Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
16:00 Czy ekologiczny samochód przyszłości zrobiony będzie z konopi? Reintrodukcja marihuany w przemyśle motoryzacyjnym. 15:45 Ważne zmiany w prawie zostały odwołane! Co z podatkiem od aut spalinowych? 14:15 Montaż DKZ w Audi krok po kroku [FILM] 12:06 Jak działają inteligentne pasy bezpieczeństwa? [FILM] 02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki.

Raporty

RAPORT – Rynek olejów w Polsce

Wymiana oleju jest jedną z najczęściej wykonywanych czynności w samochodzie. Dlatego oferujemy Państwu nasz najnowszy raport poświęcony olejom silnikowym. Z raportu dowiecie się, jakie marki oleju są uznane za najlepsze przez właścicieli warsztatów, a jakie są najczęściej polecane. Dowiecie się Państwo również, jakimi kryteriami kierują się dystrybutorzy olejów przy ich wyborze oraz jaki jest najczęstszy […]

Sondaż – kryteria wyboru marki tłumików

Przeprowadzona na podstawie sondażu analiza zachowań przedstawia dane dotyczące kryteriów, jakimi właściciele warsztatów i mechanicy samochodowi kierują się przy wyborze marki tłumika. W przypadku pojedynczego wskazania przez wszystkie warsztaty razem, najważniejszym kryterium jest cena i stanowi 36,7% wszystkich odpowiedzi. Zaraz za nią znajduje się jakość 34,7%, jednakże rozkład ten znacznie zmienia się w poszczególnych badanych […]

Sondaż – reklamacje klocków hamulcowych

Osoby biorące udział w ankiecie zostały poproszone o podanie najczęściej występujących rodzajów reklamacji na klocki hamulcowe. Oczywiście pytanie nie dotyczyło normalnego zużycia klocków. Odpowiedzi udzielane były tylko z możliwością jednokrotnego wyboru. Największą ilość wskazań podawanych przyczyn reklamacji uzyskała odpowiedź „głośna praca (np. piszczy)” 74,7%. Ponieważ uznaliśmy, że jest to argument trudny do podważenia (po zdemontowaniu […]

Sondaż – kryteria wyboru świec zapłonowych

Wybór odpowiedniego produktu zawsze uzależniony jest od wielu elementów. Dla jednych najistotniejsza przy podejmowaniu decyzji o zakupie jest cena, a dla innych natomiast jakość czy marka danego produktu. Zapytaliśmy osoby biorące udział w ankiecie jakimi kryteriami kierują się przy wyborze marki świec zapłonowych. Przy możliwości wybrania tylko jednego najważniejszego kryterium wyniki naszej ankiety wyglądają następująco. […]

Sondaż – udział polecanej marki przewodów zapłonowych

Liczba producentów danej części sprawia, że najczęściej to mechanik bądź sprzedawca musi pomóc w podjęciu ostatecznego wyboru. Fakt ten skłonił nas do przeprowadzenia sondażu, by sprawdzić, jak mocno sprzedawca lub mechanik wpływa na decyzję klienta o zakupie czy montażu konkretnej, polecanej marki przewodów. Zapytaliśmy ankietowanych, jaką część ich całkowitej sprzedaży przewodów stanowią marki przez nich […]

Sondaż – szybkość dostaw części

„Czas to pieniądz” – przysłowie chyba znane każdemu, ma niewątpliwie odzwierciedlenie także w codziennym życiu. Również w branży motoryzacyjnej. Ilość warsztatów działających na rynku zapewne wpływa na walkę konkurencyjną o klienta. Dla kierowcy najważniejsza jest szybkość naprawy. Warsztaty, by nie stracić klienta starają się sprostać jego wymaganiom. W konsekwencji wiąże się to z szybkością dostarczenia […]

GERMANY – GARAGE MARKETING SYSTEM

The part I “GARAGE MARKETING SYSTEMS AT THE TEST BENCH” is dealing with the basic structures of the systems. There are overviews about the actual number of partners of the systems, who is steering the systems and if the systems are franchise – or agreement systems. In a “to do” part are recommendations given how […]

GERMANY – Parts trade in the IAM

Report offers detailed information about the parts cooperation, chain operates and franchisors, direct marketers and simple profiles of important parts wholesalers. Everyone of the more than 60 company profiles consist of data about shareholders, turnover, size of the company, business segments assortment structure, used brands, general agreements, history and movements, actual and future developments, number […]

GERMANY – THE AFTERMARKET

This part of the report offers an insight into the basic structures and conditions of the German aftermarket. Over the last twenty years, the developments in the aftermarket have been observed and evaluated, bringing us up to the current market situation. Market volumes and market shares of all important groups or products are described here […]

UKRAINE – Spare parts market in Poland

Report “The Ukrainian automotive market” informs about the most important regional distinctions of the actual development of the Ukrainian automotive market and gives an idea about the interesting perspectives and the increasing of the automotive industry in Ukraine. The price of a single License for „Spare parts market in Poland” report is 2750 EUR. If […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.