ShowCar Inter Cars wkrótce wyruszy w trasę

, 20 stycznia 2012, 11:34

Już wkrótce w podróż po całej Polsce ponownie wyruszy ShowCar Inter Cars S.A. Podobnie jak w 2010 i 2011 roku, potężny Freightliner FLD 132 Classic XL ze specjalną naczepą będzie pojawiał się w wybranych oddziałach Inter Cars w ramach tygodniowych eventów. Pojazd będzie promował profesjonalne szkolenia techniczne, dedykowane właścicielom i pracownikom warsztatów samochodowych, będzie też miejscem prezentacji asortymentu narzędzi i wyposażenia dostępnego w Inter Cars.

Showcar Inter Cars SAShowCar, składa się z Freightlinera i naczepy zbudowanej na podwoziu spółki Feber. Hydraulicznie rozsuwane boki kontenera sprawiają, że powierzchnia wewnątrz naczepy powiększa się, tworząc komfortową salę szkoleniowo-prezentacyjną z klimatyzacją i ogrzewaniem. Do ShowCara dostawiane są namioty z ekspozycją wyposażenia warsztatów.

Uczestnicy bezpłatnych szkoleń mają do dyspozycji nowoczesny sprzęt multimedialny, w tym telewizory LCD 3D, komfortowe krzesła oraz część barową.

Oprócz sali szkoleniowej na ponad 40 osób, naczepa to również ekspozycja narzędzi i mniejszych urządzeń wykorzystywanych do codziennych prac w warsztatach motoryzacyjnych. Szkolenia techniczne będą odbywały się we współpracy z dostawcami Inter Cars S.A.

Freightliner FLD 132 Classic XL to nie tylko silnik Caterpillar C15 BTurbo o pojemności 15 125 m3 i mocy 450 KM, współpracujący z 16-biegową skrzynią biegów Eaton Fuller, ale również atrakcyjne wnętrze kabiny, na które skłądają się:

  • Piętrowe łóżka w części sypialnej,
  • Lodówka,
  • Umywalka,
  • Mikrofalówka,
  • Strefowa klimatyzacja z opcją max.
     

Wkrótce szczegółowo poinformujemy, gdzie i kiedy będzie można zobaczyć ShowCar firmy Inter Cars.

Dowiedz się więcej

Huczne otwarcie kolejnego Centrum Dystrybucyjnego należącego do Inter Cars S.A.
Huczne otwarcie kolejnego Centrum Dystrybucyjnego należącego do Inter Cars S.A.

9 stycznia 2010 roku wpisze się do kalendarza imprez realizowanych przez Inter Cars S.A. jako dzień uroczystego otwarcia Regionalnego Centrum Dystrybucji (RCD) w Mysłowicach. Tego dnia wnętrza hali magazynowej wyglądały zupełnie inaczej niż zazwyczaj, a atmosfera pracy zamieniła się w przyjemną biesiadę. "Dynamiczny rozwój sieci dystrybucyjnej Inter Cars S.A, zarówno na Śląsku jak i w […]

ShowCar Inter Cars SA bije rekordy
ShowCar Inter Cars SA bije rekordy

Projekt ShowCar spotkał się z dużym zainteresowaniem mechaników. W samych Puławach odbyło się 7 szkoleń, w których wzięło udział 349 osób. Oprócz szkoleń, goście mieli okazję zobaczyć ekspozycję narzędzi i wyposażenia warsztatowego, a także pochwalić się swoimi jedno- i dwuśladami podczas imprezy towarzyszącej. Z końcem marca w szkoleniach ShowCar wzięło udział ponad 1000 osób. Na […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 20 stycznia 2012, 19:31 0 0

To się nazywa dobry pomysł, kontakt bezpośredni to strzała w 9.
Teraz rozumiem, że firmy "krok w kroczek", będą musieli, lub już zaplanowali zakup sobie carZówia?, i iście cytując klasyka, "będą szli, szli powoli tą, że drogą...", "krok w kroczek", no ale cóż, DUŻY będzie dużym, gdyż ma własne pomysły!, a mały?, już nie będzie dużym, bo ma mały mózg?.
pozdrawiam Zygmunt Dutkowiak

Odpowiedz

Anonim, 22 stycznia 2012, 18:01 0 0

kawal dobrej roboty i wylane hektolitry potu przy realizacji tego projektu.

Odpowiedz

Anonim, 23 stycznia 2012, 15:04 0 0

@Zygmunt: zwróć uwagę, że konkurencja IC zrobiła coś takiego wiele, wiele lat temu. Nic nowego tutaj nie ma. Co z tego, że ktoś zobaczy się z mechanikiem twarzą w twarz jak następnego dnia filia sprzeda detaliście towar z rabatem jak dla mechanika i jeszcze do domu dowiozą? To jest mydlenie oczu - świadome lub nie, a filie robią swoje czyli kombinują jak tu się utrzymać na rynku. Sprzedają komu się da nie mając żadnej polityki rabatowej. Nad czym tu się spuszczać?

