Wskaźnik dynamiki sprzedaży

28 sierpnia 2007, 0:00

Przedstawiamy wskaźniki dynamiki sprzedaży za 2007 rok.

Prezentowane wielkości są średnią z otrzymanych od Państwa danych (nigdy nie publikujemy danych indywidualnych). Średnie wskaźniki dostępne są wyłącznie dla firm, które wykupiły roczną subskrypcję.

Wyniki są następujące.

Rok 2007 roku okazał się zarówno dla warsztatowców, jak i właścicieli sklepów dobrym okresem. Zanotowany został ogólny wzrost sprzedaży części oraz ilości klientów. Średni wzrost wizyt klientów w warsztatach samochodowych w pierwszym kwartale wyniósł 6%, w drugim 4%, w trzecim 5% a w czwartm 4% natomiast uśredniony wzrost sprzedaży części w sklepach to 11% dla pierwszego kwartału i 10% dla drugiego, dla trzeciego 9% i czwartego 7%.

Przypominamy, że wskaźniki te określają procent wzrostu lub spadku sprzedaży w kolejnych miesiącach w stosunku do sprzedaży w tym samym okresie, lecz roku poprzedniego. W przypadku warsztatów wskaźnik ten określany jest poprzez porównanie liczby wizyt klientów. Dane przygotowane zostały w oparciu o wyniki reprezentatywnej grupy firm.

Zwracamy się również do Państwa z prośbą o przysyłanie informacji o waszych wskaźnikach (na koniec każdego miesiąca) na adres biuro@motofocus.pl

Gwarantujemy całkowitą poufność przekazywanych nam danych.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!