Raporty
W ostatnim czasie zaprosiliśmy Państwa do udziału w sondażu na temat planowanego czasu wyjazdu do pracy za granicę w celach zarobkowych. Pytanie brzmiało następująco: Jeśli planujesz wyjazd za granicę do pracy, to na jak długo? Poniżej w formie tabeli i wykresu prezentujemy otrzymane wyniki sondażu. ]1P[ Jeśli planujesz wyjazd za granicę do pracy, to na […]
Przedstawiamy wskaźniki dynamiki sprzedaży za drugi kwartał 2006r. Prezentowane wielkości są średnią z otrzymanych od Państwa danych (nigdy nie publikujemy danych indywidualnych). Oczywiście gwarantujemy całkowitą poufność przekazywanych nam danych. Średnie wskaźniki dostępne są wyłącznie dla firm, które wykupiły roczną subskrypcję. Zwracamy się również do Państwa z prośbą o przysyłanie informacji o waszych wskaźnikach (na koniec […]
Wyjazdy do pracy za granicę, choć atrakcyjne, bywają niebezpieczne jak informuje Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Stale rośnie liczba napływających informacji o działalności nielegalnych pośredników pracy, w tym również o pobieraniu od osób wysokich opłat nie zapewniając im miejsc pracy. Aby przeciwdziałać rozszerzaniu się zjawiska nielegalnego pośrednictwa pracy, za tydzień opublikujemy poradnik skierowany do osób, […]
Zdaniem połowy Polaków, import starych samochodów (ponad 10-letnich) do Polski stanowi zagrożenie dla środowiska naturalnego – wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP w czerwcu 2006 roku. Innego zdania jest 30% badanych. Częściej ze stwierdzeniem, że import samochodów z drugiej ręki jest zagrożeniem dla środowiska naturalnego, zgadzają się osoby mieszkające w dużych miastach niż na […]
Tylko 8% dorosłych Polaków kupiło w ubiegłym roku samochód dla siebie lub dla swojego gospodarstwa domowego – wynika z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w lutym 2006 roku. Największą popularnością cieszyły się samochody 10-letnie i starsze – od stycznia do grudnia 2005 roku kupiło je 60% nabywców. Stosunkowo nowe auta (z roczników 2003-2005) kupiło […]
Dla niemal połowy dorosłych Polaków cena była najważniejszym czynnikiem wpływającym na wybór marki zakupionego w 2005 roku samochodu – wynika z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w lutym 2006 roku. Przy wyborze marki zakupionego w ubiegłym roku auta Polacy kierowali się bardzo racjonalnymi czynnikami. Największy wpływ na wybór samochodu miała jego cena. Prawie co […]
Przedstawiamy krótkie podsumowanie badania rynku układów kierowniczych, zawieszenia i elementów metalowo-gumowych. Badanie obejmowało poszczególnych producentów tych części ich wizerunek, trwałość produktów, przyczyny reklamacji, popularność referencji, słabe i silne strony, tendencje widoczne na rynku i wiele innych istotnych elementów. Wkrótce osoby uczestniczące (udzielające odpowiedzi) w naszych badaniach otrzymają bezpłatnie podstawowe wyniki badań. Pełne wyniki badań dostępne […]
Przedstawiamy wskaźniki dynamiki sprzedaży za pierwszy kwartał 2006r. Prezentowane wielkości są średnią z otrzymanych od Państwa danych (nigdy nie publikujemy danych indywidualnych). Oczywiście gwarantujemy całkowitą poufność przekazywanych nam danych. Średnie wskaźniki dostępne są wyłącznie dla firm, które wykupiły roczną subskrypcję. Zwracamy się również do Państwa z prośbą o przysyłanie informacji o waszych wskaźnikach (na koniec […]
Rynek motoryzacyjny nadal rośnie, dzieje się tak gdyż stale rośnie wielkość parku samochodowego. Ilość samochodów w stosunku do ilości mieszkańców naszego kraju znacznie odbiega od średniej europejskiej. To daje podstawę do planowania wzrostu rynku części zamiennych w Polsce. Nasuwa się tylko pytanie: W jakim tempie będzie rósł? Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej. Koszt pojedynczej […]
Załączony Wyciąg z Raportu „Rynek tłumików” przedstawia wskaźniki wymiany tłumików w różnych krajach, daje odpowiedzi na liczne pytania dotyczące opinii o różnych markach tłumików, występujących reklamacjach, żywotności tłumików, kryteriach wyboru, a także o lojalności wobec marki i ilościach klientów. Co prawda nie jest to ostatni raport w tej grupie towarowej przygotowany przez MotoFocus.pl, ponieważ dane […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.