Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
16:00 Czy ekologiczny samochód przyszłości zrobiony będzie z konopi? Reintrodukcja marihuany w przemyśle motoryzacyjnym. 15:45 Ważne zmiany w prawie zostały odwołane! Co z podatkiem od aut spalinowych? 14:15 Montaż DKZ w Audi krok po kroku [FILM] 12:06 Jak działają inteligentne pasy bezpieczeństwa? [FILM] 02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki.

Raporty

Raport: Czego Pragną Twoi Klienci – Czyli Oczekiwania Sklepów I Warsztatów Motoryzacyjnych

Podstawowym celem badania oczekiwań sklepów i warsztatów motoryzacyjnych było dostarczenie wiedzy na badany temat na potrzeby dystrybutorów i producentów części zamiennych . Wiedza zawarta w niniejszym opracowaniu może być bardzo przydatna przy planowaniu kampanii marketingowych i promocyjnych, a także dla bieżącej współpracy z klientami. Raport porusza takie kwestie jak ocena współpracy z dostawcami, czas realizacji […]

RAPORT – Sieci warsztatowe w Polsce

Celem przeprowadzonego badania było uzyskanie wiedzy na temat sieci warsztatowych, zarówno dystrybutorów, jak i producentów części zamiennych w Polsce. Niniejszy raport daje odpowiedź na takie pytania jak to, czy warsztaty niezależne planują w najbliższym roku przystąpić do sieci warsztatowej – jeśli tak to ile? Czy warsztaty sieciowe planują na powrót stać się niezależnymi czy może […]

Warsztat w sieci czy poza siecią

Identyfikacja wizualna, wsparcie marketingowe, akcje promocyjne wspólna reklama to z pewnością bardzo ważne kwestie w dzisiejszych czasach. Te wszystkie elementy to oferta przynależności do sieci warsztatowej producentów czy dystrybutorów części zamiennych. W Polsce zaledwie 18,5% warsztatów należy do sieci serwisowych. Ponadto aż 37% właścicieli warsztatów samochodów nie zamierza związać się z siecią warsztatową. Dla blisko […]

Sondaż – Niebezpieczne rozmowy ciągle w modzie!

Jak wiadomo rozmowa przez telefon komórkowy podczas jazdy samochodem może być bardzo niebezpieczna i doprowadzić nawet do tragicznych skutków. Niestety nasi kierowcy ciągle nie mają świadomości, iż nie da się jednocześnie rozmawiać przez telefon i prowadzić samochód. Z udogodnień typu zestaw słuchawkowy czy słuchawka Bluetooth korzysta ciągle zdecydowana mniejszość kierowców – podaje badawcza firma MotoFocus.pl. […]

Sondaż – Magazyny pełne akumulatorów

Łagodna zima sprawiła, że magazyny wielu firm pełne są akumulatorów. Taka sytuacja prowadzi do gwałtownego spadku cen, a handlowcy sięgają po wyniki badań pokazujące co w największym stopniu może pomóc im w pozbyciu się zapasów. Reklama w mediach (prasa oraz Internet) to najważniejszy dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych rodzaj wsparcia marketingowego przy sprzedaży akumulatorów – […]

Sondaż – Czym będziemy jeździć?

Analizując park samochodowy Polski dużo uwagi poświęca się segmentowi samochodów nowych. Uwzględniając jednak dane statystyczne mówiące, że rocznie w Polsce sprzedaje się około 340 tys. nowych samochodów, a w tym samym czasie park samochodowy powiększa się o 995 tys. używanych samochodów, należy więcej uwagi poświęcić wtórnemu rynkowi samochodów – zauważa Alfred Franke szef firmy MotoFocus.pl […]

Sondaż – Portale internetowe źródłem informacji branżowej

Jak wiadomo dobrze funkcjonująca firma musi posiadać szeroką wiedzę o rynku, na którym działa. Źródeł owej wiedzy w dzisiejszych czasach może być wiele. Internet, a dokładniej tematyczne portale internetowe są podstawowym źródłem informacji dla 31% firm działających w sektorze części zamiennych do samochodów ciężarowych – podkreśla Alfred Franke z badawczej firmy MotoFocus.pl. Ciągle cennym źródłem […]

RAPORT – Rynek akumulatorów w Polsce

Celem niniejszego badania było przygotowanie pogłębionej analizy polskiego rynku akumulatorów. Raport pozwala uzyskać wiedzę na temat pozycjonowania marek akumulatorów w Polsce, poziomu rozpoznawalności danej marki, oceny sposobów rozpatrywania reklamacji, oczekiwań związanych z marketingiem i promocją, kryteriami wyboru danej marki a także korzyściami płynącymi z udziału w programach akumulatorowych. Wyniki badań pokazują, jak klienci oceniają jakość […]

RAPORT – Czym będziemy jeździć, czyli samochody wystawione do sprzedaży 2007

W odpowiedzi na Państwa ogromne zainteresowanie Raportem Rynek samochodów wystawionych do sprzedaży 2006, proponujemy Państwu Raport zawierający najnowsze dane dotyczące parku samochodów używanych w Polsce. Raport ten skierowany jest głównie do dystrybutorów oraz producentów części zamiennych, ale może być także istotnym źródłem wiedzy dla branży ubezpieczeń, dealerów samochodów oraz osób zainteresowanych motoryzacją. Podobnie jak poprzednio, […]

“Value of polish spare parts market 2007”

“Value of polish spare parts market 2007” Contents 1. Introduction 1.1 Purpose of research 1.2 Research’s method 2. Structure of sample 2.1 Division regarding to the place of living 2.2 Division regarding to the gender 2.3 Cars’ use (private, business) 2.4 Kind of fuel 2.5 Cars’ age 2.6 Meter position 2.7 Average annual mileage 2.8 […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.