Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light 24.12 Jaguar F-Pace. Co sprawdzić przed zakupem i co wymienić po?

Raporty

Sondaż – Portale internetowe źródłem informacji branżowej

Jak wiadomo dobrze funkcjonująca firma musi posiadać szeroką wiedzę o rynku, na którym działa. Źródeł owej wiedzy w dzisiejszych czasach może być wiele. Internet, a dokładniej tematyczne portale internetowe są podstawowym źródłem informacji dla 31% firm działających w sektorze części zamiennych do samochodów ciężarowych – podkreśla Alfred Franke z badawczej firmy MotoFocus.pl. Ciągle cennym źródłem […]

RAPORT – Rynek akumulatorów w Polsce

Celem niniejszego badania było przygotowanie pogłębionej analizy polskiego rynku akumulatorów. Raport pozwala uzyskać wiedzę na temat pozycjonowania marek akumulatorów w Polsce, poziomu rozpoznawalności danej marki, oceny sposobów rozpatrywania reklamacji, oczekiwań związanych z marketingiem i promocją, kryteriami wyboru danej marki a także korzyściami płynącymi z udziału w programach akumulatorowych. Wyniki badań pokazują, jak klienci oceniają jakość […]

RAPORT – Czym będziemy jeździć, czyli samochody wystawione do sprzedaży 2007

W odpowiedzi na Państwa ogromne zainteresowanie Raportem Rynek samochodów wystawionych do sprzedaży 2006, proponujemy Państwu Raport zawierający najnowsze dane dotyczące parku samochodów używanych w Polsce. Raport ten skierowany jest głównie do dystrybutorów oraz producentów części zamiennych, ale może być także istotnym źródłem wiedzy dla branży ubezpieczeń, dealerów samochodów oraz osób zainteresowanych motoryzacją. Podobnie jak poprzednio, […]

“Value of polish spare parts market 2007”

“Value of polish spare parts market 2007” Contents 1. Introduction 1.1 Purpose of research 1.2 Research’s method 2. Structure of sample 2.1 Division regarding to the place of living 2.2 Division regarding to the gender 2.3 Cars’ use (private, business) 2.4 Kind of fuel 2.5 Cars’ age 2.6 Meter position 2.7 Average annual mileage 2.8 […]

Sondaż – wsparcie marketingowe

W sondażu przeprowadzonym przez MotoFocus.pl zapytaliśmy warsztaty i sklepy motoryzacyjne jakiego wsparcia marketingowego najbardziej oczekują od producentów i dystrybutorów części zamiennych. Jak pokazują poniższe wyniki, największym zainteresowaniem (23,3% odpowiedzi) cieszą się programy lojalnościowe, w których za dokonywane zakupy zbiera się punkty, a te z kolei można wymieniać na nagrody. Jak widać z rozkładu odpowiedzi zdecydowanie […]

RAPORT : Wielkość rynku części zamiennych 2007

Jakie są średnie kwartalne wydatki kierowców na samochód? Jaki jest średni wiek samochodu w Polsce i jaki jest średni roczny przebieg przeciętnego Kowalskiego? Jak wygląda rozkład napraw i wymian poszczególnych grup produktowych w zależności od regionu Polski? Ile wydajemy na samochód z silnikiem benzynowym a ile na diesla lub LPG? Jakie są wielkości rynku poszczególnych […]

RAPORT – Filtry 2007

Kto filtruje rynek? Jakie są najbardziej opłacalne naprawy, a które z nich najczęściej są wykonywane? Gdzie na tej liście znajdują się filtry? Jaka jest ilość klientów wymieniająca filtry i jak szybko powracają na ponowną wymianę filtrów? Jakie najczęściej występują problemy z reklamacją filtrów? Które z filtrów są najlepsze? Kto jest najlepszym dostawcą? Na te i […]

Employers and employees in automotive business

Contents 1. Introduction 1.1. Purpose of research 1.2. Small and medium-size enterprise 2. Structure of sample 2.1. Division with regard to: age, gender, position, kind of commercial activity, size of company 3. Organization structure 3.1. Organization chart in companies on automotive market 3.1.1Structure of company and number of employees 3.1.2Structure of company and kind of […]

RAPORT – usługi warsztatowe OES oraz IAM

Jak wyglądają usługi warsztatowe w Polsce? Jakie przyjmowane są wysokości stawek za roboczogodzinę? Jakie rabaty i komu udzielają warsztaty? Kto i na jakiej pozycji znajduje się na liście głównych dostawców części? Na te i na wiele innych pytań odpowiedzi znajdują się w raporcie, którego spis treści zamieściliśmy poniżej. Raport ma postać prezentacji Power Point, składa […]

RAPORT – Pracownicy i pracodawcy w motoryzacji – fragment

Przedstawiamy fragment raportu przygotowanego przez naszą firmę MotoFocus.pl „Pracownicy i pracodawcy w motoryzacji”. To pierwszy taki raport w Polsce. Porusza on wiele zjawisk zachodzących w firmach motoryzacyjnych w naszym kraju. Przeprowadzone badanie pozwoliło uzyskać odpowiedzi na pytania, jakie jest miejsce pracownika w strukturze firmy, jakie są jego kompetencje, jeśli chodzi o podejmowanie decyzji. Jakie są poglądy na […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.