Nowy olej Comma w Inter Cars SA

, 13 lutego 2012, 10:12

Nowy, w pełni syntetyczny olej przekładniowy marki Comma, z formułą spełniającą wymagania przekładni bezstopniowych CVT – AQCVT, jest już dostępny w ofercie Inter Cars SA. Dzięki temu, że spełnia wymogi wielu producentów, umożliwia on redukcję ilości olejów w ofercie.

Olej comma AQCVT do przekładni CVTOlej ma zastosowanie m.in. w markach Audi, Ford, Honda, Jeep, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Mini, Nissan, Renault, Rover, Toyota oraz Vauxhall. Jest odpowiedni do wielu łańcuchowych i paskowych przekładni CVT oraz do niektórych hybryd Honda CVT (nieodpowiedni do hybryd Toyoty, Forda i Nissana). Formuła AQCVT została poddana serii rygorystycznych testów aby spełnić najsurowsze wymagania producentów samochodów. AQCVT spełnia specyfikacje:

  • ATF-Z1, Honda
  • DEX-CVT
  • Ford M2C928-A
  • GM 1940713 + 1940714
  • MB 236.20
  • Nissan NS-1 CVT fluid
  • Nissan NS-2 CVT fluid
  • Special ATF, EM-CVT
  • Special ATF, Subaru CVT
  • Special CVT fluid, Esso EZL-799
  • Special CVT fluid, Honda
  • Special CVT fluid, Mobil CVTF 3320
  • Special CVT fluid, Mopar CVTF +4
  • Special CVT fluid, Toyota CVT TC
  • Special CVTF fluid, Honda
  • Special fluid, Elf Matic CVT
  • Suzuki CVT Fluid Green 1
  • VW G 052 180
  • VW G 052 190
  • VW G 052 516
  • VW G 055 190
     

AQCVT chroni metal i sprzęgło cierne, poprawiając wydajność i trwałość układu pasków i kół pasowych w przekładniach CVT, zapobiega też nadmiernemu ścieraniu się zębów przekładni i jej zużyciu, wydłużając żywotność układu napędowego.

Wyłącznym dystrybutorem produktów Comma w Polsce jest Inter Cars SA. Więcej informacji na stronie  www.CommaOil.com.  Katalog zastosowań produktów Comma dostępny jest na http://www.commaoil.com/products/internationalSelected/pl

Dowiedz się więcej

Olej do CVT: Ravenol ATF CVTF NS2/J1 Fluid
Olej do CVT: Ravenol ATF CVTF NS2/J1 Fluid

Niemiecki producent olejów samochodowych Ravenol wprowadził do swojej oferty produkt Ravenol ATF CVTF NS2/J1 Fluid. Jest on przeznaczony do bezstopniowych przekładni automatycznych CVT japońskiej firmy Jatco. Produkt jest pełno syntetycznym olejem, przygotowanym na bazie Polialfaoleiny  [PAO] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, gwarantującymi znakomite funkcjonowanie przekładni CVT. Olej dedykowany jest do przekładni  CVT następujących pojazdów: […]

Olej bez aprobaty dexos2 przyczyną utraty gwarancji
Olej bez aprobaty dexos2 przyczyną utraty gwarancji

Przy serwisowaniu najnowszych pojazdów koncernu General Motors należy zwracać uwagę na to, by olej silnikowy spełniał aprobatę dexos2. By zachować gwarancję producenta, jednostki napędowe Opli i Chevroletów muszą być więc smarowane olejami, których opakowania są oznaczone ikoną dexos2, na przykład syntetycznym Mobil 1 ESP 0W-40, który przeszedł przez procedury testowe GM. Jak sprawdzić, czy olej […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 2 marca 2012, 16:40 0 0

i wy to nazywacie olejem chyba do pieczenia

Odpowiedz