Przeprowadziliśmy badania dotyczące kanałów dystrybucyjnych części samochodowych w Polsce. W badaniu zadaliśmy następujące pytanie: „Czym kierujesz się przy wyborze dystrybutora?”
Uczestnicy ankiety wskazywali czynnik, który oceniali jako decydujący przy wyborze dystrybutora części. Pierwszym najważniejszym kryterium okazała się dostępność części. Na drugim miejscu znalazła się korzystna polityka cenowa. Kryterium to można rozumieć jako prowadzenie takiej polityki, aby umożliwić klientowi osiąganie satysfakcjonującego zysku.
Szczegółowe wyniki przedstawia poniższa tabela.
Kryteria wyboru dystrybutora |
% odpowiedzi |
Dostępność towaru |
42 |
Szybkość dostawy |
15,9 |
Szewrokość oferty |
16,2 |
Warunki promocji |
0,3 |
Korzystna polityka cenowa |
24,7 |
Szkolenia |
0 |
Warunki płatności |
0,9 |
Komentarze