Raporty
Usually engine repairs are complicated, so high professional qualifications of workshop technicians are essential. Combination of high price of the service and high value of the parts used is causing, that those repairs represents significant part of workshops services market. Character of those repairs causes also, that the risk in case of mistake or inappropriate […]
Naprawy silnikowe są zazwyczaj skomplikowane a zatem niezbędne są wysokie kwalifikacje wykonujących je pracowników. Jednocześnie wysoka cena usługi i duża wartość użytych części sprawiają, że stanowią one znaczący procent rynku usług świadczonych przez warsztaty. Charakter tego rodzaju napraw powoduje również dużą odpowiedzialność w razie popełnienia błędu lub użycia części nieodpowiedniej jakości. Celem poniższego badania było […]
7,5 mld Euro to wartość sprzedanych rocznie części nadwozia w krajach UE 20% – producenci samochodów produkują 20% części do montowanych przez siebie samochodów 10 Euro – to nakłady inwestycyjne producentów na zaprojektowanie samochodu produkowanego masowo (na każdy egzemplarz) 50 Euro – to nakłady inwestycyjne producentów na zaprojektowanie luksusowego samochodu (na każdy egzemplarz) 33,3% – […]
Dwa tygodnie temu zaproponowaliśmy Państwu sondaż, którego pytanie brzmiało: Jakiej lepkości olejów sprzedajesz najwięcej? Wyniki sondażu wyglądają następująco. Blisko połowa głosujących 45,9 procent zaznaczyła klasę lepkości 10W-40 jako tą, która cieszy się największą ilością sprzedaży. Na drugim miejscu znalazła się klasa 15W-40, która uzyskała 34,5 procent spośród wszystkich biorących udział w sondażu. Jak widać w […]
Przedstawiamy krótkie podsumowanie ankiety "Rynek napraw silnikowych w Polsce 2005" Badanie obejmowało warsztaty dokonujące takich napraw (to zdecydowanie przeważająca grupa respondentów) oraz firmy handlowe, w których ofercie znajdują się części silników. Tematyka badań dotyczyła wizerunku poszczególnych marek, słabych i silnych stron, sprzedaży, polityki dystrybucji i wielu innych ważnych elementów. Na początku lipca tylko osoby uczestniczące […]
Celem poniższego badania było opracowanie profilu rynku opon w Polsce zgodnie ze schematem przedstawionym w poniższym spisie treści. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów opon jak i dystrybutorów. Wszystkie przypadki głosowań nieobiektywnych wyeliminowano. W RAPORCIE TYM ZNAJDUJE SIĘ 78 TABEL I WYKRESÓW WRAZ Z ICH OPISEM DOTYCZĄCYM NAJISTOTNIEJSZYCH PARAMETRÓW. W opracowaniu zawartych została […]
Firmy świadczące usługi napraw najogólniej można podzielić na warsztaty autoryzowane przez producentów samochodów, szybkiej obsługi tak zwane „Fast Fit”, zrzeszone w sieci tworzonej przez dystrybutorów (również producentów części) oraz warsztaty niezależne. Ilość warsztatów autoryzowanych przez producentów samochodów to ok. 1270 punktów. W krajach wysoko rozwiniętych ta grupa warsztatów posiada znaczne udziały w rynku. Należy spodziewać […]
We can estimate that the size of shock absorbers market is on the level of about 2 million pcs yearly, so it is one of most important fragments of auto parts market. The goal of our research was to elaborate a profile of this market in Poland according to the scheme shown in the table […]
In the frame of research analyses, MotoFocus.pl also prepares detailed study about automotive market. Our goal in this particular research was to elaborate a profile of bearings market in Poland in accordance with the schema in the list of contents. The bearings distribution in Poland is very much diffuse mainly because of the amount of […]
The goal of our research was to elaborate a profile of exhaust systems market in Poland according to the scheme shown in the table of contents listed below. We can estimate that the size of mufflers market is on the level of about 2,2 million pcs yearly, so it is one of most important fragments […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.