RAPORT – Rynek świec zapłonowych w Polsce

, 11 stycznia 2006, 0:00

Świece zapłonowe to jedne z częściej wymienianych elementów osprzętu silnika, których jakość i parametry decydują o tak ważnych z punktu widzenia kierowcy kwestiach jak łatwość uruchamiania, stabilna praca i niskie zużycie paliwa.
Szczegółowy spis treści raportu przedstawiamy poniżej.
Aby uzyskać więcej informacji kliknij więcej.
Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów świec zapłonowych. Wszystkie przypadki głosowań nieobiektywnych wyeliminowano. W RAPORCIE TYM ZNAJDUJE SIĘ 31 TABEL I 29 WYKRESÓW WRAZ Z ICH OPISEM DOTYCZĄCYM NAJISTOTNIEJSZYCH PARAMETRÓW. W opracowaniu zawartych została znaczna ilość „krzyżówek”, czyli opinii warsztatów różnej wielkości, kierujących się różnymi kryteriami, OES oraz AM.

Na dodatkowe zamówienie istnieje możliwość rozszerzenia wyników badań o kolejne „krzyżówki”.
Istnieje również możliwość zamówienia raportu w wersji angielskiej.
Koszt pojedynczej Licencji na raport „Rynek świec zapłonowych w Polsce” wynosi 4.900 zł netto.
Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl

Jeżeli przed zamówieniem pilnie potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę zadzwoń pod następujący numer telefonu: (0-22) 489 72 20 do 23

SPIS TREŚCI:

1. WSTĘP
1.1 Zastrzeżenia

2. OPIS BADAŃ
2.1 Użyte określenia

3. STRUKTURA PRÓBY

3.1 Klasyfikacja według regionu
3.2 Klasyfikacja według rodzaju firmy
3.3 Klasyfikacja według wielkości miejscowości
3.4 Klasyfikacja według wielkości miejscowości i rodzaju firmy

4. ILOŚĆ KLIENTÓW
4.1 Średnia miesięczna liczba klientów kupujących/wymieniających świece (w sezonie). Sklepy i warsztaty
4.2 Średnia miesięczna liczba klientów kupujących/wymieniających świece (poza sezonem). Sklepy i warsztaty

4.3 Rodzaj i wielkość firm (ilość klientów na świece)
4.4 Wielkość firm (ilość klientów na świece) w miastach różnej wielkości

5. WIZERUNEK PRODUCENTÓW
5.1 NAJLEPSZA marka świec zapłonowych
5.2 Najczęściej POLECANA marka świec zapłonowych
5.3 Udział najbardziej polecanej marki świec w całkowitej sprzedaży świec zapłonowych
5.4 Ocena najważniejszej marki świec

5.5 Ocena pozostałych marek świec
5.6 Wizerunek – porównanie pierwszej i drugiej marki

6. KRYTERIA WYBORU ŚWIEC ZAPŁONOWYCH
6.1 Najważniejsze kryteria wyboru marki świec (1 wskazanie)
6.2 Pozostałe kryteria wyboru marki świec zapłonowych (3 wskazania)
6.3 Kryteria wyboru marki świec zapłonowych – porównanie jedno i trzy wskazania

7. PRZYCZYNY REKLAMACJI ŚWIEC ZAPŁONOWYCH
7.1 Przyczyny reklamacji (jedno wskazanie)
7.2 Przyczyny reklamacji (trzy wskazania)
7.3 Przyczyny reklamacji (porównanie jednego i trzech wskazań)

8. FAKTY WEDŁUG ANKIETOWANYCH
8.1 Trendy na rynku świec zapłonowych
8.2 Najczęściej wymieniane rodzaje świec
8.3 Sugestia sprzedawcy / mechanika

8.4 Decyzja o wymianie świec
8.5 Przebieg świec iskrowych

 

Komentarze

Brak komentarzy!