Raporty
Niniejszy raport został stworzony na podstawie danych uzyskanych z badań typu CAWI. Celem badania było zdiagnozowanie najczęściej spotykanych w branży motoryzacyjnej terminów płatności i opóźnień w płatnościach, a także najczęściej stosowanych metod zabezpieczania i odzyskiwania należności. Raport ma postać prezentacji Power Point, składa się z 33 slajdów. Zawiera 13 tabel oraz 13 wykresów wraz z […]
Naprawa zawieszenia zapewne nie jest częstą czynnością. Zależy to oczywiście od samochodu i użytych w nim elementów. Powstawanie luzów czy uszkodzenia mechaniczne jak pęknięcia zdarzyć się mogą w każdym aucie. Postanowiliśmy przeprowadzić ankietę, która określa czas, po jakim klienci najczęściej wracają w celu kolejnych napraw. Pytanie jest o tyle ważne, że w dużej mierze daje […]
Struktura – Fakty – Trendy Niemiecki aftermarket przechodzi strukturalną zmianę. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku niezależnego aftermarketu. Celem niniejszego raportu jest przedstawienie Państwu przejrzystego i szczegółowego przeglądu obecnej sytuacji na rynku i jego przyszłego rozwoju. Raport ten zawiera także kompletny opis struktury dystrybucji i jej kanałów. Raport odnosi się tylko do wtórnej sprzedaży na […]
Sylwetki liczących się na rynku niemieckim spółek dystrybucyjnych Cechami charakterystycznymi niezależnego aftermarketu są tradycyjne kanały dystrybucji i niejasna liczba graczy na różnych poziomach handlu. Niniejszy raport przeanalizował te struktury czyniąc je bardziej przejrzystymi. Fakty i Trendy Pierwsza część raportu oferuje szczegółowy wgląd w podstawowe struktury, rozwój, sytuację rynkową i sytuację udziałowców w niezależnym rynku w […]
Raport przygotowany przy wsparciu ze strony: – Ministerstwa Ekonomii i Integracji Europejskiej Ukrainy – Ambasady Ukrainy w Niemczech – VDA (Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Motoryzacyjnego) – UKRAUTOPROM (Ukraińskiego Stowarzyszenia Przedsiębiorstw Motoryzacyjnych) Raport udzieli odpowiedzi na następujące, fundamentalne pytania: – Jak rozwinie się ekonomia? – Jakich warunków mogę oczekiwać jako inwestor? – Jaka jest struktura rynku motoryzacyjnego? […]
Dlaczego sieci odnoszą większe sukcesy? Fakty, Trendy, Wyzwania Cześć I „MARKETING SIECI WARSZTATOWYCH” zajmuje się podstawowymi strukturami sieci. Zawiera przegląd aktualnej liczby partnerów, informacji o tym kto kieruje sieciami i czy są one w formie franszyzy czy umowy sieciowej. W części tej znajduje się też scenariusz kierunków rozwoju sieci full-service. W „Wyzwaniach” znajdują się rekomendacje […]
W przeprowadzonym przez portal wynagrodzenia.pl wraz z czołowymi polskimi portalami Internetowym Badaniu Wynagrodzeń 2006, mediana wynagrodzenia osób zatrudnionych w przemyśle motoryzacyjnym wynosi 3000 PLN (tabela poniżej). Co czwarta osoba zarabia powyżej 4500 PLN, zaś co dziesiąta – powyżej 7000 PLN. Pracownicy szeregowi otrzymują płace na poziomie 1989 PLN. Wynagrodzenia kierowników są już ponad dwukrotnie większe […]
Rynek warsztatów w Polsce ulega ciągłym zmianom. Coraz częściej warsztaty chcą przystąpienia do sieci organizowanej przez dystrybutora. Nie wszystkie jednak będą miały taką możliwość. Warsztat musi dostosować się do wymagań narzuconych przez organizatora sieci. Ciekawy jest także fakt, czy przystąpienie spełnia oczekiwania i nadzieje właścicieli warsztatów. Spytaliśmy zatem przedstawicieli serwisów, jak oceniają sieci dystrybutorskie, do […]
Przedstawiamy wskaźniki dynamiki sprzedaży za czwarty kwartał 2006r. Prezentowane wielkości są średnią z otrzymanych od Państwa danych (nigdy nie publikujemy danych indywidualnych). Średnie wskaźniki dostępne są wyłącznie dla firm, które wykupiły roczną subskrypcję. Wyniki IV kwartału 2006 są następujące. Czwarty kwartał 2006 roku okazał się zarówno dla warsztatowców, jak i właścicieli sklepów wyjątkowo dobrym okresem. […]
Raport ma postać prezentacji PowerPoint, składa się ze 121 slajdów. Zawiera 108 tabel oraz 95 wykresów wraz z ich opisem. W opracowaniu zawartych została znaczna ilość „krzyżówek”, czyli opinii warsztatów różnej wielkości, kierujących się różnymi kryteriami, OES oraz AM. SPIS TREŚCI RAPORTU: 1 Wstęp 1.1 Koncepcja badania 1.2 Zastrzeżenia 1.3 Zastosowane określenia 2 Informacje ogólne […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.