Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Raporty

RAPORTY – Giełda 2007

Efektem badań firmy MotoFocus.pl na giełdzie w Słomczynie jest raport dot. specyfiki funkcjonowania giełdy i oferowanych tam części zamiennych. Zawiera on wiele ciekawych tabel i wykresów prezentujących punkt widzenia sprzedawców i kupujących, a koncentruje się wyłącznie na częściach zamiennych do samochodów. Cena raportu wynosi 1.200 zł netto. Jeżeli jesteś zainteresowany raportem prosimy napisz do nas […]

ENGINE OILS MARKET IN POLAND

Change of oil is one of most frequent activities in a car. That’s why we offer You our newest report devoted to engine oils. From our report you will know which oil brands are recognized to be the best by workshops’ keepers and which of them are most common recommended. You will also get to […]

Sondaż – programy wsparcia finansowego

Wzrost konkurencyjności sprawia, że każdy warsztat by nie stracić klientów musi rozszerzać zakres swoich usług. Wiąże się to oczywiście z koniecznością poniesienia dużych inwestycji i zakupem dodatkowych, często bardziej nowoczesnych maszyn i urządzeń. Ale czy każdy serwis samochodowy na to stać? Z pomocą mogą tu przyjść zarówno producenci jak i dystrybutorzy, którzy w swojej ofercie […]

RAPORT – Rynek olejów w Polsce

Wymiana oleju jest jedną z najczęściej wykonywanych czynności w samochodzie. Dlatego oferujemy Państwu nasz najnowszy raport poświęcony olejom silnikowym. Z raportu dowiecie się, jakie marki oleju są uznane za najlepsze przez właścicieli warsztatów, a jakie są najczęściej polecane. Dowiecie się Państwo również, jakimi kryteriami kierują się dystrybutorzy olejów przy ich wyborze oraz jaki jest najczęstszy […]

Sondaż – kryteria wyboru marki tłumików

Przeprowadzona na podstawie sondażu analiza zachowań przedstawia dane dotyczące kryteriów, jakimi właściciele warsztatów i mechanicy samochodowi kierują się przy wyborze marki tłumika. W przypadku pojedynczego wskazania przez wszystkie warsztaty razem, najważniejszym kryterium jest cena i stanowi 36,7% wszystkich odpowiedzi. Zaraz za nią znajduje się jakość 34,7%, jednakże rozkład ten znacznie zmienia się w poszczególnych badanych […]

Sondaż – reklamacje klocków hamulcowych

Osoby biorące udział w ankiecie zostały poproszone o podanie najczęściej występujących rodzajów reklamacji na klocki hamulcowe. Oczywiście pytanie nie dotyczyło normalnego zużycia klocków. Odpowiedzi udzielane były tylko z możliwością jednokrotnego wyboru. Największą ilość wskazań podawanych przyczyn reklamacji uzyskała odpowiedź „głośna praca (np. piszczy)” 74,7%. Ponieważ uznaliśmy, że jest to argument trudny do podważenia (po zdemontowaniu […]

Sondaż – kryteria wyboru świec zapłonowych

Wybór odpowiedniego produktu zawsze uzależniony jest od wielu elementów. Dla jednych najistotniejsza przy podejmowaniu decyzji o zakupie jest cena, a dla innych natomiast jakość czy marka danego produktu. Zapytaliśmy osoby biorące udział w ankiecie jakimi kryteriami kierują się przy wyborze marki świec zapłonowych. Przy możliwości wybrania tylko jednego najważniejszego kryterium wyniki naszej ankiety wyglądają następująco. […]

Sondaż – udział polecanej marki przewodów zapłonowych

Liczba producentów danej części sprawia, że najczęściej to mechanik bądź sprzedawca musi pomóc w podjęciu ostatecznego wyboru. Fakt ten skłonił nas do przeprowadzenia sondażu, by sprawdzić, jak mocno sprzedawca lub mechanik wpływa na decyzję klienta o zakupie czy montażu konkretnej, polecanej marki przewodów. Zapytaliśmy ankietowanych, jaką część ich całkowitej sprzedaży przewodów stanowią marki przez nich […]

Sondaż – szybkość dostaw części

„Czas to pieniądz” – przysłowie chyba znane każdemu, ma niewątpliwie odzwierciedlenie także w codziennym życiu. Również w branży motoryzacyjnej. Ilość warsztatów działających na rynku zapewne wpływa na walkę konkurencyjną o klienta. Dla kierowcy najważniejsza jest szybkość naprawy. Warsztaty, by nie stracić klienta starają się sprostać jego wymaganiom. W konsekwencji wiąże się to z szybkością dostarczenia […]

GERMANY – GARAGE MARKETING SYSTEM

The part I “GARAGE MARKETING SYSTEMS AT THE TEST BENCH” is dealing with the basic structures of the systems. There are overviews about the actual number of partners of the systems, who is steering the systems and if the systems are franchise – or agreement systems. In a “to do” part are recommendations given how […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.