Międzynarodowa organizacja firm zajmujących się regeneracją części zamiennych – APRA przygotowuje się do kolejnej edycji cyklicznego spotkania specjalistów. Tym razem odbędzie się ono na Węgrzech.
Europejskie Sympozjum APRA odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia 2018 r., w Budapeszcie. Zostaną na nim omówione najważniejsze kwestie dotyczące rynku regeneracji części. Swoje wystąpienia przedstawią specjaliści zrzeszeni w organizacji. Znajdą się wśród nich reprezentanci firm produkujących i regenerujących części motoryzacyjne, a także przedstawiciele uczelni wyższych oraz innych instytucji. Wystąpią między innymi:
- Dr. Daniel C. F. Koehler – przewodniczący APRA Europe
- Hanno Grosseschmidt z firmy Encory, spółki zależnej BMW i ALBA Group
- Dr. Johannes Graf Ballestrem z kancelarii prawnej Osborne Clarke
- Frank Merwerth z firmy Knorr-Bremse TruckServices
- Prof. Marcello Colledani z Politechniki w Mediolanie
- Thijs Jasink z firmy ALEC GmbH
- Tamás Orosz z REMY Automotive Hungary
Na liście tematów, które zostaną poruszone w trakcie spotkania znajdą się m.in.:
- Plany i strategia organizacji APRA
- Przeszkody prawne i wyzwania dla firm zajmujących się regeneracją części
- Wizja Aftermarket 4.0 – telematyka, digitalizacja, zdalna diagnostyka i inne
- Elektromobilność – elementy pojazdów elektrycznych i ich przyszła regeneracja
- Druk 3D – możliwości w kontekście regeneracji części
Ważnym punktem spotkania będzie wizyta w fabryce firmy REMY, położonej w miejscowości Miskolc w pobliżu Budapesztu. Goście będą mieli okazję obejrzeć nowoczesne urządzenia oraz metody regeneracji podzespołów oraz posłuchać o planach rozbudowy ośrodka i poszerzenia zakresu jego działalności o kolejne grupy produktów.
Spotkanie w Budapeszcie to idealna okazja dla firm związanych z branżą regeneracji na poznanie zasad i strategii działań organizacji APRA oraz na zdobycie nowych kontaktów w międzynarodowym środowisku.
Szczegółowe informacje na temat sympozjum można znaleźć na stronie wydarzenia. Znajduje się tam również formularz rejestracyjny dla osób chcących wziąć udział w sympozjum: https://apra.org/page/2018Symposium
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Tomek, 19 lutego 2018, 12:35 4 -1
80% części niby regenerowanych teraz nie jest regenerowane tylko produkowane nowe. Cały bajer polega na wyciągnięciu dodatkowej niby kaucji, która i tak nie jest zwracana klientowi bo niby stara część nie nadaje się do regeneracji. Zaciski niby regenerowane a są nowe, tyle że później trzeba tłumaczyć klientowi - czemu nie dostał zwrotu kaucji za stary....
Odpowiedz