Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
27.12 “Mój Elektryk 2.0” już niebawem. Co się zmieni? 25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light

Ankiety

Koronawirus: wyniki ankiety dla dystrybutorów i hurtowni części motoryzacyjnych

DYSTRYBUTORZY Firmy zajmujące się dystrybucją części w większości nadal pracują, ale większość z nich ograniczyła swoją działalność. Niemal wszyscy dystrybutorzy, jak i hurtownicy, wprowadzili środki ostrożności, związane z wirusem. Co ważne, zarówno producenci, jak i dystrybutorzy pamiętają o środkach dezynfekcyjnych oraz rezygnacji z niepotrzebnych spotkań. Większość dystrybutorów skorzystała z możliwości wprowadzenia pracy zdalnej tam, gdzie […]

Koronawirus: wyniki ankiety dla producentów części i wyposażenia warsztatowego

PRODUCENCI W większości przypadków, fabryki produkujące części motoryzacyjne nadal działają. Jak wiemy, sytuacja ta zmienia się z dnia na dzień, a tendencją jest raczej zamykanie zakładów niż wznawianie ich pełnej pracy. Zaledwie w przypadku niespełna 12% fabryk, produkcja odbywa się w tym samym rytmie, co przed kryzysem. Trzy czwarte producentów już teraz dostrzega poważne lub […]

Producenci i dystrybutorzy części w obliczu koronawirusa – wyniki ankiety

Nie ulega wątpliwości, że skutki sytuacji związanej z epidemią koronawirusa będą odczuwalne dla branży produkcji i handlu częściami motoryzacyjnymi. Aktualną skalę problemu pokazują wyniki naszych ankiet, w których udział wzięli producenci oraz dystrybutorzy części.

Skutki koronawirusa w warsztatach – wyniki ankiety

Bardzo dziękujemy przedstawicielom warsztatów za liczny udział w naszej ankiecie. W niespełna trzy doby, została ona wypełniona przez ponad 700 uczestników. Ze względu na to, że sytuacja związana z koronawirusem jest dynamiczna, śpieszymy z prezentacją wyników.

Producenci i dystrybutorzy części w obliczu koronawirusa – ankieta

Bardzo dziękujemy wszystkim przedstawicielom warsztatów za liczne wzięcie udziału w naszej ankiecie dotyczącej skutków sytuacji związanej z koronawirusem. Tym razem przygotowaliśmy sondaż dla producentów oraz dystrybutorów i hurtowni części, który pomoże nam zbadać skalę aktualnych problemów.

Skutki koronawirusa w Twoim warsztacie – ankieta

W związku z wyjątkową sytuacją spowodowaną pandemią koronawirusa, staramy się na bieżąco obserwować zmiany w branży części i napraw motoryzacyjnych. Aby zyskać jak najpełniejszy obraz aktualnej sytuacji przygotowaliśmy ankietę skierowaną do właścicieli i pracowników warsztatów samochodowych. Gorąco zachęcamy do udzielenia odpowiedzi na kilka pytań.

Czy klienci chętnie wracają do Twojego warsztatu? Ankieta.

O tym, że klient jest naprawdę zadowolony z usługi, którą dla niego wykonaliśmy nie dowiemy się wcześniej niż wtedy, gdy… przyjedzie do nas po raz kolejny. Wydaje się, że powracający klienci są jak stały kapitał, na którym można oprzeć inwestycję. Czy jednak w czasach rosnącej konkurencji i szerokiej oferty usług można liczyć na ich lojalność? […]

Nieuczciwi klienci to codzienność w pracy mechaników samochodowych

Ponad 90% przedstawicieli warsztatów biorących udział w naszej ankiecie przyznało, że boryka się z problemem nieuczciwych klientów. Czy można zatem powiedzieć, że niemal wszyscy klienci polskich warsztatów to osoby nieuczciwe? Oczywiście nie posunęlibyśmy się do tak daleko idącej generalizacji. W przeciwieństwie niestety do innych portali i czasopism, lubujących się we wrzucaniu do jednego worka całej […]

Wypełnij krótką ankietę i odbierz raport

Przedstawicieli warsztatów samochodowych zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu “Barometr Branży Części Motoryzacyjnych”, którego celem jest podsumowanie minionego roku na rynku napraw pojazdów. Każdy, kto wypełni krótką ankietę, otrzyma obszerny raport.

Nieuczciwi klienci warsztatu – jak sobie z nimi radzisz? Ankieta.

W mediach ogólnopolskich coraz częściej porusza się chwytliwy temat nieuczciwych mechaników, którzy oszukują niewinnych kierowców na przeróżne sposoby. My wiemy jednak, że prawda wygląda nieco inaczej oraz, że to sami klienci niejednokrotnie postępują nie fair wobec warsztatów. Skalę tego zjawiska mogą ujawnić wyniki naszej ankiety. Zachęcamy do udziału właścicieli, jak i pracowników warsztatów.

W obecnych czasach ochrona środowiska naturalnego jest jednym z priorytetów branży motoryzacyjnej. W osiąganiu celów ekologicznych pomaga stosowanie części regenerowanych. Poddane profesjonalnej regeneracji podzespoły są produktami pełnowartościowymi, które mogą być bezpiecznie użytkowane w samochodzie. Regeneracja to oszczędność kluczowych surowców oraz energii niezbędnej do ich pozyskania i obróbki. W naszym kraju najczęściej regenerowane są części takie jak zaciski hamulcowe, turbosprężarki, sprzęgła, filtry DPF, przekładnie kierownicze czy piasty kół. Więcej informacji na temat regeneracji części można znaleźć w powyższych artykułach.