RAPORT – Rynek hamulców

, 5 stycznia 2005, 0:00

Już w trakcie badań hamulcowych zauważyliśmy żywą reakcją naszych czytelników. Najprawdopodobniej podyktowana ona była wielkością rynku, o którym mowa. Niemal wszyscy, którzy zajmują się motoryzacją dotykają tematu hamulców.
Tematyka raportu zawarta została w rozdziałach przedstawionych poniżej.

Raport zawiera 50 tabel i wykresów doskonale ujmujących wiele aspektów dotyczących tego rynku. Oczywiście dołączony do tego jest szczegółowy opis.
Opracowanie prezentuje opinie różnych grup firm na tematy związane z ilościami klientów, rozproszeniem kanałów dystrybucyjnych, reklamacjami, trwałością wyrobów jak i wizerunkiem poszczególnych producentów.
Pełne badanie dostępne jest odpłatnie na zamówienie i zawiera odpowiedzi na szereg ważnych pytań dotyczących tego produktu.

Aby uzyskać więcej informacji, poznać szczegóły kliknij więcej.
Raport można zamówić w wersji angielskiej.
Koszt pojedynczej Licencji na raport "RYNEK HAMULCÓW" wynosi 3.900 zł netto.
Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl
Jeżeli przed zamówieniem potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę zadzwoń: Alfred Franke (0-22) 489-72-23

1.WSTĘP

2.OPIS BADANYCH FIRM

Struktura próby, rozkład regionalny (tab. 1, 2, wykr.1)

3.NAJCZĘŚCIEJ POLECANA MARKA KLOCKÓW HAMULCOWYCH
(tab. 3 do 5 wykr. 2)

3.1 Polecana marka – wszystkie firmy razem oraz poszczególne grupy – pojedyncze wskazanie

3.2 Polecana marka — wszystkie firmy razem oraz poszczególne grupy – trzy wskazania
3.3 Polecana marka – porównanie wszystkich firm – pojedyncze i trzy wskazania

4.PROCENTOWE ROZKŁADY ILOŚCI KLIENTÓW W ZALEŻNOŚCI OD KANAŁÓW DYSTRYBUCYJNYCH
(tab. 6, 7 wykr. 3, 4)

4.1 Miesięczne ilości klientów – wszystkie firmy razem
4.2 Miesięczne ilości klientów – podział na warsztaty oraz sklepy

5.ROZKŁAD PROCENTOWY OBROTÓW DLA POSZCZEGÓLNYCH MAREK KLOCKÓW HAMULCOWYCH
(tab. 8, 9 wykr. 5)

5.1 Rozkład obrotów – zbiorcze zestawienie (wszystkie firmy razem oraz osobno warsztaty i sklepy).
5.2 Rozkład obrotów – zestawienie wg marek producentów klocków hamulcowych.

6.ROZPROSZENIE KANAŁÓW DYSTRYBUCJI POSZCZEGÓLNYCH PRODUCENTÓW KLOCKÓW HAMULCOWYCH

(tab. 10, wykr. 6)

6.1 Rozkład wielkości klientów (warsztatów i sklepów) zajmujących się sprzedażą poszczególnych producentów klocków hamulcowych.

7.AWARIE UKŁADÓW HAMULCOWYCH (RODZAJE REKLAMACJI)
(tab. 11 wykr. 7)

7.1 Rozkład procentowy reklamacji jakościowych – opinia warsztatów

7.2 Rozkład procentowy reklamacji dla poszczególnych producentów klocków hamulcowych (dostępny wyłącznie dla firm, które zleciły badania rynku)

8.ANALIZA ZACHOWAŃ (KRYTERIA WYBORU MARKI KLOCKÓW)
(tab. 12 do 16 wykr. 8 do 12)

8.1 Kryteria wyboru – opinia wszystkich, jedno wskazanie
8.2 Kryteria wyboru – warsztaty ze sklepami, sklepy i liderzy (najlepsze warsztaty i sklepy) – jedno wskazanie
8.3 Kryteria wyboru – opinia wszystkich, trzy wskazania

8.4 Kryteria wyboru – warsztaty ze sklepami, sklepy i liderzy (najlepsze warsztaty i sklepy) – trzy wskazania
8.5 Kryteria wyboru – opinia wszystkich, jedno wskazanie i porównawczo trzy wskazania

9.SZYBKOŚĆ DOSTAW
(tab. 17, 18 wykr. 13, 14)

9.1 Szybkość dostaw (efektywność dystrybucji-indywidualnie) – wszyscy razem
9.2 Szybkość dostaw (efektywność dystrybucji-indywidualnie) – wg warsztatów oraz sklepów

10.WYMIANA ELEMENTÓW MONTAŻOWYCH

(tab. 19 wykr. 15)

10.1 Decyzje o wymianie elementów montażowych – wg warsztatów

11.TRWAŁOŚĆ KLOCKÓW HAMULCOWYCH
(tab. 20, 21, 22 wykr. 16, 17, 18)

11.1 Czas powrotu klienta na ponowną wymianę – wg różnych kanałów dystrybucji.
11.2 Wymiana poszczególnych elementów i żywotność hamulców

12.WIZERUNEK PRODUCENTÓW KLOCKÓW HAMULCOWYCH – SILNE I SŁABE STRONY
(tab. 23, 24, 25, 26 wykr. 19, 20, 21, 22)

12.1 Wizerunek najważniejszego (preferowanego) producenta – w 7 kategoriach
12.2 Wizerunek drugiego i trzeciego w kolejności producenta – w 7 kategoriach
12.3 Porównanie średnich ocen wszystkich producentów razem – w 7 kategoriach
12.4 Porównanie średnich ważonych ocen z różnych kategorii

13.WIZERUNEK PRODUCENTÓW SZCZĘK HAMULCOWYCH – SILNE I SŁABE STRONY
(tab. 27 wykr. 23)

13.1 Wizerunek najważniejszego (preferowanego) producenta szczęk hamulcowych – w 7 kategoriach (wszystkie wskazane firmy)

 

Komentarze

Brak komentarzy