Zamiana paska klinowego 6PK1140 ELAST na 6PK1070

, 31 października 2011, 9:19

W pojazdach Audi, VW, Seat i Skoda z silnikami 1,6 TDI i 2,0 TDI z systemem Common Rail zmienił się pasek klinowy. Z tego względu przy wymianie tego elementu należy zamontować również nowy napinacz, tak by zapewnić prawidłową współpracę obu elementów.

Problem:

Pasek klinowy 6PK1140 ELAST (nr OE- 03L903137G) nie jest już dostarczany. Nie można natomiast bezpośrednio wmontować pasa zastępczego (nr-OE 30L903137).

Przyczyna:

Próba zakładowa wykazała lepsze właściwości eksploatacyjne zmienionej konstrukcji. Dlatego, jeżeli zachodzi potrzeba wymiany paska, należy zastosować nową konstrukcję.

Rozwiązanie:

Krążek kierunkowy (nr-OE 03L145276) zastępuje się elementem mocującym z krążkiem (nr-OE 038903315AH).
Nowy napinacz w połączeniu nowym paskiem zakłada się przy pomocy nowej śruby z łbem sześciokątnym M 8×50 (nr-OE N10640801).

 

 

Dowiedz się więcej

Zmiany w ofercie pasków i zestawów Conti
Zmiany w ofercie pasków i zestawów Conti

Z oferty Contitech, z powodu braku zainteresowania na rynku, znika pasek CT 856 oraz zestaw CT 548 K1. Jednocześnie pojawiają się dwa nowe paski CT1142 i CT1143, a także sześć zestawów, w tym jeden zastępujący paski CT1040 K2 i CT1130 K1. Wycofywany pasek CT 856 był stosowany w silnikach 0,8 l, montowanych w Subaru Rex […]

Oferta Ruville w Auto Partner SA rośnie
Oferta Ruville w Auto Partner SA rośnie

Od listopada w ofercie Auto Partner SA pojawiło się ponad 160 nowych referencji firmy Ruville. Obejmują one wiele popularnych części do układów napędów pasowych i rozrządu dla samochodów europejskich i azjatyckich. Szczegóły w załączonej tabeli.

Nowy napinacz paska rozrządu do silników 1,9TDI i 1,9SDI VAG
Nowy napinacz paska rozrządu do silników 1,9TDI i 1,9SDI VAG

Dotychczas stosowany napinacz (531 0275 30) zastąpiono napinaczem z wskaźnikiem napięcia 531 0440 30. Nowy napinacz odróżnia od dotychczasowego kilka cech zewnętrznych: Marka pojazdu: Audi, Seat, Skoda, Volkswagen Model: Audi • A3 (8L) Seat • Cordoba (6K), Ibiza III (6K), Ibiza IV (6L), Inca (6K), Leon (1M),Toledo II (1M) Skoda • Fabia (6Y), Octavia (1U) […]

Montaż napinacza w 16-zaworowych silnikach Daewoo i Chevrolet
Montaż napinacza w 16-zaworowych silnikach Daewoo i Chevrolet

Podczas montażu napinacza CT 887 K1 w samochodach marki Daewoo i Chevrolet z silnikami 1.4 16V, 1.5 16V i 1.6 16V, może dojść do odłamania wskaźnika napinacza, skutkującego uszkodzeniem paska. Mogą być dwie przyczyny odłamania wskaźnika: niepoluzowana pompa wodna, której należy używać do regulacji naprężenia lub zbytnie obciążenie ogranicznika przy wymaganym wykonaniu dwóch obrotów silnika […]

Komentarze

Brak komentarzy