Raporty
Przedstawiamy wskaźniki dynamiki sprzedaży za pierwszy kwartał 2006r. Prezentowane wielkości są średnią z otrzymanych od Państwa danych (nigdy nie publikujemy danych indywidualnych). Oczywiście gwarantujemy całkowitą poufność przekazywanych nam danych. Średnie wskaźniki dostępne są wyłącznie dla firm, które wykupiły roczną subskrypcję. Zwracamy się również do Państwa z prośbą o przysyłanie informacji o waszych wskaźnikach (na koniec […]
Rynek motoryzacyjny nadal rośnie, dzieje się tak gdyż stale rośnie wielkość parku samochodowego. Ilość samochodów w stosunku do ilości mieszkańców naszego kraju znacznie odbiega od średniej europejskiej. To daje podstawę do planowania wzrostu rynku części zamiennych w Polsce. Nasuwa się tylko pytanie: W jakim tempie będzie rósł? Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej. Koszt pojedynczej […]
Załączony Wyciąg z Raportu „Rynek tłumików” przedstawia wskaźniki wymiany tłumików w różnych krajach, daje odpowiedzi na liczne pytania dotyczące opinii o różnych markach tłumików, występujących reklamacjach, żywotności tłumików, kryteriach wyboru, a także o lojalności wobec marki i ilościach klientów. Co prawda nie jest to ostatni raport w tej grupie towarowej przygotowany przez MotoFocus.pl, ponieważ dane […]
Świece zapłonowe to jedne z częściej wymienianych elementów osprzętu silnika, których jakość i parametry decydują o tak ważnych z punktu widzenia kierowcy kwestiach jak łatwość uruchamiania, stabilna praca i niskie zużycie paliwa. Szczegółowy spis treści raportu przedstawiamy poniżej. Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów świec […]
Ostatnio przeprowadziliśmy sondaż, w którym prosiliśmy Państwa o wyrażenie swojej opinii na zadane w nim pytanie. Brzmiało ono następująco: Czy w 2006r. liczba warsztatów samochodowych w Polsce zwiększy się? Poniżej w formie tabeli i wykresu prezentujemy otrzymane wyniki sondażu. ]1L[ Czy w 2006r. liczba warsztatów samochodowych w Polsce zwiększy się? % odpowiedzi Tak 52,5 Nie […]
Przedstawiamy krótkie podsumowanie ankiety „Rynek świec zapłonowych w Polsce 2005”. Badania zrealizowane zostały na przełomie listopada i grudnia (a więc na początku sezonu zimowego – w okresie szczególnego zainteresowania świecami) i obejmowało warsztaty samochodowe oraz sklepy i hurtownie, które posiadają w swojej ofercie świece zapłonowe. Tematyka badań dotyczyła wizerunku poszczególnych marek, słabych i silnych stron, […]
Przewody zapłonowe to pozornie proste elementy osprzętu silnika, jednak ich jakość i parametry decydują o łatwym rozruchu w wilgotnej i mroźnej pogodzie, o czym warto pamiętać zwłaszcza teraz – na początku zimy. Raport daje odpowiedzi na liczne pytania dotyczące między innymi opinii firm o różnych markach przewodów, kryteriach wyboru, czynnikach decydujących o jakości i przyczynach […]
W ostatnim czasie przeprowadziliśmy sondaż, w którym zadaliśmy Państwu następujące pytanie: Jak zmieni się ilość napraw w 2006 roku? Głosujący mieli możliwość wyboru następujących stwierdzeń: wzrośnie, zmaleje, pozostanie bez zmian. Poniżej w formie tabeli i wykresu prezentujemy otrzymane wyniki sondażu. Wynik sondażu wygląda bardzo optymistycznie. ]1P[ Ilość napraw w 2006 roku? % odpowiedzi Wzrośnie 77% […]
Przedstawiamy krótkie podsumowanie ankiety „Rynek przewodów zapłonowych w Polsce 2005”. Badania zrealizowane zostały na przełomie października i listopada (a więc w pierwszej połowie okresu wzmożonego zainteresowania przewodami, trwającego mniej więcej od września do marca) i obejmowało warsztaty samochodowe oraz sklepy i hurtownie, które posiadają w swojej ofercie przewody zapłonowe. Tematyka badań dotyczyła wizerunku poszczególnych marek, […]
Dwa tygodnie temu zaproponowaliśmy Państwu sondaż, którego pytanie brzmiało: Jakiej marki wycieraczki uważasz za najlepsze? Wyniki sondażu wyglądają następująco. Według 33% osób spośród wszystkich głosujących najlepsza marka wycieraczek to Valeo. Tuż za nią znalazła się marka wycieraczek Bosch, która uzyskała 29,9% głosów. Kolejna w rankingu najlepszych wycieraczek wśród uczestników sondażu to marka Champion, na którą […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.