Raporty
Wymiana oleju jest jedną z najczęściej wykonywanych czynności w samochodzie. Dlatego oferujemy Państwu nasz najnowszy raport poświęcony olejom silnikowym. Z raportu dowiecie się, jakie marki oleju są uznane za najlepsze przez właścicieli warsztatów, a jakie są najczęściej polecane. Dowiecie się Państwo również, jakimi kryteriami kierują się dystrybutorzy olejów przy ich wyborze oraz jaki jest najczęstszy […]
Przeprowadzona na podstawie sondażu analiza zachowań przedstawia dane dotyczące kryteriów, jakimi właściciele warsztatów i mechanicy samochodowi kierują się przy wyborze marki tłumika. W przypadku pojedynczego wskazania przez wszystkie warsztaty razem, najważniejszym kryterium jest cena i stanowi 36,7% wszystkich odpowiedzi. Zaraz za nią znajduje się jakość 34,7%, jednakże rozkład ten znacznie zmienia się w poszczególnych badanych […]
Osoby biorące udział w ankiecie zostały poproszone o podanie najczęściej występujących rodzajów reklamacji na klocki hamulcowe. Oczywiście pytanie nie dotyczyło normalnego zużycia klocków. Odpowiedzi udzielane były tylko z możliwością jednokrotnego wyboru. Największą ilość wskazań podawanych przyczyn reklamacji uzyskała odpowiedź „głośna praca (np. piszczy)” 74,7%. Ponieważ uznaliśmy, że jest to argument trudny do podważenia (po zdemontowaniu […]
Wybór odpowiedniego produktu zawsze uzależniony jest od wielu elementów. Dla jednych najistotniejsza przy podejmowaniu decyzji o zakupie jest cena, a dla innych natomiast jakość czy marka danego produktu. Zapytaliśmy osoby biorące udział w ankiecie jakimi kryteriami kierują się przy wyborze marki świec zapłonowych. Przy możliwości wybrania tylko jednego najważniejszego kryterium wyniki naszej ankiety wyglądają następująco. […]
Liczba producentów danej części sprawia, że najczęściej to mechanik bądź sprzedawca musi pomóc w podjęciu ostatecznego wyboru. Fakt ten skłonił nas do przeprowadzenia sondażu, by sprawdzić, jak mocno sprzedawca lub mechanik wpływa na decyzję klienta o zakupie czy montażu konkretnej, polecanej marki przewodów. Zapytaliśmy ankietowanych, jaką część ich całkowitej sprzedaży przewodów stanowią marki przez nich […]
„Czas to pieniądz” – przysłowie chyba znane każdemu, ma niewątpliwie odzwierciedlenie także w codziennym życiu. Również w branży motoryzacyjnej. Ilość warsztatów działających na rynku zapewne wpływa na walkę konkurencyjną o klienta. Dla kierowcy najważniejsza jest szybkość naprawy. Warsztaty, by nie stracić klienta starają się sprostać jego wymaganiom. W konsekwencji wiąże się to z szybkością dostarczenia […]
The part I “GARAGE MARKETING SYSTEMS AT THE TEST BENCH” is dealing with the basic structures of the systems. There are overviews about the actual number of partners of the systems, who is steering the systems and if the systems are franchise – or agreement systems. In a “to do” part are recommendations given how […]
Report offers detailed information about the parts cooperation, chain operates and franchisors, direct marketers and simple profiles of important parts wholesalers. Everyone of the more than 60 company profiles consist of data about shareholders, turnover, size of the company, business segments assortment structure, used brands, general agreements, history and movements, actual and future developments, number […]
This part of the report offers an insight into the basic structures and conditions of the German aftermarket. Over the last twenty years, the developments in the aftermarket have been observed and evaluated, bringing us up to the current market situation. Market volumes and market shares of all important groups or products are described here […]
Report “The Ukrainian automotive market” informs about the most important regional distinctions of the actual development of the Ukrainian automotive market and gives an idea about the interesting perspectives and the increasing of the automotive industry in Ukraine. The price of a single License for „Spare parts market in Poland” report is 2750 EUR. If […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.