Raporty
Podstawowym celem badania oczekiwań sklepów i warsztatów motoryzacyjnych było dostarczenie wiedzy na badany temat na potrzeby dystrybutorów i producentów części zamiennych . Wiedza zawarta w niniejszym opracowaniu może być bardzo przydatna przy planowaniu kampanii marketingowych i promocyjnych, a także dla bieżącej współpracy z klientami. Raport porusza takie kwestie jak ocena współpracy z dostawcami, czas realizacji […]
Celem przeprowadzonego badania było uzyskanie wiedzy na temat sieci warsztatowych, zarówno dystrybutorów, jak i producentów części zamiennych w Polsce. Niniejszy raport daje odpowiedź na takie pytania jak to, czy warsztaty niezależne planują w najbliższym roku przystąpić do sieci warsztatowej – jeśli tak to ile? Czy warsztaty sieciowe planują na powrót stać się niezależnymi czy może […]
Identyfikacja wizualna, wsparcie marketingowe, akcje promocyjne wspólna reklama to z pewnością bardzo ważne kwestie w dzisiejszych czasach. Te wszystkie elementy to oferta przynależności do sieci warsztatowej producentów czy dystrybutorów części zamiennych. W Polsce zaledwie 18,5% warsztatów należy do sieci serwisowych. Ponadto aż 37% właścicieli warsztatów samochodów nie zamierza związać się z siecią warsztatową. Dla blisko […]
Jak wiadomo rozmowa przez telefon komórkowy podczas jazdy samochodem może być bardzo niebezpieczna i doprowadzić nawet do tragicznych skutków. Niestety nasi kierowcy ciągle nie mają świadomości, iż nie da się jednocześnie rozmawiać przez telefon i prowadzić samochód. Z udogodnień typu zestaw słuchawkowy czy słuchawka Bluetooth korzysta ciągle zdecydowana mniejszość kierowców – podaje badawcza firma MotoFocus.pl. […]
Łagodna zima sprawiła, że magazyny wielu firm pełne są akumulatorów. Taka sytuacja prowadzi do gwałtownego spadku cen, a handlowcy sięgają po wyniki badań pokazujące co w największym stopniu może pomóc im w pozbyciu się zapasów. Reklama w mediach (prasa oraz Internet) to najważniejszy dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych rodzaj wsparcia marketingowego przy sprzedaży akumulatorów – […]
Analizując park samochodowy Polski dużo uwagi poświęca się segmentowi samochodów nowych. Uwzględniając jednak dane statystyczne mówiące, że rocznie w Polsce sprzedaje się około 340 tys. nowych samochodów, a w tym samym czasie park samochodowy powiększa się o 995 tys. używanych samochodów, należy więcej uwagi poświęcić wtórnemu rynkowi samochodów – zauważa Alfred Franke szef firmy MotoFocus.pl […]
Jak wiadomo dobrze funkcjonująca firma musi posiadać szeroką wiedzę o rynku, na którym działa. Źródeł owej wiedzy w dzisiejszych czasach może być wiele. Internet, a dokładniej tematyczne portale internetowe są podstawowym źródłem informacji dla 31% firm działających w sektorze części zamiennych do samochodów ciężarowych – podkreśla Alfred Franke z badawczej firmy MotoFocus.pl. Ciągle cennym źródłem […]
Celem niniejszego badania było przygotowanie pogłębionej analizy polskiego rynku akumulatorów. Raport pozwala uzyskać wiedzę na temat pozycjonowania marek akumulatorów w Polsce, poziomu rozpoznawalności danej marki, oceny sposobów rozpatrywania reklamacji, oczekiwań związanych z marketingiem i promocją, kryteriami wyboru danej marki a także korzyściami płynącymi z udziału w programach akumulatorowych. Wyniki badań pokazują, jak klienci oceniają jakość […]
W odpowiedzi na Państwa ogromne zainteresowanie Raportem Rynek samochodów wystawionych do sprzedaży 2006, proponujemy Państwu Raport zawierający najnowsze dane dotyczące parku samochodów używanych w Polsce. Raport ten skierowany jest głównie do dystrybutorów oraz producentów części zamiennych, ale może być także istotnym źródłem wiedzy dla branży ubezpieczeń, dealerów samochodów oraz osób zainteresowanych motoryzacją. Podobnie jak poprzednio, […]
“Value of polish spare parts market 2007” Contents 1. Introduction 1.1 Purpose of research 1.2 Research’s method 2. Structure of sample 2.1 Division regarding to the place of living 2.2 Division regarding to the gender 2.3 Cars’ use (private, business) 2.4 Kind of fuel 2.5 Cars’ age 2.6 Meter position 2.7 Average annual mileage 2.8 […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.