RAPORTY – Giełda 2007

6 czerwca 2007, 0:00

Efektem badań firmy MotoFocus.pl na giełdzie w Słomczynie jest raport dot. specyfiki funkcjonowania giełdy i oferowanych tam części zamiennych. Zawiera on wiele ciekawych tabel i wykresów prezentujących punkt widzenia sprzedawców i kupujących, a koncentruje się wyłącznie na częściach zamiennych do samochodów. Cena raportu wynosi 1.200 zł netto.
Jeżeli jesteś zainteresowany raportem prosimy napisz do nas na adres alfred@motofocus.pl

Giełda 2007

1 Koncepcja badania

2 Zastrzeżenia

3. Struktura sprzedawców działających na giełdzie
3.1 Jak często sprzedawcy pracują na giełdzie
3.2 Działalność zawodowa poza działalnością na giełdzie
3.3 Jak często sprzedawcy pracują na giełdzie, a ich działalność zawodowa poza giełdą
3.4 Struktura sprzedawców ze względu na klienta

4 Struktura części samochodowych (sprzedawcy)
4.1 Najczęściej poszukiwane części
4.2 Najczęściej poszukiwane części w zależności od tego czy najczęstszy klient to: sklep, warsztat czy kierowca.
4.3 Jaki procent sprzedaży na giełdzie stanowią części używane a jaki nowe (ilościowo liczone)
4.4 Do samochodów w jakim wieku najczęściej sprzedawane są części
4.5 Do samochodów w jakim wieku najczęściej sprzedawane są części – ze względu na klienta
4.6 Jak według sprzedawców kształtują się ceny nowych części na giełdzie w stosunku do części w sklepach
4.7 Części używane – ile razy są tańsze od nowych nieoryginalnych

5 Statystyka sprzedaży
5.1 Ile osób dziennie pyta o dostępność lub cenę części na giełdzie
5.2 Co która z pytających osób dokonuje zakupu
5.3 Ile osób dziennie dokonuje zakupu części

6 Obserwowane tendencje
6.1 Sprzedaż na giełdzie rośnie czy maleje
6.2 Obserwowane tendencje na giełdzie ze względu na głównego klienta

7. Struktura klientów giełdy
7.1 Jak często klienci przyjeżdżają na giełdę
7.2 Czy klienci prowadzą działalność związana z motoryzacją
7.3 Jaki typ działalności (spośród tych, którzy prowadzą działalność związana z motoryzacją) prowadzą klienci
7.4 Czas dojazdu na giełdę klientów
7.5 Odległość dojazdu na giełdę klientów
7.6 Jaki sposób naprawy samochodu wybierają klienci
7.7 Kiedy klienci dokonali ostatniego zakupu na giełdzie

8 Struktura samochodów klientów
8.1 Struktura ze względu na wiek
8.2 Struktura ze względu na marki

9 Struktura części samochodowych (klienci)
9.1 Najchętniej kupowane części
9.2 Najchętniej kupowane części, a wiek samochodów klientów
9.3 Dlaczego nowe części kupowane są na giełdzie
9.4 Cena nowych części na giełdzie w stosunku do części w sklepach (według klientów giełdy)
9.5 Dlaczego nowe części są tańsze na giełdzie

10 Struktura kupna
10.1 Jaką część samochodową planowali kupić klienci
10.2 Planowana (przez klientów giełdy) kwota na zakup części

11 Zróżnicowanie kwoty przeznaczonej przez klientów na zakup części
11.1 Planowana kwota na zakup części, a prowadzenie lub nie działalności związanej z motoryzacją
11.2 Planowana kwota na zakup części, a działalność zawodowa związana ze sklepem motoryzacyjnym lub warsztatem
11.3 Planowana kwota na zakup części, a marka posiadanego samochodu
11.4 Planowana kwota na zakup części, a wiek samochodu klientów
11.5 Planowana kwota na zakup części, a częstotliwość z jaką klienci bywają na giełdzie

12 Kontakt

 

Opublikowane przez: Redakcja