RAPORT – Rynek napraw silnikowych w Polsce

, 13 lipca 2005, 0:00

Naprawy silnikowe są zazwyczaj skomplikowane a zatem niezbędne są wysokie kwalifikacje wykonujących je pracowników. Jednocześnie wysoka cena usługi i duża wartość użytych części sprawiają, że stanowią one znaczący procent rynku usług świadczonych przez warsztaty.

Charakter tego rodzaju napraw powoduje również dużą odpowiedzialność w razie popełnienia błędu lub użycia części nieodpowiedniej jakości.
Celem poniższego badania było opracowanie profilu rynku napraw silnikowych wykonywanych w warsztatach zgodnie ze schematem przedstawionym w poniższym spisie treści.
Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej.
Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów części silnikowych wielu różnych rodzajów. Wszystkie przypadki głosowań nieobiektywnych wyeliminowano. W opracowaniu zawartych została znaczna ilość „krzyżówek”, czyli opinii warsztatów różnej wielkości, kierujących się różnymi kryteriami oraz preferujących konkurencyjne marki produktów.

Na dodatkowe zamówienie istnieje możliwość rozszerzenia wyników badań o kolejne „krzyżówki”.
Istnieje również możliwość zamówienia raportu w wersji angielskiej.
Koszt pojedynczej Licencji na raport "RYNEK NAPRAW SILNIKOWYCH W POLSCE" wynosi 4.500 zł netto.
Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl

Jeżeli przed zamówieniem pilnie potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę zadzwoń pod następujący numer telefonu: (0-22) 489-72-23

RYNEK NAPRAW SILNIKOWYCH W POLSCE

SPIS TREŚCI:

1. WSTĘP

2. OPIS BADAŃ
2.1 Użyte określenia

3. RYNEK – OTOCZENIE

4. STRUKTURA PRÓBY
4.1 Rozkład regionalny
4.2 Klasyfikacja według rodzaju firmy
4.3 Klasyfikacja według wielkości miejscowości

5. ILOŚĆ KLIENTÓW

5.1 Podział firm ze względu na ilości klientów na miesiąc (naprawy główne i naprawy „góry” silnika)
5.2 Podział firm ze względu na ilości klientów na miesiąc, według wielkości miejscowości
5.3 Roczna ilość przypadków wymiany silnika

6. STRUKTURA WYKONYWANYCH RODZAJÓW NAPRAW

6.1 Stosunek ilości napraw głównych i ilości napraw „góry” silnika, według różnych rodzajów firm
6.2 Rozkład procentowy ilości napraw różnych układów silnika, według różnych rodzajów firm
6.3 Rozkład ilości napraw silnikowych w samochodach w zależności od pochodzenia (zachodnioeuropejskich, wschodnioeuropejskich, azjatyckich i amerykańskich)

6.4 Rozkład ilości napraw silnikowych w samochodach w zależności od pochodzenia, z podziałem według wielkości miejscowości

7. FAKTY WEDŁUG WARSZTATÓW
7.1 Wiek samochodów poddawanych naprawie „góry” silnika
7.2 Opłacalność napraw silnikowych a wymiana na używany
7.3 Tendencje w ilości wykonywanych napraw silnikowych

7.4 Tendencje w ilości wykonywanych napraw silnikowych według wielkości miejscowości

8. WIZERUNEK PRODUCENTÓW
8.1 Preferowana marka uszczelek – pojedyncze wskazanie
8.2 Preferowana marka uszczelek – trzy wskazania
8.3 Preferowana marka panewek – pojedyncze wskazanie
8.4 Preferowana marka panewek – trzy wskazania
8.5 Preferowana marka pierścieni – pojedyncze wskazanie
8.6 Preferowana marka pierścieni – trzy wskazania

8.3 Preferowana marka tłoków – pojedyncze wskazanie
8.4 Preferowana marka tłoków – trzy wskazania

9. KRYTERIA WYBORU CZĘŚCI SILNIKOWYCH
9.1 Kryteria wyboru – pojedyncze wskazanie
9.2 Kryteria wyboru – trzy wskazania
9.3 Kryteria wyboru – porównanie 1 i 3 wskazania
9.4 Kryteria wyboru według „liderów” (największych warsztatów) – pojedyncze wskazanie

9.5 Kryteria wyboru według „liderów”(największych warsztatów) – trzy wskazania
9.6 Kryteria wyboru według „liderów” – porównanie 1 i 3 wskazania

 

Komentarze

Brak komentarzy