Raporty
This report has been prepared for the manufacturers and distributors of spare parts for automotive market. In this report you can find information about size of car fleet by voivodship and poviat. You can order it in an English version. The price of a single License for „Size and spatial arrangement of car fleet” report […]
This report has been prepared for the manufacturers and distributors of spare parts for automotive market. The research concerns shops and workshops in automotive branch all over Poland; all causes of non-objective voting were eliminated. This research was carried out whit questionnaire “face to face” Report is prepared as an PowerPoint presentation. It consist of […]
W okresie lutego i marca 2007 MotoFocus przeprowadził badanie opinii wśród przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej metodą CAWI. Poniżej przedstawiamy najważniejsze wnioski, wynikające z analizy wyników. Jedynie 3% przedsiębiorstw ma spłacane w terminie wszystkie należności, co oznacza, że kredytowanie swoich odbiorców jest w branży motoryzacyjnej zjawiskiem powszechnym. Wykres: Procent należności płacony zgodnie z terminem Opóźnienie płatności […]
Niniejszy raport został stworzony na podstawie danych uzyskanych z badań typu CAWI. Celem badania było zdiagnozowanie najczęściej spotykanych w branży motoryzacyjnej terminów płatności i opóźnień w płatnościach, a także najczęściej stosowanych metod zabezpieczania i odzyskiwania należności. Raport ma postać prezentacji Power Point, składa się z 33 slajdów. Zawiera 13 tabel oraz 13 wykresów wraz z […]
Naprawa zawieszenia zapewne nie jest częstą czynnością. Zależy to oczywiście od samochodu i użytych w nim elementów. Powstawanie luzów czy uszkodzenia mechaniczne jak pęknięcia zdarzyć się mogą w każdym aucie. Postanowiliśmy przeprowadzić ankietę, która określa czas, po jakim klienci najczęściej wracają w celu kolejnych napraw. Pytanie jest o tyle ważne, że w dużej mierze daje […]
Struktura – Fakty – Trendy Niemiecki aftermarket przechodzi strukturalną zmianę. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku niezależnego aftermarketu. Celem niniejszego raportu jest przedstawienie Państwu przejrzystego i szczegółowego przeglądu obecnej sytuacji na rynku i jego przyszłego rozwoju. Raport ten zawiera także kompletny opis struktury dystrybucji i jej kanałów. Raport odnosi się tylko do wtórnej sprzedaży na […]
Sylwetki liczących się na rynku niemieckim spółek dystrybucyjnych Cechami charakterystycznymi niezależnego aftermarketu są tradycyjne kanały dystrybucji i niejasna liczba graczy na różnych poziomach handlu. Niniejszy raport przeanalizował te struktury czyniąc je bardziej przejrzystymi. Fakty i Trendy Pierwsza część raportu oferuje szczegółowy wgląd w podstawowe struktury, rozwój, sytuację rynkową i sytuację udziałowców w niezależnym rynku w […]
Raport przygotowany przy wsparciu ze strony: – Ministerstwa Ekonomii i Integracji Europejskiej Ukrainy – Ambasady Ukrainy w Niemczech – VDA (Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Motoryzacyjnego) – UKRAUTOPROM (Ukraińskiego Stowarzyszenia Przedsiębiorstw Motoryzacyjnych) Raport udzieli odpowiedzi na następujące, fundamentalne pytania: – Jak rozwinie się ekonomia? – Jakich warunków mogę oczekiwać jako inwestor? – Jaka jest struktura rynku motoryzacyjnego? […]
Dlaczego sieci odnoszą większe sukcesy? Fakty, Trendy, Wyzwania Cześć I „MARKETING SIECI WARSZTATOWYCH” zajmuje się podstawowymi strukturami sieci. Zawiera przegląd aktualnej liczby partnerów, informacji o tym kto kieruje sieciami i czy są one w formie franszyzy czy umowy sieciowej. W części tej znajduje się też scenariusz kierunków rozwoju sieci full-service. W „Wyzwaniach” znajdują się rekomendacje […]
W przeprowadzonym przez portal wynagrodzenia.pl wraz z czołowymi polskimi portalami Internetowym Badaniu Wynagrodzeń 2006, mediana wynagrodzenia osób zatrudnionych w przemyśle motoryzacyjnym wynosi 3000 PLN (tabela poniżej). Co czwarta osoba zarabia powyżej 4500 PLN, zaś co dziesiąta – powyżej 7000 PLN. Pracownicy szeregowi otrzymują płace na poziomie 1989 PLN. Wynagrodzenia kierowników są już ponad dwukrotnie większe […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.