Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light 24.12 Jaguar F-Pace. Co sprawdzić przed zakupem i co wymienić po?

Raporty

Raport: Polski rynek wycieraczek

Jak wiadomo wiedza o rynku zawsze jest przydatna, a w okresie gorszej koniunktury na rynku informacje zawarte w raportach MotoFocus mogą być szczególnie przydatne i stanowić doskonałe źródło informacji a także sugestii do dalszego rozwoju. Raport przedstawia rozpoznawalność poszczególnych marek wycieraczek wraz z uwzględnieniem takich zmiennych jak rodzaj prowadzonej działalności, wiek respondentów. W raporcie zawarte […]

RAPORT: Polski rynek amortyzatorów

Jak wiadomo wiedza o rynku jest niezmiernie istotna, dlatego też MotoFocus dostarcza Państwu wielu informacji związanych z branżą motoryzacyjną. Właśnie zakończone zostały prace nad raportem „Polski rynek amortyzatorów”. Badanie porusza takie kwestie jak kryteria wyboru marki amortyzatora, ocenę poszczególnych marek a także najczęściej sprzedawane i montowane marki. Raport zawiera również informacje związane z czasem oczekiwania […]

RAPORT – Pierwsze podsumowanie rynku motoryzacyjnego 2008 – segment osobowy

Przy obecnej sytuacji gospodarczej w Europie i na Świecie niezwykle ciężko jest prognozować jak potoczą się losy sprzedaży samochodów w Polsce, nie mniej jednak wysoce prawdopodobne wydaje się, że  w naszym kraju w roku 2008 sprzeda się 370 000 nowych samochodów osobowych i dostawczych. Oznacza to wzrost sprzedaży o ponad 6% w stosunku do roku […]

Raport: Sklepy i Warsztaty Motoryzacyjne – funkcjonowanie, wyposażenie i ludzie

Celem niniejszego badania było przedstawienie rynku sklepów i warsztatów motoryzacyjnych w Polsce. Raport dostarcza wiedzy na temat wyposażenia warsztatów, zasad funkcjonowania, a także podejścia do pracowników. Jak może sugerować tytuł raportu, składa on się z kilku części. Pierwsza z nich dotyczy wyposażenia warsztatów i obejmuje takie kwestie jak wielkość warsztatów, ilości stanowisk naprawczych z podnośnikami, […]

Raport: Czego Pragną Twoi Klienci – Czyli Oczekiwania Sklepów I Warsztatów Motoryzacyjnych

Podstawowym celem badania oczekiwań sklepów i warsztatów motoryzacyjnych było dostarczenie wiedzy na badany temat na potrzeby dystrybutorów i producentów części zamiennych . Wiedza zawarta w niniejszym opracowaniu może być bardzo przydatna przy planowaniu kampanii marketingowych i promocyjnych, a także dla bieżącej współpracy z klientami. Raport porusza takie kwestie jak ocena współpracy z dostawcami, czas realizacji […]

RAPORT – Sieci warsztatowe w Polsce

Celem przeprowadzonego badania było uzyskanie wiedzy na temat sieci warsztatowych, zarówno dystrybutorów, jak i producentów części zamiennych w Polsce. Niniejszy raport daje odpowiedź na takie pytania jak to, czy warsztaty niezależne planują w najbliższym roku przystąpić do sieci warsztatowej – jeśli tak to ile? Czy warsztaty sieciowe planują na powrót stać się niezależnymi czy może […]

Warsztat w sieci czy poza siecią

Identyfikacja wizualna, wsparcie marketingowe, akcje promocyjne wspólna reklama to z pewnością bardzo ważne kwestie w dzisiejszych czasach. Te wszystkie elementy to oferta przynależności do sieci warsztatowej producentów czy dystrybutorów części zamiennych. W Polsce zaledwie 18,5% warsztatów należy do sieci serwisowych. Ponadto aż 37% właścicieli warsztatów samochodów nie zamierza związać się z siecią warsztatową. Dla blisko […]

Sondaż – Niebezpieczne rozmowy ciągle w modzie!

Jak wiadomo rozmowa przez telefon komórkowy podczas jazdy samochodem może być bardzo niebezpieczna i doprowadzić nawet do tragicznych skutków. Niestety nasi kierowcy ciągle nie mają świadomości, iż nie da się jednocześnie rozmawiać przez telefon i prowadzić samochód. Z udogodnień typu zestaw słuchawkowy czy słuchawka Bluetooth korzysta ciągle zdecydowana mniejszość kierowców – podaje badawcza firma MotoFocus.pl. […]

Sondaż – Magazyny pełne akumulatorów

Łagodna zima sprawiła, że magazyny wielu firm pełne są akumulatorów. Taka sytuacja prowadzi do gwałtownego spadku cen, a handlowcy sięgają po wyniki badań pokazujące co w największym stopniu może pomóc im w pozbyciu się zapasów. Reklama w mediach (prasa oraz Internet) to najważniejszy dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych rodzaj wsparcia marketingowego przy sprzedaży akumulatorów – […]

Sondaż – Czym będziemy jeździć?

Analizując park samochodowy Polski dużo uwagi poświęca się segmentowi samochodów nowych. Uwzględniając jednak dane statystyczne mówiące, że rocznie w Polsce sprzedaje się około 340 tys. nowych samochodów, a w tym samym czasie park samochodowy powiększa się o 995 tys. używanych samochodów, należy więcej uwagi poświęcić wtórnemu rynkowi samochodów – zauważa Alfred Franke szef firmy MotoFocus.pl […]

Najbardziej kompleksowe i profesjonalne raporty oraz analizy na temat niezależnego rynku motoryzacyjnego w Polsce. Specjalizujemy się w badaniach rynku motoryzacyjnego co powoduje, że dysponujemy olbrzymią ilością ciekawych raportów i opracowań o branży motoryzacyjnej. MotoFocus jest nowoczesną, niezależną firmą badawczą, która przez ponad 20 lat intensywnej i rzetelnej pracy pozyskała zaufanie wielu firm z branży. Do naszych badań wykorzystujemy nowoczesne metody i techniki badawcze, a także dbamy o jasny i zrozumiały przekaz informacji zawartych w raportach. Nasi pracownicy łączą wiedzę praktyczną z teoretycznym przygotowaniem marketingowym, socjologicznym.

Działamy w zgodzie z etyką zawodową i najwyższymi standardami branży badawczej. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami była również miłym doświadczeniem interpersonalnym.