Modułowy System Tłumienia Bilstein z sukcesem podczas Mistrzostw GT

17 lipca 2014, 12:07

Aston Martin Racing pięć zajmował miejsce na podium podczas Mistrzostw GT Wielkiej Brytanii rozegranych na torze w Spa. Każdy ze startujących samochodów wyposażony był w Modułowy System Tłumienia (MDS) firmy Bilstein.

Ciężka praca mechaników Aston Martin Racing dała aż 5 wyników "na pudle" w wyścigach Mistrzostw GT Wielkiej Brytanii, które rozegrano na belgijskim torze Spa-Francorchamps. Każdy ze startujących samochodów Aston Martin Vantage GT3 i GT4 wyposażony był w Modułowy System Tłumienia (MDS) firmy Bilstein. W klasyfikacji generalnej 2. i 3. miejsce zajęły Vantage GT3 prowadzone przez kierowców teamu Oman Racing. W swoich klasach zwyciężyły Vantage GT4 zespołów TF Sport i Beechdean. Ten drugi zajął także drugie miejsce w generalce w pierwszym wyścigu.

Przed uczestnikami Mistrzostw GT Wielkiej Brytanii jeszcze dwa weekendy zmagań. Zarówno brytyjscy kierowcy teamu Beechdean – Andrew Howard i Jonny Adam – w klasie GT4, jak i Ahmad Al Harthy (Oman) i Michael Caine (Wielka Brytania) z zespołu Oman Racing Team w klasie GT3 wciąż mają szanse na tytuły mistrzowskie.

Dowiedz się więcej

Amortyzatory BILSTEIN – żółta linia
Amortyzatory BILSTEIN – żółta linia

Marka BILSTEIN to według wielu oczywisty wybór podczas poszukiwań elementów zawieszenia, takich jak amortyzatory czy sprężyny. Popularnym produktem BILSTEIN są bardzo charakterystyczne amortyzatory B6 i B8, których żółte malowanie jest tylko jedną z cech odróżniającą je od konkurencji. Firma Bilstein powstała w 1873 roku, a 55 lat później rozpoczęła produkcję części do samochodów. Od tamtej […]

Nagroda Bilstein dla najlepszej zawodniczki VW Castrol Cup
Nagroda Bilstein dla najlepszej zawodniczki VW Castrol Cup

Dobiegła końca tegoroczna seria wyścigów VW Castrol Cup. W czasie finałowego wyścigu firma Bilstein przygotowała niespodziankę – nagrodę dla najlepszej zawodniczki całego sezonu. W siedmiu rundach wyścigów rywalizowało 24 zawodników, z których każdy startował zawsze identycznym Volkswagenem Golfem. Auta wyposażone były w silniki 2.0 TSI o mocy 265 KM z systemem Push-to-Pass. Pucharowe samochody wyposażone […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!