Okres wakacji mamy już za sobą. Zapewne dla większości był to zarazem czas urlopu, przynajmniej czasowego odpoczynku od pracy. Czy jednak dla każdego jest to moment pracy na zdecydowanie zmniejszonych obrotach? Postanowiliśmy to sprawdzić. Zadaliśmy pytanie właścicielom i pracownikom warsztatów i sklepów motoryzacyjnych, czy wakacje to dla nich okres zmniejszonej liczby klientów. Wyniki wyglądają następująco.
Z poniższych danych z tabeli i wykresu wynika, że okres wakacyjny nie dla wszystkich jest jednoznaczny z mniejszą ilością klientów. Odpowiedź raczej nie zaznaczyło 35,3% głosujących. Zbliżone liczby głosów uzyskały także odpowiedzi zdecydowanie tak oraz raczej tak.
W sumie na ten pozytywny wynik wpływają różnego rodzaju akcje mobilizujące kierowców do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu przed długim wyjazdem na urlop.
Jednocześnie urlopowe zamknięcia niektórych warsztatów powodują przepływ klientów do tych, którzy nie pozwolili sobie na zastopowanie działalności w tym okresie.
Komentarze