Facom odświeża swoje strony internetowe. Globalna strona korporacyjna, www.facom.com, oraz 15 stron dedykowanych dla konkretnych krajów. Nowa strona podkreśla strategię marki i jej motto: “Przyszłość jest Teraz”.
Nowe strony marki obfitują w treści multimedialne (filmy, prezentacje produktów, zdjęcia itp.) i są w pełni responsywne. Zostały opracowane w celu umożliwienia łatwiejszego dotykowego korzystania ze strony przy użyciu telefonów i smartfonów, dzięki czemu można je łatwo przeglądać na wszystkich urządzeniach.
Nowe strony są bardziej ergonomiczne, oferują optymalną formę użytkowania, która ułatwia odczytywanie danych i nawigowanie. Umożliwiają również dostęp do social media.
Polska wersja nowej strony powinna być dostępna w najbliższym czasie.
– „Nasze strony internetowe korzystają z najnowszych technologii i stanowią podstawę nowej strategii cyfrowej naszej marki. W czasach, gdy cyfryzacja wywiera coraz większy wpływ na działalność biznesową i na całe społeczeństwo, opracowaliśmy platformę oferującą bogate treści multimedialne, dzięki którym wszyscy zainteresowani mogą uzyskać wszelkie informacje o tym, co robimy.” – powiedział Guilhaume Bonafé, Dyrektor Marketingu Industrial & Automotive Repair w firmie Stanley Black & Decker.
Komentarze