Sondaż – preferowany rodzaj promocji.

, 19 stycznia 2005, 0:00

Z wielu przeprowadzanych przez nas badań dotyczących różnych grup produktów widać, że ocena organizowanych promocji nie jest zbyt wysoka. Ponieważ temat ten bardzo nas zaintrygował postanowiliśmy lepiej mu się przyjrzeć.
Dlatego też pytanie podczas ostatnio organizowanej sondy brzmiało:
„Jakich oczekujesz promocji ze strony dystrybutorów części?”
Odpowiedź okazała się zbliżona do naszych przewidywań.
Poniżej można zobaczyć wyniki sondażu zamieszczone w tabeli .

]1[

W okresie silnej konkurencji cenowej pomiędzy dystrybutorami części i producentami okazuje się, że najbardziej interesującym rodzajem promocji jest promocja cenowa.
Uzyskała ona, aż 56,3% wszystkich głosów.
Jak łatwo się domyślić jest to najbardziej kosztowana forma promocji z punktu widzenia organizatora. Na szczęście dla dystrybutorów i producentów można na ten wynik spojrzeć z drugiej strony, aż 43,7% osób wskazało na inne formy promocji. W drugiej kolejności przedstawiciele sklepów i warsztatów wykazują największe zainteresowanie promocjami polegającymi na zbieraniu punktów, które będą mogli później wymienić na ciekawe nagrody.
Wszystkim głosującym dziękujemy za uczestnictwo w sondażu i zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej sondzie tym razem pytanie brzmi:
„Ile dni w tygodniu otwarty jest Twój warsztat / sklep?”
Głosować prosimy tylko jeden raz, wchodząc na stronę www.motofocus.pl (patrz strona główna, lewy pasek).

Komentarze

Brak komentarzy