18 pomp wody MEYLE‑HD z uszczelniającym pierścieniem ślizgowym SiC/SiC i łożyska pomp wody w jakości oryginału.
Bezpieczeństwo nigdy nie było tak atrakcyjne...
Mając teraz łącznie 18 artykułów niezależne warsztaty mogą obsłużyć różne modele i ciągnąć profity z wielu zalet uszczelniających pierścieni slizgowych SiC/SiC, które są stosowane we wszystkich pompach wody MEYLE-HD.
Wybierz najpiękniejszą hostessę 15. Targów Inter Cars
Uszkodzona pompa wody może szybko doprowadzić do uszkodzenia całego silnika, a tym samym przysporzyć wiele kłopotów warsztatom. Można temu bardzo łatwo zapobiec stosując pompy wody MEYLE‑HD: Są one wyposażone w ekstremalnie odporne na ścieranie uszczelniające pierścienie ślizgowe z parowaniem ślizgowym SiC/SiC. Także wiodący producenci pojazdów stosują już taki typ uszczelniania, który jest wykorzystywany w pompach wody MEYLE, i który wykazuje wysoką odporność na materiały działające abrazyjnie. Dodatkowo za dłuższą żywotność pomp wody MEYLE-HD odpowiadają odporna na wysoką temperaturę uszczelka obudowy oraz łożysko pompy wody w jakości oryginału.
Porada MEYLE dla warsztatów 1: Przy montażu nowej pompy wody należy wykorzystywać wyłącznie materiał uszczelniający dostarczony z pompą przez MEYLE lub zalecany przez producenta samochodu. Środki uszczelniające na bazie silikonu należy stosować z umiarem – w przeciwnym przypadku mogą doprowadzić do uszkodzenia uszczelniającego pierścienia ślizgowego i/lub zanieczyścić układ chłodzenia.
Porada MEYLE dla warsztatów 2: Przy wymianie pompy wody zawsze należy dokładnie wypłukać kompletny układ chłodzenia, a potem napełnić go nowym płynem chłodniczym. Należy przy tym uwzględnić zalecenia producenta.
Na tym Video „Mechanicy MEYLE“ można znaleźć dalsze wskazówki dotyczące płukania układu chłodniczego:
Komentarze