Filtry to podstawowa grupa produktów eksploatacyjnych do samochodu. Zapewne dlatego badanie nasze wzbudziło tak duże zainteresowanie. Tematyka raportu zawarta została w rozdziałach przedstawionych poniżej. Raport przygotowany został w postaci prezentacji PowerPoint. Składa się on z 39 slajdów i zawiera 36 tabel i 27 wykresów doskonale ujmujących wiele aspektów dotyczących tego rynku. Oczywiście dołączone zostały komentarze wskazujące najistotniejsze elementy.
Pełne badanie dostępne jest odpłatnie na zamówienie i zawiera odpowiedzi na szereg ważnych pytań dotyczących tego produktu.
Aby uzyskać więcej informacji, poznać szczegóły kliknij więcej. Raport można zamówić w wersji angielskiej. Koszt pojedynczej Licencji na raport "RYNEK FILTRÓW" wynosi 4.300 zł netto. Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl Jeżeli przed zamówieniem potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę zadzwoń: Alfred Franke (0-22) 489-72-23
SPIS TREŚCI
1.RYNEK – OTOCZENIE
2.OPIS BADAŃ
2.1 Struktura próby
3.KLASYFIKACJA FIRM WEDŁUG LOKALIZACJI
4.ILOŚCI KLIENTÓW
4.1 Ilości klientów podział wg wielkości firm
4.2 Ilości klientów podział wg wielkości miast
4.3 Ilości klientów podział wg kanałów dystrybucji
5.STRUKTURA SPRZEDAŻY
5.1 Struktura sprzedaży poszczególnych rodzajów filtrów
5.2 Struktura sprzedaży wg kanałów dystrybucji
5.3 Struktura sprzedaży wg wielkości miast
6.FAKTY
6.1 Fakty dotyczące warsztatów
7.KRYTERIA WYBORU
7.1 Pojedyncze wskazanie
7.2 Trzy wskazania
7.3 Kryteria wyboru podział wg kanałów dystrybucji
7.4 Kryteria wyboru podział wg wielkości miast
8.POWROTY KLIENTÓW NA WYMIANĘ FILTRÓW
8.1 Klasyfikacja ogólna
8.2 Klasyfikacja wg wielkości miast
8.3 Klasyfikacja w zależności od różnych preferencji
9.ROZPROSZENIE KANAŁÓW DYSTRYBUCJI
10.WIZERUNEK POSZCZEGÓLNYCH PRODUCENTÓW
10.1 Najczęściej polecana marka
10.2 Udział poszczególnych marek w obrocie
10.3 Preferowani producenci – ocena punktowa (Bosch, Champion, Filtron, Fram,
Knecht/Mahle, Mann, Purflux, Fram, Sofima, WF Sędziszów, …….…),
10.4 Wizerunek producentów porównanie
11.REKLAMACJE
11.1 Rozkład procentowy reklamacji
11.2 Główne przyczyny reklamacji dla poszczególnych producentów (dostępny wyłącznie dla firm zlecających badanie)
12.UTYLIZACJA
12.1 Najczęściej stosowane rozwiązania dotyczące utylizacji filtrów
13. PLANY I PREFERENCJE WARSZTATÓW ZWIĄZANE Z DALSZYM ROZWOJEM
Komentarze