Nowa referencja w asortymencie DENSO nosi oznaczenie DCP20021K i jest sprzedawana w komplecie z napinaczem paska.
Wprowadzając do oferty ów zestaw DENSO miało na celu ograniczenie ryzyka awarii nowej sprężarki wraz z powiązanymi z nią częściami. Mimo tego, firma zaleca dokładne sprawdzenie pozostałych elementów układu klimatyzacji i wymianę zużytych części w razie potrzeby.
Sprężarka DCP20021K nie jest wyposażona w korek spustowy oleju, dlatego nie ma możliwości dostosowania odpowiedniej ilości lubrykanta przed montażem nowej sprężarki. Tym samym przed jej instalacją należy układ klimatyzacji przepłukać czynnikiem chłodniczym, by stary olej został usunięty. Dopiero wówczas można montować nową sprężarkę, wstępnie wypełnioną 90cm3 lubrykanta. Nieprzepłukanie układu klimatyzacji może doprowadzić do tzw. „blokady olejowej” nowego kompresora.
Jak podkreślił Richard Busscher – product manager DENSO odpowiedzialny za sprężarki klimatyzacji podkreśla:
– Dodając napinacz paska jakości OE do jednej z najlepiej sprzedających się sprężarek DENSO wychodzimy naprzeciw potrzebom warsztatów i dystrybutorów.
Kompresor DCP20021 (sprzedawany bez napinacza paska) jest nadal dostępny w ofercie DENSO. Szczegółowe informacje na temat sprężarek klimatyzacji DENSO można znaleźć na stronie www.denso-am.pl.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Profi, 20 czerwca 2017, 15:06 1 -4
Portal dedykowany zawodowcom..
Corsa w benzynie.
Żenujące.
Odpowiedz
Anonim, 20 czerwca 2017, 15:14 1 0
A tobie co? Żona w nocy nie dała? Tak się potocznie mówi przecież...zawodowcy też tak mówią...
Odpowiedz
Profi, 20 czerwca 2017, 15:37 1 -1
W benzynie to można łańcuch moczyć.
Jeśli tak rozmawiacie z klientami to nie pokazujecie zawodowstwa tylko brak ósmej klasy.
Odpowiedz
Anonim, 20 czerwca 2017, 15:20 1 -1
A Ty co? Miodek? Hahah
Odpowiedz