Serwis Motoryzacyjny numer 10/Październik /2008

, 21 października 2008, 0:00

W numerze polecamy artykuł Ignacego Horowskiego „BMW a utrata mocy”. Autor w swojej praktyce spotkał się kilkakrotnie z problemem spadku mocy w BMW 5 w nadwoziu E60 z silnikiem 30 6 D2 (M 57 D3). Właściciele auta na własną rękę dokonywali wtedy wymiany turbiny czy przepływomierza, oczywiście bez widocznych efektów. Co było faktycznie powodem tych objawów? Odpowiedź na pytanie można znaleźć w numerze. Ponadto polecamy artykuł Bogusława Pijanowskiego „Homologowane – niehomologowane” wyjaśniający system homologacji w Unii oraz projekt ustawy Ministerstwa Infrastruktury „o dopuszczeniu pojazdów do ruchu”, która m.in. regulować będzie kwestie homologacji pojazdów i części.

Spis treści numeru 10/2008 „Serwisu Motoryzacyjnego”

INFORMACJE Z BRANŻY
Automechanika – Innovation Award 2008
Na targach w Cząstkowie

PRAKTYKA WARSZTATOWA
Układ dotłaczania powietrza dodatkowego cz. 4, Stefan Myszkowski

Kilka rad przy posługiwaniu się skanerem, Mikołaj Słupski
BMW a utrata mocy, Ignacy Horowski
Niedomagania diesli, Jacek Łęgiewicz
Uszkodzona oś – spór z producentem czy serwisem? Rafał Dmowski

BADANIA TECHNICZNE
Autobus o dopuszczalnej prędkości do 100 km/h, Sylwester Murawski

TEORIA SAMOCHODU

Pomiar „geometrii” – procedura, Radosław Bogdańsk

RYNEK
Homologowane – niehomologowane, Bogusław Pijanowski
W laboratorium Castrola
Laureaci konkursu w Pangbourne
Centra Serwisowe Delhi
Stawiam na jakość

Poświadczenie nieprawdy przez diagnostę, Rafał Szczerbinki
Zabezpieczenie przed korozją
Nowe opony zimowe
Obsłuż swojego Klienta (12), J. Rejsler
Taka sobie historia, Maciej Matczak

W SERWISIE
VW Polo 1.9 D/SDI (1995÷2001)

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!