Odpowiedz

Anonim, 23 stycznia 2012, 15:06 0 0

mądrego to i poczytać miło :)

Odpowiedz

Anonim, 23 stycznia 2012, 17:40 0 0

Wychodzi na to, że jedyna firma która ma swoje zasady i jest wiarygodnym partnerem to MP.
Ale jak mi wiadomo, to IC jest również firmą z zasadami.
Co do innych "firm", które tworzą grupę klientów, i pod przykrywką "hurtu" udziela im rabat i sprzedają w cenie, jak dla potencjalnego klienta, dla którego jest przewidziana firma, a klienci to firmy "kogucik" i nic nie maja wspólnego z hurtem, a na pewno z motoryzacją, może tylko tyle, że posiadają auto.
Wina to małość, winni są "mali kierownicy", którzy zamiast mózgu, mają tylko sterownik, "za wszelką cenę zysk"?.
Czyli nie efektywność, a efektowność, która ma krótki dystans, zwykłe lenistwo, a poważne firmy robią z siebie "biedroneczki w kropeczki z marnej jakości", po prostu zasady handlu, zasady motoryzacji się pogubiły..., nawet w bezpieczeństwie, za dużo "bylejakości".

Odpowiedz

Anonim, 24 stycznia 2012, 10:21 0 0

Kolego - o jakich zasadach IC piszesz?? Może centrala ma zasady, ale filie już żadnych! Centrala jest zarobiona a filie robią co chcą, co mogą żeby się utrzymać przy życiu. Do mnie przyjeżdżają co chwilę filie, które się przebijają cenowo byle tylko brać od nich. A równocześnie każdy wyszczekany detalista czy taksówkarz kupuje u nich z rabetem jaki mam ja. To nie jest żadna polityka, to nie są zasady. To jest chęć zgarnięcia z rynku każdej możliwej złotówki. I to nie jest tylko problem IC. Desperackie ruchy filii, powtarzam: filii innych dystrybutorów powodują tylko zaniżanie cen dla detalisty. Dwumasę na allegro widzi po 1350 zł (debilne sklepy z Wrocławia), przychdzi do filli i kupuje za tyle samo. Nie mają żadnych zasad, żadnej polityki. Mam nadzieję, że działa tu zasada: tonący brzytwy się chwyta. Na pohybel.

Odpowiedz

Anonim, 25 stycznia 2012, 21:38 0 0

Coś mi się wydaje, że "strona" gorąco chce wmówić czytającym, że IC to brak zasad?, i sprzedaje w cenach hurt "każdemu z ulicy". A moim zadniem, wychodzi na "oliwa sprawiedliwa", że to "mali" z zazdrości i z zawiści? czynią kroczki szczura?, bo brakuje im pomysłu na rozwój, i już z zadyszką, starają się zdyskredytować IC w oczach klientów, aby oni zrobili swoje, to są metody...coś mi świta!.
p.s. "mali w tym przypadku już pozostaną mali"
Pozdrawiam Zygmunt Dutkowiak

Odpowiedz

Anonim, 25 stycznia 2012, 22:17 0 0

P. Zygmuncie, to pewnie nie do końca jest tak jak Pan pisze. Pewnie, ze mali nie mają pomysłu na rynek i żyją tylko z ceny. Ale niestety IC nie jest w stanie upilnowac handlowców na swoich filiach i dlatego mają miejsce takie patologie jak opisane wyżej. Te sytuacje mają miejsce a centrala nie reaguje, bo i po co? Mnie tylko dziwi jedno: skoro i sklepy i warsztaty tak narzekają na carsów to dlaczego u nich kupują? Jesli 50% sklepów w Polsce kupi u nich dziennie za 100 zł, a 50% warsztatów za 200 zł to policzcie jakie to są pieniądze. jełsi ktoś nie chce wspierać ich rozwoju to niech po prostu nie kupuje. A jak już kupuje, to niech ma świadomośc tego że poprawia im opłacalność tras czyli dobija samego siebie. Góra w Carsie głupia nie jest - ich mądrością jest to, że wiedzą jacy głupcy prowadzą sklepy i warsztaty (często, na szczęście ni e zawsze). Ale najłatwiej siąść i płakac jak to kiedyś było fajnie, bo dobrze żyłem z jednym czy drugim i zawsze miałem towar na któym ciąłem ile sę da :)

Odpowiedz

Anonim, 26 stycznia 2012, 13:01 0 0

InterCArs to firma bez zasad. Sami oszusci i pijacy.

Odpowiedz

Anonim, 26 stycznia 2012, 13:03 0 0

Wypowiedź powyżej = piękny przykład trollowania. "Nie bo nie"...

Odpowiedz

Anonim, 30 stycznia 2012, 22:22 0 0

ja doświadczyłem ze strony IC działań zasługujących na miano szpiegostwa przemysłowego lecz niestety ciężko byłoby to udowodnić, a z opinii byłych pracowników tej firmy wnioskuję, że to normalne praktyki

Odpowiedz

Anonim, 30 stycznia 2012, 23:12 0 0

no to by się zgadzało.. widzę ciąg logiczny w tych dwóch komentarzach-> sami pijacy... a jak wiadomo pijak to złodziej.. czyly szpieg gospodarczy.

Odpowiedz