Raporty
Przeprowadzone przez nas badania wykazują duże zróżnicowanie przyjmowanych kosztów roboczogodziny. Tym razem prezentujemy Państwu dane dotyczące warsztatów autoryzowanych przez producentów samochodów. Postawione pytanie dotyczyło napraw związanych z normalną eksploatacją i brzmiało: Jaki przyjmujesz koszt roboczogodziny (zł brutto)? Uczestnicy ankiety mieli możliwość podania konkretnej wartości (pytanie otwarte). Poniżej w formie wykresu prezentujemy otrzymane wyniki wskazujące tendencję […]
Zakończyliśmy badanie dotyczące rynku opon dla samochodów osobowych i dostawczych. Badanie obejmowało firmy, które zajmują się handlem i wymianą opon. Tematyka badań dotyczyła wizerunku poszczególnych marek, słabych i silnych stron, sprzedaży, polityki dystrybucji i wielu innych ważnych elementów. W końcu maja tylko osoby uczestniczące (udzielające odpowiedzi) w naszych badaniach otrzymają bezpłatnie podstawowe wyniki badań. Pełne […]
W ubiegłym tygodniu zaproponowaliśmy Państwu sondaż, którego pytanie brzmiało: Jak zmieni się ilość napraw samochodów w 2005 roku? Wynik sondażu wygląda bardzo optymistycznie. Aż 82,8% firm jest przekonanych, że w roku 2005 zanotowany zostanie wzrost ilości napraw samochodów. Zaledwie 5,4% osób sądzi, że ilość napraw ulegnie zmniejszeniu. Życzymy Państwu aby prognozy spełniły się. Dziękujemy za […]
Filtry to podstawowa grupa produktów eksploatacyjnych do samochodu. Zapewne dlatego badanie nasze wzbudziło tak duże zainteresowanie. Tematyka raportu zawarta została w rozdziałach przedstawionych poniżej. Raport przygotowany został w postaci prezentacji PowerPoint. Składa się on z 39 slajdów i zawiera 36 tabel i 27 wykresów doskonale ujmujących wiele aspektów dotyczących tego rynku. Oczywiście dołączone zostały komentarze […]
Komputer i internet to codzienne narzędzie pracy znaczącej ilości firm. Jednocześnie koszty drukowania katalogów są dużą pozycją w budżetach wielu producentów. Dlatego też postanowiliśmy sprawdzić jakie rodzaje katalogów są najchętniej wykorzystywane w warsztatach i sklepach. Zadane pytanie podczas sondażu brzmiało: Jakie najczęściej używasz katalogi? ]1P[ Sondaż pokazał, że 42,5% ankietowanych najczęściej korzysta z katalogów elektronicznych […]
W ostatnim czasie przeprowadziliśmy sondaż, w którym zadaliśmy następujące pytanie: W jakim przedziale kalkulujesz koszt roboczogodziny (zł brutto)? (nie dotyczy napraw blacharskich)Głosujący mieli możliwość wyboru jednego spośród pięciu przedziałów cenowych. Poniżej w formie tabeli i wykresu prezentujemy otrzymane wyniki sondażu, który skierowany był do warsztatów motoryzacyjnych. ]1[ Najczęściej wybieraną odpowiedzią był przedział od 40 do […]
W marcu 2005 przeprowadziliśmy badania dotyczące rynku filtrów w Polsce. W ciągu dwóch tygodni osoby uczestniczące (udzielające odpowiedzi) w badaniach otrzymają bezpłatnie podstawowe wyniki badań. Zapraszamy w przyszłości do uczestnictwa w głosowaniu gdyż zebrane w ten sposób materiały będą zapewne dla Państwa przydatne w dalszym rozwoju firmy. Poniżej publikujemy wycinek z raportu dotyczącego filtrów. Ważnym […]
Rynek warsztatów w Polsce ulega nieustannym zmianom. Coraz więcej warsztatów zamierza przystąpić w najbliższym czasie do sieci. Nie wszystkie jednak będą w stanie to zrobić. Obszerny raport MotoFocus.pl obejmuje wiele pożytecznych informacji dotyczących rynku warsztatowego w Polsce. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów działających na rynku motoryzacyjnym. Badana grupa to przedstawiciele […]
Często dochodzą do nas informacje o zamykanych warsztatach i sklepach. Jednocześnie wielokrotnie widzimy, że powstają nowe punkty motoryzacyjne. Dlatego też postanowiliśmy sprawdzić jak to wygląda w liczbach. Pytanie zadane w sondażu brzmiało: Czy w ostatnim czasie zauważyłeś zamknięcie warsztatu lub sklepu motoryzacyjnego w Twojej okolicy? Sklepy wielokrotnie tracą rynek sprzedaży na korzyść dużych dobrze zorganizowanych […]
W styczniu 2005 przeprowadziliśmy badania dotyczące rynku warsztatów w Polsce. W połowie marca tylko osoby uczestniczące (udzielające odpowiedzi) w naszych badaniach otrzymają bezpłatnie podstawowe wyniki badań. Aby na przyszłość zainteresować Państwa uczestnictwem w głosowaniu przy kolejnych badaniach, postanowiliśmy poniżej opublikować mały fragment z raportu. Jedno z pierwszych pytań dotyczyło planów przystąpienia do sieci warsztatowej organizowanej […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.