W czerwcu Inter Cars wspólnie z marką Comma rozpoczną kampanię mającą na celu wsparcie działań wizerunkowych tego producenta. Akcja skierowana będzie do klientów detalicznych i entuzjastów motoryzacji.
Informacje na temat gamy produktów Comma oraz nowych technologii będą dostępne głównie w Internecie w formie banerów reklamowych. Rozpoczęcie kampanii zaplanowane zostało na czerwiec i potrwa ona aż do końca września. Będzie ona widoczna m.in. na portalu Auto Świat i onet.pl, jak również w przestrzeni mediów społecznościowych – Facebook oraz YouTube.
Wśród konsumentów detalicznych rozpocznie się proces budowania i wzmacniana świadomości marki Comma. Dla warsztatów samochodowych i sklepów motoryzacyjnych oznacza to, że od początku czerwca pojawiać się mogą różne pytania ze strony konsumentów związane z asortymentem tego producenta. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych olejów oraz nowych technologii, jeszcze bardziej istotne stało się nie tylko dopasowanie odpowiedniego oleju, ale również wiedza o tym, że olej spełnia konieczne normy.
Komentarze