Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Raporty

Wskaźnik – dynamika sprzedaży – I kwartał 2006

Przedstawiamy wskaźniki dynamiki sprzedaży za pierwszy kwartał 2006r. Prezentowane wielkości są średnią z otrzymanych od Państwa danych (nigdy nie publikujemy danych indywidualnych). Oczywiście gwarantujemy całkowitą poufność przekazywanych nam danych. Średnie wskaźniki dostępne są wyłącznie dla firm, które wykupiły roczną subskrypcję. Zwracamy się również do Państwa z prośbą o przysyłanie informacji o waszych wskaźnikach (na koniec […]

RAPORT – Rynek motoryzacyjny 2005

Rynek motoryzacyjny nadal rośnie, dzieje się tak gdyż stale rośnie wielkość parku samochodowego. Ilość samochodów w stosunku do ilości mieszkańców naszego kraju znacznie odbiega od średniej europejskiej. To daje podstawę do planowania wzrostu rynku części zamiennych w Polsce. Nasuwa się tylko pytanie: W jakim tempie będzie rósł? Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej. Koszt pojedynczej […]

Raport – Wyciąg z raportu o tłumikach – bezpłatnie

Załączony Wyciąg z Raportu „Rynek tłumików” przedstawia wskaźniki wymiany tłumików w różnych krajach, daje odpowiedzi na liczne pytania dotyczące opinii o różnych markach tłumików, występujących reklamacjach, żywotności tłumików, kryteriach wyboru, a także o lojalności wobec marki i ilościach klientów. Co prawda nie jest to ostatni raport w tej grupie towarowej przygotowany przez MotoFocus.pl, ponieważ dane […]

RAPORT – Rynek świec zapłonowych w Polsce

Świece zapłonowe to jedne z częściej wymienianych elementów osprzętu silnika, których jakość i parametry decydują o tak ważnych z punktu widzenia kierowcy kwestiach jak łatwość uruchamiania, stabilna praca i niskie zużycie paliwa. Szczegółowy spis treści raportu przedstawiamy poniżej. Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów świec […]

Sondaż – liczba warsztatów w 2006r.

Ostatnio przeprowadziliśmy sondaż, w którym prosiliśmy Państwa o wyrażenie swojej opinii na zadane w nim pytanie. Brzmiało ono następująco: Czy w 2006r. liczba warsztatów samochodowych w Polsce zwiększy się? Poniżej w formie tabeli i wykresu prezentujemy otrzymane wyniki sondażu. ]1L[ Czy w 2006r. liczba warsztatów samochodowych w Polsce zwiększy się? % odpowiedzi Tak 52,5 Nie […]

Sondaż – Krótkie podsumowanie rynku świec zapłonowych

Przedstawiamy krótkie podsumowanie ankiety „Rynek świec zapłonowych w Polsce 2005”. Badania zrealizowane zostały na przełomie listopada i grudnia (a więc na początku sezonu zimowego – w okresie szczególnego zainteresowania świecami) i obejmowało warsztaty samochodowe oraz sklepy i hurtownie, które posiadają w swojej ofercie świece zapłonowe. Tematyka badań dotyczyła wizerunku poszczególnych marek, słabych i silnych stron, […]

RAPORT – Rynek przewodów zapłonowych w Polsce

Przewody zapłonowe to pozornie proste elementy osprzętu silnika, jednak ich jakość i parametry decydują o łatwym rozruchu w wilgotnej i mroźnej pogodzie, o czym warto pamiętać zwłaszcza teraz – na początku zimy. Raport daje odpowiedzi na liczne pytania dotyczące między innymi opinii firm o różnych markach przewodów, kryteriach wyboru, czynnikach decydujących o jakości i przyczynach […]

Sondaż – ilość napraw w 2006 roku

W ostatnim czasie przeprowadziliśmy sondaż, w którym zadaliśmy Państwu następujące pytanie: Jak zmieni się ilość napraw w 2006 roku? Głosujący mieli możliwość wyboru następujących stwierdzeń: wzrośnie, zmaleje, pozostanie bez zmian. Poniżej w formie tabeli i wykresu prezentujemy otrzymane wyniki sondażu. Wynik sondażu wygląda bardzo optymistycznie. ]1P[ Ilość napraw w 2006 roku? % odpowiedzi Wzrośnie 77% […]

Sondaż – Krótkie podsumowanie rynku przewodów zapłonowych

Przedstawiamy krótkie podsumowanie ankiety „Rynek przewodów zapłonowych w Polsce 2005”. Badania zrealizowane zostały na przełomie października i listopada (a więc w pierwszej połowie okresu wzmożonego zainteresowania przewodami, trwającego mniej więcej od września do marca) i obejmowało warsztaty samochodowe oraz sklepy i hurtownie, które posiadają w swojej ofercie przewody zapłonowe. Tematyka badań dotyczyła wizerunku poszczególnych marek, […]

Sondaż – najlepsza marka wycieraczek

Dwa tygodnie temu zaproponowaliśmy Państwu sondaż, którego pytanie brzmiało: Jakiej marki wycieraczki uważasz za najlepsze? Wyniki sondażu wyglądają następująco. Według 33% osób spośród wszystkich głosujących najlepsza marka wycieraczek to Valeo. Tuż za nią znalazła się marka wycieraczek Bosch, która uzyskała 29,9% głosów. Kolejna w rankingu najlepszych wycieraczek wśród uczestników sondażu to marka Champion, na którą […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.