Sondaż – struktura sprzedaży filtrów

, 11 października 2006, 0:00

Filtry to jedna z podstawowych grup produktów eksploatacyjnych do samochodu. Poniżej przedstawiamy wyniki sondażu na temat struktury sprzedaży filtrów. Badanie Motofocus.pl wykazało, że struktura sprzedaży w Polsce zbliżona jest do europejskiego rozkładu największych producentów filtrów na rynku międzynarodowym.
Największy udział pod względem sprzedaży mają filtry olejowy, które uzyskał 45,8% odpowiedzi. Natomiast nieco ponad jedna czwarta (25,9%) respondentów wskazała, że filtry powietrza to grupa najczęściej nabywanych przez klientów filtrów.
Pozostałe wyniki naszej ankiety prezentuje poniższa tabela oraz wykres.



























Rodzaj filtra


% odpowiedzi


olejowy

45,8%


paliwa


18,3%


powietrza


25,9%


przeciwpyłkowy


10%

Komentarze

Brak komentarzy