Narzędzia Roebuck Uniwrench z wyróżnieniem Produkt Roku 2014 Business Excellence Awards w Wielkiej Brytanii

9 października 2014, 15:58

Narzędzia Roebuck Uniwrench zostały wyróżnione jako Produkt Roku 2014 na rozdaniu międzynarodowych nagród Business Excellence Awards w Wielkiej Brytanii. Opatentowane klucze Uniwrench już wcześniej zdobyły nagrodę Produktu Roku 2014 w Czechach w kategorii narzędzi.

Międzynarodowe nagrody Business Excellence „wskazują i wyróżniają najbardziej szanowane przedsiębiorstwa, nagradzając wybitne sukcesy, innowacje i etykę we wszystkich społecznościach biznesowych świata”. Przed przyznaniem nagrody narzędziom Roebuck Uniwrench sędziowie „przeliczyli zebrane głosy, przejrzeli udostępnione i potwierdzone informacje oraz wykonali analizę w celu oceny skuteczności i działań na przestrzeni ostatniego roku” – czytamy w komunikacie Business Excellence Awards.

Dzięki opatentowanej technologii narzędzia Uniwrench pozwalają na to, co dotychczas było nieosiągalne dla żadnego innego zestawu kluczy: wykręcanie nawet mocno uszkodzonych złączy śrubowych, w których łby śrub są zaokrąglone nawet do 70%. Metryczny, 11-elementowy zestaw zawiera rozmiary 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 i 19 mm, natomiast wersja calowa zawiera 10 kluczy: 3/8”, 7/16”, ½”, 9/16” , 5/8”, 11/16”, ¾”,13/16”, 7/8” oraz 15/16” A/F.

Klucz Roebuck Uniwrench może poradzić sobie z niemal każdym rodzajem łbów: 6- i 12-kątnym, kwadratowym, typu Star i Spline. Klucze Roebuck Uniwrench objęte są dożywotnią gwarancją. Są dostępne w wyłącznej dystrybucji firmy Brammer. 

Katalog Roebuck będzie zawierać 2490 narzędzi ręcznych i skrawających. Zostanie wydany w 9 językach i dostępny w 19 krajach jeszcze w tym roku.

Więcej informacji na temat firmy Roebuck można znaleźć na stronie www.brammer.pl. Zamówienia europejskiego katalogu należy kierować pod nr tel. 48 17 227 0000.

Dowiedz się więcej

Facom wprowadza nowe strony internetowe
Facom wprowadza nowe strony internetowe

Facom odświeża swoje strony internetowe. Globalna strona korporacyjna, www.facom.com, oraz 15 stron dedykowanych dla konkretnych krajów. Nowa strona podkreśla strategię marki i jej motto: “Przyszłość jest Teraz”. Nowe strony marki obfitują w treści multimedialne (filmy, prezentacje produktów, zdjęcia itp.) i są w pełni responsywne. Zostały opracowane w celu umożliwienia łatwiejszego dotykowego korzystania ze strony przy […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!