Mikoda rozpoczyna produkcję tarcz GT

, 23 października 2012, 13:52

Firma Mikoda wprowadziła do produkcji seryjnej tarcze hamulcowe w czterech wersjach. Obok zestawów standardowych, w ofercie firmy znajdą się także tarcze przeznaczone do sportowej jazdy.

Na początku października ruszyła produkcja czterech rodzajów tarcz hamulcowych. Są to:

  • tarcze standardowe,
  • GT,
  • GT-INDY,
  • GT-SPA.

 

Do najbardziej wymagających użytkowników skierowane są tarcze GT, przeznaczone do sportowej jazdy. GT-INDY oraz GT-SPA to próba znalezienia kompromisu pomiędzy skutecznością hamowania a trwałością. Atrakcyjny wygląd połączono tu z funkcjonalnością – lepsze chłodzenie, samooczyszczanie się powierzchni roboczej tarczy.

Poniżej prezentujemy zdjęcia nowych produktów:

Tarcza GT INDYTarcza GT Mikoda

 

Tarcza wentylowana MikodaTarcza GT SPA Mikoda

 

Dowiedz się więcej

Nowe tarcze hamulcowe Japan Line
Nowe tarcze hamulcowe Japan Line

Saga Auto wprowadziła do swojej oferty nowy rodzaj tarcz hamulcowych Japan Line o podwyższonej jakości. Tarcze te na etapie ich produkcji poddawane są dodatkowej obróbce polerowania powierzchni ciernej oraz cynkowania w celu zapewnienia ochrony antykorozyjnej. Pierwsze referencje są już dostępne w magazynie dystrybutora a ich oferta będzie sukcesywnie rozszerzana.  

Tarcze sportowe MaXgear w AP SA
Tarcze sportowe MaXgear w AP SA

Asortyment tarcz hamulcowych Auto Partner SA poszerzył się o 30 nowych referencji tarcz sportowych MaXgear. Otwory i nacięcia wykonano w celu poprawy odprowadzania ciepła i oczyszczania z osadów. Tarcze są przeznaczone m.in. do pojazdów: BMW E39, Opel Corsa, Ford Mondeo, Honda Civic, VW Golf, VW Passat.   Szczegóły w załączonej grafice i firmie Auto Partner […]

Pierwsza partia klocków hamulcowych od Mikody
Pierwsza partia klocków hamulcowych od Mikody

Firma Mikoda wprowadziła do sprzedaży pierwszą partię klocków hamulcowych. Klocki produkowane są przez jednego z europejskich markowych wytwórców. Klocki hamulcowe od listopada w ofercie Mikody Mieszanka cierna używana do produkcji klocków Mikoda została specjalnie dobrana poprzez badania laboratoryjne i testy drogowe tak, aby stworzyć optymalne parametry współpracy z tarczami tej firmy. W chwili obecnej dostępne […]

„Radzimy sobie całkiem nieźle” – wywiad z właścicielem firmy ATM Mikoda
„Radzimy sobie całkiem nieźle” – wywiad z właścicielem firmy ATM Mikoda

Rynek części do układów hamulcowych jest mocno nasycony. Międzynarodowi potentaci rywalizują tu z małymi firmami, oferującymi tanie produkty, z Dalekiego Wschodu. W tle tego skomplikowanego układu coraz lepiej radzi sobie polski producent – ATM Mikoda. Na nasze pytania odpowiedział jej właściciel – Tomasz Mikoda. Sporo się dzieje ostatnio w firmie ATM Mikoda, wzrasta więc zainteresowanie […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 26 października 2012, 13:45 0 0

Jaką dają gwarancję na to że przy pierwszym hamowaniu się nie pokrzywią?

Odpowiedz

Anonim, 26 października 2012, 13:46 0 -1

Ładnie wyglądają, można położyć je za szybą!

Odpowiedz

Anonim, 30 października 2012, 22:55 1 0

wspierajcie Polski produkt-może nie będzie tak źle.

Odpowiedz

Anonim, 7 listopada 2012, 10:19 0 -1

A od kiedy Mikoda to Polski produkt? Kiedyś owszem, ale od dawna to wiadomo skąd biorą tarcze..., zresztą jak wszyscy :)

Odpowiedz

Anonim, 13 grudnia 2012, 5:42 0 0

Mam wrażenie, że obudzili się z ręka w nocniku. Z dobrej polskiej marki sprzed kilkunastu lat zostało wspomnienie. Polski rynek nie uwierzy w odrodzenie. Idę o zakład. Na szczęście importerzy nie muszą wiedzieć o haniebnych związkach z Azjatami. Ja bym zmienił całkowicie design opakowań. Nawet logo. Szkoda, że polski klient nie może dowiedzieć się prawdy o współpracy z odbiorcami wyrobów, które "wracają" do Polski jako super-hyper, przepakowane do zagranicznych opakowań. My nie Czesi. U nas pokutuje pogląd, że polskie to szajs. Powodzenia !

Odpowiedz

Anonim, 25 września 2013, 19:51 0 0

mam Audi A8 Long, ponad 5-metrowe auto, o masie ponad 2 tony,
silnik V8 40-zaworowy o pojemności 4.2 litra / mocy 310 koni ,
naped staly na 4 kola QUATTRO , skrzynia Tiptronic F1 z manetkami w kierownicy.
zazwyczaj co 10-15 kkm zmieniałem tarcze przednie,
zjechałem Ate, Bosch, Aso, klocki od Ate przez EBC Redstuff ,do Aso Audi.
na każdym zestawie po około 8kkm przy mocniejszym dohamowywaniu ze 180 km/ h telepało kierownica.
przy powtornym hamowaniu efekt się nasilal.
Auto serwisowane w idealnym stanie technicznym, wachacze przednie Lemforder DE za 4tys zl,

moje negatywne doświadczenia, skonczyly się dopiero wtedy, gdy siegnalem po polskie tarcze Mikoda GT.
zasugerowałem się cena, około 800zl za tarcze przednie - to nie może być totalna lipa,
i może wreszcie układ upora się z temperatura.
bojac się o piszczenie klockow, nie wzialem w zestawie TRW,
a dokupiłem osobno Ferodo.
WRESZCIE HAMUJE JAK NALEZY< NIE TELEPIE KIEROWNICA - JESTEM ZADOWOLONY> Bardzo !!

Odpowiedz