Szersza oferta Delphi – układy kierownicze i zawieszenia

, 19 stycznia 2005, 0:00

Firma Delphi dodała ponad 500 nowych pozycji do swojego katalogu podzespołów układów kierowniczych i układów zawieszenia. Obejmują one drążki kierownicze, przeguby kulowe, sworznie zwrotnicy, wahacze, tuleje, drążki stabilizatorów oraz zwrotnice. W ramach realizowanego przez Delphi stałego programu doskonalenia większość z 2.100 pozycji katalogowych jest obecnie dostarczana pod marką Delphi i w nowych, poręcznych pudełkach z zamknięciem. Asortyment części Delphi jest jednym z najbogatszych na rynku i pokrywa ponad 95 procent europejskiego parku pojazdów.
Wspomniany asortyment części i podzespołów, pasujących do większości marek samochodów europejskich i japońskich (w tym również do niektórych najnowszych modeli), obejmuje zarówno zawieszenia przednie, jak i tylne.
Od stycznia 2005 nowe podzespoły są udostępniane odbiorcom za pośrednictwem wydanego na płycie CD katalogu Delphi. Mogą oni również skorzystać z sieciowego narzędzia aktualizacyjnego. Pełna aktualizacja uwzględniająca nowe pozycje zajmie nie więcej niż 20 minut. Cały asortyment będzie też udostępniony odbiorcom za pośrednictwem systemu informacji technicznej TecDoc, a także przedstawiony w nowym kolorowym wydaniu katalogu Delphi, który ukaże się w kwietniu 2005 roku.
Przy opracowywaniu wszechstronnego asortymentu części i podzespołów układów kierowniczych oraz zawieszeń, przeznaczonego na rynek części zamiennych, ściśle współpracowano z działami produkującymi części na wyposażenie fabryczne samochodów firmy Delphi. Dla większej wygody zamieszczono również odsyłacze do części i podzespołów produkowanych przez poważniejszych konkurentów firmy z Europy i Anglii, a dla najważniejszych odbiorców opracowano oddzielne materiały marketingowe w formie broszur.
W fabryce koncernu w Krośnie Delphi co roku produkuje ponad milion części do układów kierowniczych i zawieszeń – tak dla producentów nowych pojazdów, jak i na rynek części zamiennych. Dla zwiększenia bezpieczeństwa części układów kierowniczych i zawieszeń poddaje się złożonym badaniom eksploatacyjnym w centrum badawczym w Paryżu. Przeprowadzane tam testy obejmują próby jakościowe i trwałościowe, włączając w to pracę w zasolonym środowisku wodnym, wytrzymałość na ściskanie, rozciąganie i duże momenty obrotowe oraz odporność na naprężenia poprzeczne.

Komentarze

Brak komentarzy