Raporty
Filtry to jedna z podstawowych grup produktów eksploatacyjnych do samochodu. Poniżej przedstawiamy wyniki sondażu na temat struktury sprzedaży filtrów. Badanie Motofocus.pl wykazało, że struktura sprzedaży w Polsce zbliżona jest do europejskiego rozkładu największych producentów filtrów na rynku międzynarodowym. Największy udział pod względem sprzedaży mają filtry olejowy, które uzyskał 45,8% odpowiedzi. Natomiast nieco ponad jedna czwarta […]
Czym będziemy jeździć? Analizując park samochodowy Polski dużo uwagi poświęca się segmentowi samochodów nowych. Uwzględniając jednak dane statystyczne mówiące, że rocznie w Polsce sprzedaje się około 240 tys. nowych samochodów, a w tym samym czasie park samochodowy powiększa się o 845 tys. używanych samochodów, należy więcej uwagi poświęcić wtórnemu rynkowi samochodów. Blisko 56% samochodów wystawionych […]
Przedstawiamy wyniki przeprowadzonego sondażu na temat przewodów zapłonowych. Zapytaliśmy badane firmy o to, jaki ich zdaniem czynnik jest najważniejszy dla jakości przewodów zapłonowych. Ponad połowa badanych (54,1%) wskazała na rodzaj izolacji kabla, znacznie mniej na rodzaj rdzenia czy materiał, z którego wykonane są osłony tzw. fajki zaś tylko 2,4% respondentów nie potrafiło się zdecydować, którą […]
Ze względu na zbliżający się sezon wymiany i ogólne zainteresowanie tematem opon przedstawiamy Państwu wyniki sondażu dotyczącego struktury sprzedaży różnych klas prędkości opon. Poniższa tabela oraz wykres prezentują szczegółowe dane z ankiety. Klasa prędkości Warsztaty T 49,3 H 30,3 V 15,4 Największe prędkości (W, Y, Z) 4,9 Według powyższych w największej ilości sprzedawane są opony […]
Niemal każdy, kto zajmuje się motoryzacją dotyka tematu hamulców. Interesujące w przeprowadzonym przez Motofocus.pl badaniu okazały się kryteria wyboru marki klocków hamulcowych. Poznanie kryteriów, jakimi kieruje się klient przy wyborze produktu jest jednym z elementów gwarantującym odpowiednie dopasowanie oferty do oczekiwań nabywcy. Poprosiliśmy respondentów o wskazanie tylko jednego kryterium wyboru marki klocków hamulcowych. Okazało się, […]
Układ wydechowy to kawałek rury powyginanej w szczególny sposób – tak nadal myśli większość kierowców. Niewielu uświadamia sobie, że układ wydechowy jest znacznie obciążoną częścią pojazdu. Tłumiki muszą być odporne na skoki temperatury sięgające nawet kilkuset stopni, atak agresywnych kwasów od wewnątrz, działanie soli oraz poddane są bardzo silnym drganiom. Te i inne czynniki powodują […]
This report has been prepared for the manufacturers and distributors of suspension, steering parts and metal- rubber elements. The research concerns shops and workshops in automotive branch all over Poland; all causes of non-objective voting were eliminated. Report include 24 tables and 12 graphs perfectly expressing many aspects of this market. Of course enclosed are […]
Badanie rynku układów kierowniczych, zawieszenia i elementów metalowo-gumowych obejmowało poszczególnych producentów tych części- ich wizerunek, trwałość produktów, przyczyny reklamacji, popularność referencji, słabe i silne strony, tendencje widoczne na rynku i wiele innych istotnych elementów. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów elementów zawieszenia i układów kierowniczych. Badania zrealizowane zostały w lutym 2006. […]
This report has been prepared for the manufacturers and distributors of electric cables. The research concerns shops and workshops in automotive branch all over Poland; all causes of non-objective voting were eliminated. Report include 32 tables and 28 graphs perfectly expressing many aspects of this market. Of course enclosed are comments indicating most important elements. […]
The goal of our research was to elaborate a profile of spark plugs market in Poland according to the scheme shown in the table of contents listed below. This report has been prepared for the manufacturers and distributors of spark plugs. The research concerns shops and workshops in motorization branch all over Poland; all causes […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.