RAPORT – Rynek amortyzatorów w Polsce

, 27 października 2004, 0:00

Raport ten zawiera najnowsze analizy dotyczące rynku amortyzatorów w Polsce. Celem poniższego badania było lepsze poznanie rynku amortyzatorów i punktu widzenia przedstawicieli sklepów oraz warsztatów zgodnie ze schematem przedstawionym w spisie treści.

Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów jak i dystrybutorów.
W RAPORCIE TYM ZNAJDUJĄ SIĘ 44 TABELE I WYKRESY WRAZ Z ICH OPISEM DOTYCZĄCYM NAJISTOTNIEJSZYCH PRZYPADKÓW.
W opracowaniu zawartych została znaczna ilość "krzyżówek", czyli opinii sklepów, warsztatów kierujących się różnymi kryteriami oraz preferujących konkurencyjne marki produktów jak np.: Kayaba, Monroe, Sachs. Aby uzyskać więcej informacji, poznać szczegóły kliknij więcej.

Dodatkowo istnieje możliwość rozszerzenia wyników badań o kolejne "krzyżówki".
Jest również możliwość zamówienia Licencji na raport w wersji angielskiej.
Koszt pojedynczej Licencji na raport "RYNEK AMORTYZATORÓW W POLSCE" wynosi 2.100 zł netto.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym raportem, proszę napisać na adres: alfred@motofocus.pl
Jeżeli przed zamówieniem potrzebnych jest więcej informacji, proszę zadzwonić:
Alfred Franke (0-22) 489-72-23
Tematyka raportu zawarta została w poniższych rozdziałach:

1.WSTĘP

2.OPIS BADANYCH FIRM
Struktura próby, rozkład regionalny (tab.1, tab.2, wykr.2)

3.ANALIZA ZACHOWAŃ (KRYTERIA WYBORU MARKI)
(tab.3, 4, 5, 6, 7,8, 9, 10, wykr.3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)
3.1 Kryteria przy zakupie- jedno wskazanie
3.2 Kryteria przy zakupie- jedno wskazanie wszyscy razem, a "tańsza półka"
3.3 Kryteria przy zakupie – Kayaby, Monroe, Sachsa – jedno wskazanie
3.4 Kryteria przy zakupie – warsztat o kliencie (wszyscy, wg różnych marek)

3.5 Kryteria podejmowania decyzji o wymianie amortyzatora – warsztat o kliencie (wszyscy razem, wg różnych marek, warsztaty nie posiadające testera)

4.RODZAJE AKTYWNOŚCI WARSZTATÓW PRZY POZYSKIWANIU KLIENTÓW
(tab.11, 12, 13, 14, 15, 16, wykr.11, 12, 13, 14, 15, 16)
4.1 Decydenci wyboru marki amortyzatora – jedno wskazanie (wszyscy razem, wg różnych marek)
4.2 Stopień aktywności przy pozyskiwaniu klienta
(wszyscy razem oraz według marek)

4.3 Metody oceny sprawności amortyzatorów
(wszyscy razem oraz według marek)

5.STRUKTURA SPRZEDAŻY OLEJ – GAZ
(tab.18, wykr.18) – dostępne wyłącznie dla zleceniodawców badań
5.1 Struktura sprzedaży amortyzatorów gazowych – wszyscy razem
(dane szczegółowe dostępne wyłącznie dla zleceniodawców badań)

6.SKUTECZNOŚĆ REKLAMY
(tab.19, 20, 21, 22 wykr.19, 20, 21, 22)
6.1 Wpływ reklamy tradycyjnej na kierowców – ocena warsztatu (wszyscy razem, wg różnych marek)
6.2 Wpływ reklamy tradycyjnej na warsztaty (wszyscy razem i wg marek)

 

Komentarze

Brak komentarzy