O tym, że klient jest naprawdę zadowolony z usługi, którą dla niego wykonaliśmy nie dowiemy się wcześniej niż wtedy, gdy… przyjedzie do nas po raz kolejny. Wydaje się, że powracający klienci są jak stały kapitał, na którym można oprzeć inwestycję. Czy jednak w czasach rosnącej konkurencji i szerokiej oferty usług można liczyć na ich lojalność? Zachęcamy do wypełnienia ankiety.
Zakończyliśmy zbieranie odpowiedzi w ankiecie. W poniższym linku znajduje się artykuł z jej wynikami:
Czy klienci wracają do Twojego warsztatu? Wyniki ankiety.
Nie da się ukryć, że troska o zadowolenie klienta powinna być pierwszym punktem działań każdej firmy, zwłaszcza w branży napraw pojazdów. Pozyskanie stałych klientów wydaje się jednak trudnym zadaniem. Czy warsztaty sobie z nim radzą? Zachęcamy wszystkich przedstawicieli warsztatów do wypełnienia krótkiej ankiety.
Ankieta została zakończona!
Komentarze