Raporty
W marcu 2005 przeprowadziliśmy badania dotyczące rynku filtrów w Polsce. W ciągu dwóch tygodni osoby uczestniczące (udzielające odpowiedzi) w badaniach otrzymają bezpłatnie podstawowe wyniki badań. Zapraszamy w przyszłości do uczestnictwa w głosowaniu gdyż zebrane w ten sposób materiały będą zapewne dla Państwa przydatne w dalszym rozwoju firmy. Poniżej publikujemy wycinek z raportu dotyczącego filtrów. Ważnym […]
Rynek warsztatów w Polsce ulega nieustannym zmianom. Coraz więcej warsztatów zamierza przystąpić w najbliższym czasie do sieci. Nie wszystkie jednak będą w stanie to zrobić. Obszerny raport MotoFocus.pl obejmuje wiele pożytecznych informacji dotyczących rynku warsztatowego w Polsce. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów działających na rynku motoryzacyjnym. Badana grupa to przedstawiciele […]
Często dochodzą do nas informacje o zamykanych warsztatach i sklepach. Jednocześnie wielokrotnie widzimy, że powstają nowe punkty motoryzacyjne. Dlatego też postanowiliśmy sprawdzić jak to wygląda w liczbach. Pytanie zadane w sondażu brzmiało: Czy w ostatnim czasie zauważyłeś zamknięcie warsztatu lub sklepu motoryzacyjnego w Twojej okolicy? Sklepy wielokrotnie tracą rynek sprzedaży na korzyść dużych dobrze zorganizowanych […]
W styczniu 2005 przeprowadziliśmy badania dotyczące rynku warsztatów w Polsce. W połowie marca tylko osoby uczestniczące (udzielające odpowiedzi) w naszych badaniach otrzymają bezpłatnie podstawowe wyniki badań. Aby na przyszłość zainteresować Państwa uczestnictwem w głosowaniu przy kolejnych badaniach, postanowiliśmy poniżej opublikować mały fragment z raportu. Jedno z pierwszych pytań dotyczyło planów przystąpienia do sieci warsztatowej organizowanej […]
Samochodowy rynek części zamiennych jest ściśle powiązany ze zmianami zachodzącymi w zakresie parku samochodowego. Duży import w 2004 roku samochodów używanych pozornie spowodował wzrost wielkości tego rynku. Jednak jeżeli uwzględnić wszystkie elementy tej motoryzacyjnej układanki obraz ulega zasadniczej zmianie. Wyniki warsztatów jako ostatniego ogniwa w dystrybucji części samochodowych potwierdzają, że napływ znacznej ilości samochodów jeszcze […]
Przyglądając się szczegółowo rynkowi motoryzacyjnemu zainteresowało nas jak duży procent firm stara się pozyskać klienta w sobotę lub w niedzielę. Dlatego też ostatnio przeprowadziliśmy w tej sprawie sondaż formułując pytanie w następujący sposób: Ile dni w tygodniu otwarty jest Twój warsztat / sklep? Tym razem głosujący mieli możliwość wyboru trzech odpowiedzi 5, 6 lub 7 […]
Tradycyjnie raz w miesiącu prowadzimy aktualizację wskaźników dynamiki sprzedaży. Wskaźniki te określają procent wzrostu lub spadku sprzedaży w kolejnych miesiącach w stosunku do sprzedaży w tym samym okresie lecz roku poprzedniego. W przypadku warsztatów wskaźnik ten określany jest poprzez porównanie liczby wizyt klientów. Dane przygotowane zostały w oparciu o wyniki reprezentatywnej grupy firm. Z otrzymanych […]
Z wielu przeprowadzanych przez nas badań dotyczących różnych grup produktów widać, że ocena organizowanych promocji nie jest zbyt wysoka. Ponieważ temat ten bardzo nas zaintrygował postanowiliśmy lepiej mu się przyjrzeć. Dlatego też pytanie podczas ostatnio organizowanej sondy brzmiało: “Jakich oczekujesz promocji ze strony dystrybutorów części?” Odpowiedź okazała się zbliżona do naszych przewidywań. Poniżej można zobaczyć […]
Już w trakcie badań hamulcowych zauważyliśmy żywą reakcją naszych czytelników. Najprawdopodobniej podyktowana ona była wielkością rynku, o którym mowa. Niemal wszyscy, którzy zajmują się motoryzacją dotykają tematu hamulców. Tematyka raportu zawarta została w rozdziałach przedstawionych poniżej. Raport zawiera 50 tabel i wykresów doskonale ujmujących wiele aspektów dotyczących tego rynku. Oczywiście dołączony do tego jest szczegółowy […]
Wszystkim głosującym dziękujemy za udział w naszym sondażu.Poniżej prezentujemy wynik odpowiedzi na zadane pytanie. Którymi produktami regenerowanymi fabrycznie byłbyś najbardziej zainteresowany? Sonda doskonale wskazuje procentowy rozkład oczekiwań przedstawicieli sklepów i warsztatów samochodowych. ]1[ Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej sondzie (patrz strona główna, lewy pasek) tym razem dotyczy ona Twoich oczekiwań w stosunku do promocji. […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.