Marketparts.com umacnia swoją pozycję w czasie pandemii

13 maja 2020, 12:24

Kilka miesięcy po oficjalnej premierze, pierwszy globalny marketplace B2B dla producentów i dystrybutorów części do samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli doświadczył gwałtownego wzrostu zapytań o subskrypcje, w okresie lockdownu.

Kilka miesięcy po oficjalnej premierze, Marketparts.com, pierwsza na świecie platforma sprzedażowa B2B dedykowana producentom i dystrybutorom części motoryzacyjnych (do samochodów osobowych, ciężarówek i motocykli) wykazała pierwszy sukces modelu swojego działania.

Już 300 subskrybentów w Europie i na świecie

Działający od stycznia 2020 r. Marketparts ma już 300 subskrybentów, połowę z Europy i połowę z pozostałych części globu. Stanowią oni 75% rynku samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych oraz 25% rynku pojazdów użytkowych. Zdecydowana większość z nich (85%) to dystrybutorzy, reszta to producenci części i podzespołów, bardzo zainteresowani możliwością docierania do rynków lokalnych, w 100% za pomocą kanałów cyfrowych.

Podczas trwającego, unikalnego w historii świata, okresu blokady rynków, Marketparts.com oferuje rozwiązanie do sprzedaży części zamiennych dostępne natychmiast, na najlepszych warunkach pod względem obsługi, dostępności i ceny.

Obniżona cena subskrybcji  

Ten okres to także czas dla wszystkich graczy z branży motoryzacyjnej, aby zastanowić się nad nowymi, niebanalnymi strategicznymi kanałami zakupów i sprzedaży części zamiennych.

– Zauważyliśmy ponad 50% wzrost liczby zapytań o wersję próbną naszej platformy powiedział Christophe Riberolle, Dyrektor Generalny Marketparts.com. – Zdajemy sobie sprawę, że ta niestabilna sytuacja utrzyma się jeszcze przez kilka miesięcy. Na ten okres, obniżyliśmy opłaty za subskrypcję naszej platformy, aby umożliwić jak największej liczbie kupujących korzystanie z niej w celu efektywnego wyszukiwania i zakupów produktów szybko rotujących z ofert kluczowych, międzynarodowych, certyfikowanych graczy.

Marketparts.com połączył już kupujących i sprzedających z 35 krajów na pięciu kontynentach. Platforma chce podwoić swoją ofertę i do końca roku pozyskać 300 nowych dostawców, w tym około 20 renomowanych producentów części.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!