Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki. 02.07 Inter Cars przedłuża współpracę z producentem olejów 02.07 Groupauto CEE ma nowego partnera 02.07 Szkolenia Marelli – wakacje i wrzesień 2024 02.07 Dodatkowe oświetlenie samochodu – co można zamontować i kiedy korzystać? MotoFocus TV.

Raporty

Wskaźnik – dynamika sprzedaży – sierpień

W dniu wczorajszym nastąpiła aktualizacja wskaźników dynamiki sprzedaży. Wskaźniki te określają procent wzrostu lub spadku sprzedaży w kolejnych miesiącach w stosunku do sprzedaży w roku poprzednim dla tego samego miesiąca. W przypadku warsztatów wskaźnik ten określa procent wzrostu lub spadku ilości wizyt klientów w kolejnych miesiącach w stosunku do ilości wizyt w roku poprzednim. Wskaźniki […]

RAPORT – Rynek tłumików w Polsce

W ramach działalności analitycznej, MotoFocus przygotowuje szczegółowe badania dotyczące rynku motoryzacyjnego. Celem poniższego badania było opracowanie profilu rynku tłumików w Polsce zgodnie ze schematem przedstawionym w spisie treści. Wielkość rynku tłumików można szacować na poziomie 2,2 MILIONÓW SZTUK ROCZNIE, a zatem wartościowo licząc jest to jeden z najważniejszych fragmentów rynku motoryzacyjnego. Raport został przygotowany z […]

Report 2003 – Automotive market in Poland (IAM)

The automotive market in Poland changes rapidly every single month, or even every single week we are informed about new branches of distributors openings in the whole country. We all wonder is there a limit? Where does the capacity of our automotive market end? How long is it going to last? Who loses and who […]

Sondaż – Rynek w liczbach

W nawiązaniu do poniżej przedstawionych wyników badań kierowców prezentujemy Państwu obecną sytuację dotyczącą importu samochodów używanych. Większość przywożonych do naszego kraju samochodów stanowią pojazdy wieloletnie. Import używanych samochodów do Polski zwiększa obroty firm zajmujących się sprzedażą części zamiennych. Tym samym zwiększa wpływy z tytułu podatków. Dodatkowo pozwala utrzymać się na rynku warsztatom niezależnym, których liczba […]

Sondaż – Rynek motoryzacyjny w liczbach

Szacunkowy procentowy rozkład wieku samochodów w Polsce 0-2 lata – 7,8% 3-4 lata – 16,1% 5-6 lat – 14,0% 7-9 lat – 16,9% 10 i więcej – 45,2%

Sondaż – wyniki badania rynku amortyzatorów

Trzy tygodnie temu prosiliśmy Państwa o odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie dotyczącej rynku amortyzatorów. Sponsorami tej ankiety były między innymi firmy: Cofap oraz AL.-KO. Wyłącznie głosujący oraz sponsorzy ankiety otrzymali jej rezultaty. Aby na przyszłość bardziej zainteresować naszych czytelników uczestnictwem w badaniach rynku postanowiliśmy opublikować odpowiedzi na dwa, podane poniżej pytania. 1.Co w największym […]

Sondaż – Rynek motoryzacyjny w liczbach

Tym razem przedstawiamy Państwu szacunkowe dane dotyczące: Procentowego rozkładu parku samochodowego w Polsce w zależności od stanu licznika: 8% – samochodów stan licznika ma z przedziału 0-25.000 km, 13% – 25.000-50.000 km, 15% – 50.000-75.000 km, 16% – 75.000-100.000 km, 23% – 100.000-150.000 km, 25% – 150.000 i więcej.

Sondaż – Rynek diesli w liczbach

Udział diesli wśród nowo rejestrowanych samochodów w 2003 roku: 43,7% – średnia dla Europy Zachodniej 27,2% – Wielka Brytania 39,9% – Niemcy 49,0% – Włochy 60,5% – Hiszpania 67,4% – Francja 68,2% – Belgia 71,4% – Austria 80.195 – ilość sprzedanych w Polsce samochodów z silnikiem diesla w 2003r 47,6% – wzrost sprzedaży diesli w […]

Sondaż – wyniki ankiety dotyczącej zacisków hamulcowych

Wyniki ankiety dotyczącej zacisków hamulcowych spotkały się z bardzo żywą reakcją naszych czytelników, dlatego też jeszcze raz prezentujemy uzyskane wyniki, tym razem w formie graficznej. Przedstawione wykresy pokazują procentowy rozkład oddanych głosów na zadane pytania. Sponsorem ankiety była duńska firma Budweg producent i regenerator zacisków do wszystkich marek samochodów. Wymiany lub naprawy zacisków hamulcowych dokonujesz […]

RAPORT – rynek motoryzacyjny Polski 2003

Rynek motoryzacyjny w Polsce zmienia się w zawrotnym tempie, co miesiąc, a nawet co tydzień słyszymy o nowo otwieranych filiach firm dystrybucyjnych w Polsce. Wszyscy zastanawiają się gdzie jest kres pojemności tego rynku? Jak długo to jeszcze będzie trwało? Kto traci, a kto zyskuje? Gdzie podziała się marża? Na te pytania odpowiedź nie jest łatwa, […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.