Marka AS-PL zaczyna twittować

17 października 2017, 8:24

Marka AS-PL dołączyła do kolejnych portali społecznościowych, takich jak: Twitter
i Instagram. Dotychczas znana była użytkownikom Facebook, Google+, YouTube, LinkedIn i Vimeo.

– Osoby interesujące się branżą motoryzacyjną, i nie tylko, będą mogły od tej pory obserwować działania naszej firmy na siedmiu portalach. Zapraszamy wszystkich użytkowników mediów społecznościowych do grona naszych znajomych – mówi Robert Snider – kierownik działu marketingu. 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Serio?, 18 października 2017, 11:11 1 0

Tak szczerze - bez ironii - w jakim celu marce AS-PL Twitter? Co zamierza tam osiągnąć? O czym twittować, i najważniejsze do kogo? Wygląda mi to na typowe działanie - im więcej tym lepiej, bez żadnego celu. Jedynie, żeby być, bo może i fajnie brzmi i modne.

Odpowiedz

Snap, 18 października 2017, 11:17 1 0

Aha, jeszcze pytanie - czy będzie profil AS-PL na snapchacie? Albo na Tinderze? :)

Odpowiedz