Raporty
W sondażu przeprowadzonym przez MotoFocus.pl zapytaliśmy warsztaty i sklepy motoryzacyjne jakiego wsparcia marketingowego najbardziej oczekują od producentów i dystrybutorów części zamiennych. Jak pokazują poniższe wyniki, największym zainteresowaniem (23,3% odpowiedzi) cieszą się programy lojalnościowe, w których za dokonywane zakupy zbiera się punkty, a te z kolei można wymieniać na nagrody. Jak widać z rozkładu odpowiedzi zdecydowanie […]
Jakie są średnie kwartalne wydatki kierowców na samochód? Jaki jest średni wiek samochodu w Polsce i jaki jest średni roczny przebieg przeciętnego Kowalskiego? Jak wygląda rozkład napraw i wymian poszczególnych grup produktowych w zależności od regionu Polski? Ile wydajemy na samochód z silnikiem benzynowym a ile na diesla lub LPG? Jakie są wielkości rynku poszczególnych […]
Kto filtruje rynek? Jakie są najbardziej opłacalne naprawy, a które z nich najczęściej są wykonywane? Gdzie na tej liście znajdują się filtry? Jaka jest ilość klientów wymieniająca filtry i jak szybko powracają na ponowną wymianę filtrów? Jakie najczęściej występują problemy z reklamacją filtrów? Które z filtrów są najlepsze? Kto jest najlepszym dostawcą? Na te i […]
Contents 1. Introduction 1.1. Purpose of research 1.2. Small and medium-size enterprise 2. Structure of sample 2.1. Division with regard to: age, gender, position, kind of commercial activity, size of company 3. Organization structure 3.1. Organization chart in companies on automotive market 3.1.1Structure of company and number of employees 3.1.2Structure of company and kind of […]
Jak wyglądają usługi warsztatowe w Polsce? Jakie przyjmowane są wysokości stawek za roboczogodzinę? Jakie rabaty i komu udzielają warsztaty? Kto i na jakiej pozycji znajduje się na liście głównych dostawców części? Na te i na wiele innych pytań odpowiedzi znajdują się w raporcie, którego spis treści zamieściliśmy poniżej. Raport ma postać prezentacji Power Point, składa […]
Przedstawiamy fragment raportu przygotowanego przez naszą firmę MotoFocus.pl „Pracownicy i pracodawcy w motoryzacji”. To pierwszy taki raport w Polsce. Porusza on wiele zjawisk zachodzących w firmach motoryzacyjnych w naszym kraju. Przeprowadzone badanie pozwoliło uzyskać odpowiedzi na pytania, jakie jest miejsce pracownika w strukturze firmy, jakie są jego kompetencje, jeśli chodzi o podejmowanie decyzji. Jakie są poglądy na […]
"Brake pads and discs’ market in Poland" report is based on the data obtained in CAWI type of research. Its aim was to diagnose which brake pads and discs’ brands are perceived as the most important and what the criteria of choice of brake pads and discs’ brand are. Report is prepared as an PowerPoint […]
Jak wygląda przeciętna firma działająca na polskim rynku motoryzacyjnym? Jak pracownicy postrzegają swoje miejsce w strukturze firmy, a jakie ono jest rzeczywiście? Jak pracodawcy zarządzają ludźmi i firmą? Kto jest osobą podejmującą najważniejsze decyzje, bo przecież nie zawsze właściciel musi decydować o wszystkim. Jaki jest przeciętny wiek właścicieli sklepów i warsztatów, czy ukierunkować działania marketingowe […]
Wymiana klocków hamulcowych jest jedną z najczęściej wykonywanych czynności w samochodzie. Jakość i parametry klocków i tarcz hamulcowych w dużej mierze decydują o tak ważnych, z punktu widzenia kierowcy, kwestiach jak bezpieczeństwo oraz komfort jazdy. Raport został przygotowany z myślą o potrzebach producentów i dystrybutorów klocków oraz tarcz hamulcowych. Niniejszy raport został stworzony na podstawie […]
Okres wakacji mamy już za sobą. Zapewne dla większości był to zarazem czas urlopu, przynajmniej czasowego odpoczynku od pracy. Czy jednak dla każdego jest to moment pracy na zdecydowanie zmniejszonych obrotach? Postanowiliśmy to sprawdzić. Zadaliśmy pytanie właścicielom i pracownikom warsztatów i sklepów motoryzacyjnych, czy wakacje to dla nich okres zmniejszonej liczby klientów. Wyniki wyglądają następująco. […]
Kontakt
Szczegółowych informacji na temat naszych raportów udzieli Państwu
Alfred Franke
e-mail: alfred.franke@motofocus.pl
tel. / fax: +48 227 738 775
Techniki badawcze
Realizując projekty badawcze wykorzystujemy bardzo popularne techniki badawcze: CAWI, CAPI, FACE TO FACE, FOCUS GROUP INTERVIEW, CATI.