RAPORT – Rynek przewodów zapłonowych w Polsce

, 14 grudnia 2005, 0:00

Przewody zapłonowe to pozornie proste elementy osprzętu silnika, jednak ich jakość i parametry decydują o łatwym rozruchu w wilgotnej i mroźnej pogodzie, o czym warto pamiętać zwłaszcza teraz – na początku zimy.
Raport daje odpowiedzi na liczne pytania dotyczące między innymi opinii firm o różnych markach przewodów, kryteriach wyboru, czynnikach decydujących o jakości i przyczynach reklamacji oraz stanu wiedzy technicznej pracowników sklepów i warsztatów.

Szczegółowy spis treści raportu przedstawiamy poniżej. Badania zrealizowane zostały na przełomie października i listopada (a więc na początku sezonu wzmożonego zainteresowania przewodami).
Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej.
Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów przewodów zapłonowych. Wszystkie przypadki głosowań nieobiektywnych wyeliminowano. W RAPORCIE TYM ZNAJDUJĄ SIĘ 32 TABELE I 28 WYKRESÓW WRAZ Z ICH OPISEM DOTYCZĄCYM NAJISTOTNIEJSZYCH PARAMETRÓW. W opracowaniu zawartych została znaczna ilość „krzyżówek”, czyli opinii warsztatów różnej wielkości, kierujących się różnymi kryteriami, OES oraz AM.

Na dodatkowe zamówienie istnieje możliwość rozszerzenia wyników badań o kolejne „krzyżówki”.
Istnieje również możliwość zamówienia raportu w wersji angielskiej.
Koszt pojedynczej Licencji na raport „Rynek przewodów zapłonowych w Polsce” wynosi 4.900 zł netto.

Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl
Jeżeli przed zamówieniem pilnie potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę zadzwoń pod następujący numer telefonu: (0-22) 489-72-23

SPIS TREŚCI:

1.WSTĘP
1.1 Zastrzeżenia:

2.OPIS BADAŃ
2.1 Użyte określenia:

3.STRUKTURA PRÓBY
3.1 Klasyfikacja według regionu
3.2 Klasyfikacja według rodzaju firmy
3.3 Klasyfikacja według wielkości miejscowości
3.4 Klasyfikacja według wielkości miejscowości i rodzaju firmy

4.ILOŚĆ KLIENTÓW
4.1 Średnia miesięczna liczba klientów kupujących/wymieniających przewody (w sezonie)

4.2 Średnia miesięczna liczba klientów kupujących/wymieniających przewody (poza sezonem)
4.3 Rodzaj i wielkość firm (ilość klientów na przewody)

5.WIZERUNEK PRODUCENTÓW
5.1 NAJLEPSZA marka przewodów zapłonowych
5.2 Najlepsza POLSKA marka przewodów zapłonowych

5.3 Najczęściej POLECANA marka przewodów zapłonowych
5.4 Udział najbardziej polecanej marki przewodów w całkowitej sprzedaży
5.5 Ocena najważniejszej marki przewodów
5.6 Ocena drugiej marki przewodów
5.7 Wizerunek – porównanie pierwszej i drugiej marki

6. KRYTERIA WYBORU PRZEWODÓW ZAPŁONOWYCH

6.1 Najważniejsze kryteria wyboru marki przewodów zapłonowych (1 wskazanie)
6.2 Pozostałe kryteria wyboru marki przewodów zapłonowych (3 wskazania)
6.3 Kryteria wyboru marki przewodów zapłonowych – porównanie 1 i 3 wskazania.

7. JAKOŚĆ PRZEWODÓW ZAPŁONOWYCH I PRZYCZYNY REKLAMACJI
7.1 Czynniki decydujące o jakości przewodów zapłonowych
7.2 Przyczyny reklamacji (jedno wskazanie)

7.3 Przyczyny reklamacji (trzy wskazania)
7.4 Przyczyny reklamacji (porównanie jednego i trzech wskazań)

8. FAKTY WEDŁUG ANKIETOWANYCH
8.1 Wymiana kompaktowego systemu zapłonowego
8.2 Znajomość zagadnień dotyczących budowy przewodów zapłonowych

 

Komentarze

Brak komentarzy