Raporty
The topic of the report found a great interest among people of automotive branch. It was probably caused by the size of brakes market. The research contains 50 tables and graphs that clearly present market in its entirety. In addition we enclose detailed description to them. To learn more about report click MORE. You can […]
Huge amount of secondhand cars, which were imported to Poland, may be followed by development of companies which specialize in distribution of auto parts. This theory is approved by fast rate of changes which occurs at the Polish automotive market. In fact, the situation is not so clear. The extensive MotoFocus report contains lots of […]
The extensive MotoFocus report contains lots of useful information concerning workshops in Poland. This report has been prepared for the producers and distributors working in automotive market. The research concerns workshops in motorization branch all over Poland. To learn more about report click MORE. This research shows differences which appear between individual workshops, their plans, […]
Filters are basic group of operating products for cars. That is probably why our research arouse such a big interest. Subject matters of report were included in chapters listed below. Report is prepared as an PowerPoint presentation. It consist of 39 slides and include 36 tables and 27 graphs perfectly expressing many aspects of this […]
Przeprowadzone przez nas badania wykazują duże zróżnicowanie przyjmowanych kosztów roboczogodziny. Tym razem prezentujemy Państwu dane dotyczące warsztatów autoryzowanych przez producentów samochodów. Postawione pytanie dotyczyło napraw związanych z normalną eksploatacją i brzmiało: Jaki przyjmujesz koszt roboczogodziny (zł brutto)? Uczestnicy ankiety mieli możliwość podania konkretnej wartości (pytanie otwarte). Poniżej w formie wykresu prezentujemy otrzymane wyniki wskazujące tendencję […]
Zakończyliśmy badanie dotyczące rynku opon dla samochodów osobowych i dostawczych. Badanie obejmowało firmy, które zajmują się handlem i wymianą opon. Tematyka badań dotyczyła wizerunku poszczególnych marek, słabych i silnych stron, sprzedaży, polityki dystrybucji i wielu innych ważnych elementów. W końcu maja tylko osoby uczestniczące (udzielające odpowiedzi) w naszych badaniach otrzymają bezpłatnie podstawowe wyniki badań. Pełne […]
W ubiegłym tygodniu zaproponowaliśmy Państwu sondaż, którego pytanie brzmiało: Jak zmieni się ilość napraw samochodów w 2005 roku? Wynik sondażu wygląda bardzo optymistycznie. Aż 82,8% firm jest przekonanych, że w roku 2005 zanotowany zostanie wzrost ilości napraw samochodów. Zaledwie 5,4% osób sądzi, że ilość napraw ulegnie zmniejszeniu. Życzymy Państwu aby prognozy spełniły się. Dziękujemy za […]
Filtry to podstawowa grupa produktów eksploatacyjnych do samochodu. Zapewne dlatego badanie nasze wzbudziło tak duże zainteresowanie. Tematyka raportu zawarta została w rozdziałach przedstawionych poniżej. Raport przygotowany został w postaci prezentacji PowerPoint. Składa się on z 39 slajdów i zawiera 36 tabel i 27 wykresów doskonale ujmujących wiele aspektów dotyczących tego rynku. Oczywiście dołączone zostały komentarze […]
Komputer i internet to codzienne narzędzie pracy znaczącej ilości firm. Jednocześnie koszty drukowania katalogów są dużą pozycją w budżetach wielu producentów. Dlatego też postanowiliśmy sprawdzić jakie rodzaje katalogów są najchętniej wykorzystywane w warsztatach i sklepach. Zadane pytanie podczas sondażu brzmiało: Jakie najczęściej używasz katalogi? ]1P[ Sondaż pokazał, że 42,5% ankietowanych najczęściej korzysta z katalogów elektronicznych […]
W ostatnim czasie przeprowadziliśmy sondaż, w którym zadaliśmy następujące pytanie: W jakim przedziale kalkulujesz koszt roboczogodziny (zł brutto)? (nie dotyczy napraw blacharskich)Głosujący mieli możliwość wyboru jednego spośród pięciu przedziałów cenowych. Poniżej w formie tabeli i wykresu prezentujemy otrzymane wyniki sondażu, który skierowany był do warsztatów motoryzacyjnych. ]1[ Najczęściej wybieraną odpowiedzią był przedział od 40 do […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.