Texa dostawcą Gruppy Piaggio

, 21 stycznia 2009, 0:00

Produkt weneckiej firmy będzie nowym urządzeniem diagnostycznym w warsztatach autoryzowanych Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi, Gilera, Scarabeo, Derbi i Piaggio Samochody Dostawcze.

Texa podpisała ważną umowę na oficjalne dostawy do Gruppy Piaggio. Wszyscy autoryzowani dystrybutorzy oraz punkty serwisowe Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi, Gilera, Scarabeo, Derbi oraz Piaggio Samochody Dostawcze, we Włoszech oraz poza granicami, progresywnie wdrażać będą zaawansowane urządzenie Texa Navigator TXB do diagnostyki podzespołów elektronicznych.

Navigator TXB został opracowany przez Texa z przeznaczeniem dla sektora motocykli i lekkich pojazdów dostawczych i jest w stanie wykryć poprzez bezpośrednie podłączenie do gniazda diagnostycznego pojazdu, wszelkie nieprawidłowości wynikające z niepoprawnego funkcjonowania podzespołów elektronicznych oraz podpowiedzieć rozwiązanie; jest ponadto w stanie wykonywać wszystkie regulacje, począwszy od gaszenia kontrolek po możliwość wgrywania oprogramowania sterującego zespołem napędowyym czy skrzyni. Dzięki bezprzewodowej łączności bluetooth w jaką został wyposażony, Navigator jest w stanie wykonać również próby dynamiczne, rodzaj telepomiaru o krótkim zasięgu.

Wersja przeznaczona do sieci serwisowej Gruppy Piaggio jest owocem intensywnej współpracy pomiędzy specjalistami z obu firm włoskich, i zawiera wszystkie informacje techniczne oraz elektroniczne nie tylko na temat motocykli, ale również skuterów oraz pojazdów dostawczych aktualnie dostępnych na rynku ale i tych poprzedniej generacji, dając łączną ilość ponad 100 modeli.

Bruno Vianello, Prezes oraz założyciel Texa, powiedział: “Zaufanie, jakim obdarzył nas producent jakim jest Gruppo Piaggio, tak prestiżowy i tak zaawansowany pod względem zastosowania elektroniki w świecie pojazdów dwukołowych, jest dla nas dumą i nagrodą za zaangażowanie w branżę motocyklową. Już od wielu lat Texa tworzy specjalną “business unit” ukierunkowaną na badania oraz rozwój urządzeń i rozwiązań stosowanych w sektorze bike, rynku młodszego od samochodów osobowych czy ciężarowych, ale będącego wyzwaniem i ukierunkowanym z pewnością na silny rozwój”.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!