Raporty
Jak co miesiąc przygotowaliśmy aktualizację wskaźników dynamiki sprzedaży. Określają one procent wzrostu lub spadku sprzedaży w kolejnych miesiącach w stosunku do sprzedaży w tym samym okresie lecz poprzedniego roku. W przypadku warsztatów wskaźnik ten określany jest poprzez porównanie liczby wizyt klientów. Wskaźniki przygotowane zostały w oparciu o wyniki reprezentatywnej grupy firm. W otrzymywanych informacjach widzimy […]
Wszystkim głosującym dziękujemy za udział w naszym sondażu. Poniżej prezentujemy wynik odpowiedzi na zadane pytanie. Jaki akceptujesz poziom kosztów dostaw ekspresowych (interwencyjna dostawa)? Sonda potwierdza jak ważna jest szybka dostępność części potrzebnych do napraw samochodów. Załączamy Państwu komentarz mechanika do wyników naszej sondy: "Samochód na podnośniku, a części brak. Nie mogę stracić klienta?" Poniżej zamieszczamy […]
Duży import samochodów używanych do Polski może zapowiadać wspaniały rozwój dla firm zajmujących się sprzedażą części samochodowych. Zdawałoby się potwierdzać tą teorię olbrzymie tempo przemian zachodzących na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Jednakże w rzeczywistości sytuacja na rynku nie wygląda tak kolorowo. Obszerny raport MotoFocus.pl obejmuje wiele pożytecznych informacji dotyczących dystrybucji części zamiennych. Raport został przygotowany […]
Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w sondażu dotyczącym oleju. Pytanie brzmiało: Ile miesięcznie kupujesz oleju silnikowego? Poniżej przedstawiamy rozkład procentowy głosujących, ponad 30% głosów uzyskała odpowiedź: do 50 litrów oleju na miesiąc. Dalsze szczegóły znajdują się w tabeli. ]1[
W dniu wczorajszym nastąpiła aktualizacja wskaźników dynamiki sprzedaży. Wskaźniki te określają procent wzrostu lub spadku sprzedaży w kolejnych miesiącach w stosunku do sprzedaży w tym samym okresie roku poprzedniego. W przypadku warsztatów wskaźnik ten określany jest poprzez porównanie liczby wizyt klientów. Wskaźniki przygotowane zostały w oparciu o wyniki reprezentatywnej grupy firm. Jak się okazuje październik […]
W miesiącu październiku przeprowadziliśmy badania dotyczące kanałów dystrybucyjnych części samochodowych w Polsce. Zleceniodawcami badania była większość znaczących importerów części samochodowych. W ciągu dwóch tygodni tylko osoby uczestniczące (udzielające odpowiedzi) w naszych badaniach otrzymają bezpłatnie podstawowe wyniki badań. Pełny raport dotyczący kanałów dystrybucyjnych będzie dostępny na naszej stronie w 49 tygodniu roku. Raport ten pokazuje wiele […]
Zacisk to produkt bezpieczeństwa-wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego co może stać się gdy system hamulcowy nie funkcjonuje właściwie. Musi on działać bez względu na warunki pogodowe oraz w najbardziej ekstremalnych sytuacjach. Zaciski hamulcowe to taka grupa towarowa, którą mało kto się zajmuje. Najczęściej w przypadku awarii zacisku handlowiec i mechanik myśli tylko o naprawie […]
Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w sondażu dotyczącym żarówek. Pytanie brzmiało: Czym kierujesz się przy wyborze żarówki? Poniżej przedstawiamy rozkład procentowy głosujących: – zaufaniem do marki 34,6% – jakością 33,3% – ceną 22,4% – szybkością dostawy 7,7% – inne 1,9%
Raport ten zawiera najnowsze analizy dotyczące rynku amortyzatorów w Polsce. Celem poniższego badania było lepsze poznanie rynku amortyzatorów i punktu widzenia przedstawicieli sklepów oraz warsztatów zgodnie ze schematem przedstawionym w spisie treści. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów jak i dystrybutorów. W RAPORCIE TYM ZNAJDUJĄ SIĘ 44 TABELE I WYKRESY WRAZ Z ICH […]
W ramach działalności analitycznej, MotoFocus przygotowuje szczegółowe badania dotyczące rynku motoryzacyjnego. Celem poniższego badania było opracowanie profilu rynku łożysk w Polsce zgodnie ze schematem przedstawionym w spisie treści. Dystrybucja łożysk w Polsce jest niezwykle rozproszona i to ze względu na liczbę występujących marek produktów oraz ilość kanałów dystrybucyjnych. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.