RAPORT – NIEMCY – Rynek części zamiennych – IAM

21 marca 2007, 0:00

Sylwetki liczących się na rynku niemieckim spółek dystrybucyjnych

Cechami charakterystycznymi niezależnego aftermarketu są tradycyjne kanały dystrybucji i niejasna liczba graczy na różnych poziomach handlu. Niniejszy raport przeanalizował te struktury czyniąc je bardziej przejrzystymi.

Fakty i Trendy
Pierwsza część raportu oferuje szczegółowy wgląd w podstawowe struktury, rozwój, sytuację rynkową i sytuację udziałowców w niezależnym rynku w Niemczech.

Sylwetki liczących się dystrybutorów
Główna część raportu zawiera szczegółowe informacje na temat stron kooperacji w dziedzinie rynku części zamiennych, działalności sieciowej, franczyzy i bezpośrednich sprzedawców. W zarysie przedstawia także sylwetki liczących się na rynku hurtowników części zamiennych. Wszystkie z ponad 60 opisanych spółek zawierają: dane na temat udziałowców, obrotu, wielkości spółki, segmentów biznesu, struktury asortymentu, używanych marek, ogólnych porozumień, historii, aktualnego i przyszłego rozwoju, liczby oddziałów, komputeryzacji, specjalistycznych rynków detalicznych, działalności marketingowej.

Dane i źródła
Wszystkie dane zostały zebrane niezależnie i w sposób neutralny. Raport zawiera dane z osobistych wywiadów i ankiet, przeprowadzonych z uczestnikami rynku, a także dokumentacji z CAR ARCHIVE należącego do bazy danych WOLK & PARTNER CAR CONSULT GmbH.

Czy wiesz, jaki jest potencjał dystrybutorów na niezależnym rynku?

Tytuł

Szczegóły

Grupa docelowa

Ilość stron raportu

Cena bez podatku w (€)

Rynek części zamiennych w Niemczech- IAM

60 firm zarys ważnych dystrybutorów, zawierający scenariusze dotyczące sytuacji i trendów na rynku dystrybucji IAM w Niemczech

1

318

950 + 8 za doręczenie

Wydruk zarysu 1 dealera zawierający ogólną sytuację dystrybutorów na rynku IAM

3

ok. 20

50 + 8 za doręczenie

Więcej informacji na powyższy temat udzielą Państwu:
Alfred Franke, e-mail: alfred@motofocus.pl
Tel. +48 22 773 87 75

Spis treści

1. Dystrybucja w aftermarkecie motoryzacyjnym
1.1 Dystrybutorzy IAM
1.2 Hiper dystrybucja na rynku IAM w Niemczech
1.3 Kooperacja
1.4 Ponadregionalni hurtownicy części zamiennych
1.5 Regionalni hurtownicy części zamiennych
1.6 Lokalni sprzedawcy detaliczni specjalistycznych części zamiennych
1.7 After sales – założenia dotyczące dystrybutorów
1.8 Bezpośredni sprzedawcy
1.9 E-biznes
1.10 Dystrybutorzy OES
1.11 Sprzedaż hurtowa szyb samochodowych

2. Sylwetki liczących się spółek dystrybucyjnych
2.1.1 Krajowa współpraca w dziedzinie rynku części zamiennych

2.1.2 Spółki
ANAG. ATEV, ATR International, CAR, CARAT, Carprofi, CENTRO, COPARTS, IGF, SELECT, TECHNO, Temot, VmA

2.1.3 Współpraca między warsztatami
Eurogarant

2.2 Franszyza
A.T.U, D&W, Pit-Stop

2.3 Bezpośredni marketing
Autoteile Post, Albert Berner, JapCar, Adolf Wurth

2.4 Rack-jobber
Lekkerland, Stinnes Interec GmbH

2.4.1 Niezrzeszeni liczący się hurtownicy części zamiennych
Hengstenberg, Herth + Buss. KG, Schaferbarthold, tip AUTO-Berlin

2.4.2 Zrzeszeni liczący się hurtownicy części zamiennych
ATEX, Coler, Eugen Trost, Europart, Fritz Trost, Gohrum, Hans Hess, Heil & Sohn, Hennig, Hofmeister & Meincke, Huller & Brunn, Knoll, Konczewski, KSM, Kublbeck, Leise, Lorch, Matthies, PV, Schwenker, STAHLGRUBER, Carl Warthenbach, Wessels + Mulle, Winkler, Wittach

2.4.3 Hurtownicy szyb samochodowych
AGC, CARGLASS, Pilkington AGR, Saint-Gobain Autover

2.4.4 Europejska współpraca w dziedzinie rynku części zamiennych
ADI, ATR, SAS GROUP AUTO UNION INTERNATIONAL, Tecar, TEMOT International

 

 

Opublikowane przez: Redakcja