Marka Meyle podczas ostatnich targów Automechanika zaprezentowała nowy slogan “Driver’s best friend”. Towarzyszy jej nowa odsłona bardziej przyjaznej dla użytkownika strony www.meyle.com o nowoczesnym wyglądzie.
Strona dynamicznie dopasowuje się do wyświetlacza na komputerze, tablecie i smartfonie. Ulepszona, intuicyjna nawigacja sprawia, że pracownicy warsztatów, hurtownie i inne zainteresowane osoby będą mogły łatwiej i szybciej odnaleźć wszystkie informacje, jakich potrzebują.
Rubryki Samochód osobowy, Pojazd użytkowy i dostawczy oraz Centrum Download pojawiają się z przejrzystym wyglądem i jasnym podziałem według grup produktowych. I tak da się tu znaleźć obok szczegółów o grupach produktowych i plikach do pobrania takich, jak instrukcje montażu, równocześnie także najważniejsze produkty.
Dla nowej strony internetowej MEYLE przerobiono także wejście do katalogu online: z jednej strony rysunki poglądowe dają szybki pierwszy wgląd w produkt, z drugiej strony uproszczone jest wyszukiwanie w polu wyszukiwania według pojazdu, modelu i producenta. Do tego nowa strona internetowa niedługo będzie dostępna w dziewięciu językach – niemieckim, angielskim, francuskim, włoskim, polskim, portugalskim, rosyjskim, hiszpańskim i chińskim.
Strona startowa odzwierciedla nową architekturę marki MEYLE i pokazuje trzy linie produktowe marki Meyle: Meyle-Original, Meyle-HD I Meyle-PD.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
ojtam, 24 listopada 2016, 9:52 0 0
Strona Meyle ma dziwne hasła na głównych obrazkach:
"Oni wiedzą, jak się zachować staruszkę."
"Bez mojego transportera będzie już dostarczona."
"Co pomaga mojemu dziecku pod nią? Tylko najlepsze części."
"Mój najdłuższy związek? Przekazany mojego samochodu."
Odpowiedz