Raporty
Celem niniejszego badania było przygotowanie pogłębionej analizy polskiego rynku akumulatorów. Raport pozwala uzyskać wiedzę na temat pozycjonowania marek akumulatorów w Polsce, poziomu rozpoznawalności danej marki, oceny sposobów rozpatrywania reklamacji, oczekiwań związanych z marketingiem i promocją, kryteriami wyboru danej marki a także korzyściami płynącymi z udziału w programach akumulatorowych. Wyniki badań pokazują, jak klienci oceniają jakość […]
W odpowiedzi na Państwa ogromne zainteresowanie Raportem Rynek samochodów wystawionych do sprzedaży 2006, proponujemy Państwu Raport zawierający najnowsze dane dotyczące parku samochodów używanych w Polsce. Raport ten skierowany jest głównie do dystrybutorów oraz producentów części zamiennych, ale może być także istotnym źródłem wiedzy dla branży ubezpieczeń, dealerów samochodów oraz osób zainteresowanych motoryzacją. Podobnie jak poprzednio, […]
“Value of polish spare parts market 2007” Contents 1. Introduction 1.1 Purpose of research 1.2 Research’s method 2. Structure of sample 2.1 Division regarding to the place of living 2.2 Division regarding to the gender 2.3 Cars’ use (private, business) 2.4 Kind of fuel 2.5 Cars’ age 2.6 Meter position 2.7 Average annual mileage 2.8 […]
W sondażu przeprowadzonym przez MotoFocus.pl zapytaliśmy warsztaty i sklepy motoryzacyjne jakiego wsparcia marketingowego najbardziej oczekują od producentów i dystrybutorów części zamiennych. Jak pokazują poniższe wyniki, największym zainteresowaniem (23,3% odpowiedzi) cieszą się programy lojalnościowe, w których za dokonywane zakupy zbiera się punkty, a te z kolei można wymieniać na nagrody. Jak widać z rozkładu odpowiedzi zdecydowanie […]
Jakie są średnie kwartalne wydatki kierowców na samochód? Jaki jest średni wiek samochodu w Polsce i jaki jest średni roczny przebieg przeciętnego Kowalskiego? Jak wygląda rozkład napraw i wymian poszczególnych grup produktowych w zależności od regionu Polski? Ile wydajemy na samochód z silnikiem benzynowym a ile na diesla lub LPG? Jakie są wielkości rynku poszczególnych […]
Kto filtruje rynek? Jakie są najbardziej opłacalne naprawy, a które z nich najczęściej są wykonywane? Gdzie na tej liście znajdują się filtry? Jaka jest ilość klientów wymieniająca filtry i jak szybko powracają na ponowną wymianę filtrów? Jakie najczęściej występują problemy z reklamacją filtrów? Które z filtrów są najlepsze? Kto jest najlepszym dostawcą? Na te i […]
Contents 1. Introduction 1.1. Purpose of research 1.2. Small and medium-size enterprise 2. Structure of sample 2.1. Division with regard to: age, gender, position, kind of commercial activity, size of company 3. Organization structure 3.1. Organization chart in companies on automotive market 3.1.1Structure of company and number of employees 3.1.2Structure of company and kind of […]
Jak wyglądają usługi warsztatowe w Polsce? Jakie przyjmowane są wysokości stawek za roboczogodzinę? Jakie rabaty i komu udzielają warsztaty? Kto i na jakiej pozycji znajduje się na liście głównych dostawców części? Na te i na wiele innych pytań odpowiedzi znajdują się w raporcie, którego spis treści zamieściliśmy poniżej. Raport ma postać prezentacji Power Point, składa […]
Przedstawiamy fragment raportu przygotowanego przez naszą firmę MotoFocus.pl „Pracownicy i pracodawcy w motoryzacji”. To pierwszy taki raport w Polsce. Porusza on wiele zjawisk zachodzących w firmach motoryzacyjnych w naszym kraju. Przeprowadzone badanie pozwoliło uzyskać odpowiedzi na pytania, jakie jest miejsce pracownika w strukturze firmy, jakie są jego kompetencje, jeśli chodzi o podejmowanie decyzji. Jakie są poglądy na […]
"Brake pads and discs’ market in Poland" report is based on the data obtained in CAWI type of research. Its aim was to diagnose which brake pads and discs’ brands are perceived as the most important and what the criteria of choice of brake pads and discs’ brand are. Report is prepared as an PowerPoint […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.