TRUE ORIGINALS TRW – perfekcyjnie dopracowana kampania poświęcona tarczom hamulcowym

, 5 września 2016, 10:38

Firma TRW Aftermarket rozpoczęła kolejny etap swojej globalnej kampanii multimedialnej „True Originals – Prawdziwe Oryginały”. Tym razem koncentruje się ona wokół wiodącej na rynku oferty tarcz hamulcowych.

Działanie to jest kolejnym krokiem następującym po ostatniej odsłonie kampanii TRW, poświęconej elementom układów kierowniczych i zawieszeń. Poprzednia kampania wg raportów, w zaledwie nieco ponad miesiąc, uzyskała oszałamiającą liczbę 1,2 miliona wyświetleń na YouTube, pokreślając pozycję firmy jako wiodącego dostawcy produktów z grupy „Corner Module” (części i systemy układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń).

– „Kolejny etap naszej kampanii obrazuje, w jaki sposób TRW, będąc producentem wyposażenia OE, wykorzystuje swoją wiedzę na temat współzależności pomiędzy różnymi systemami w pojeździe, i czuwa by już podczas procesu produkcji części wytwarzane były z myślą o osiągnięciu maksymalnej wydajności, bezpieczeństwa i harmonii pracy”, powiedział Ben Smart, Global Marketing Director w TRW Aftermarket. – „W najnowszej kampanii pokazujemy, w jaki sposób TRW Aftermarket korzysta z tego doświadczenia przy produkcji najwyższej jakości tarcz hamulcowych OE”.

W nawiązaniu do poprzednich faz kampanii, również i tym razem bohaterem materiału jest „prawdziwie oryginalny” pracownik TRW. Bohaterką kampanii  poświęconej tarczom hamulcowym jest Kitty Zhu, Product Manager w dziale części hamulcowych TRW Aftermarket w Chinach. Materiał w dynamiczny sposób pokazuje, jakie podobieństwo Kitty odnajduje pomiędzy pracą nad tarczami hamulcowymi, a ceremonią przygotowywania tradycyjnej chińskiej herbaty. Dla uzyskania doskonałego efektu, zawsze dąży do osiągnięcia właściwego wyważenia wszystkich elementów.

Poza propagowaniem bezpieczeństwa i jakości procesów produkcji i testowania, kampania podkreśla korzyści wynikające z wprowadzonych przez TRW udoskonaleń w produkcji elementów hamulcowych dla wszystkich klas pojazdów.

TRW produkuje ponad 12 milionów tarcz hamulcowych rocznie, zarówno na rynek wyposażenia oryginalnego jak i na niezależny rynek części zamiennych. Jako lider rynku, firma stosuje najbardziej innowacyjne rozwiązania i w produkcji tarcz hamulcowych wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne, aby zapewnić swoim klientom najwyższą jakość usług.

W celu zwiększenia wydajności i ochrony przed korozją, firma TRW wprowadziła na rynek tarcze hamulcowe lakierowane na czarno. Tarcze te są pakowane w specjalny papier, zastępujący powłokę olejową. Dzięki temu, nie trzeba ich czyścić przed montażem, co pozwala na oszczędność czasu w warsztacie i stanowi bardziej przyjazne środowisku rozwiązanie. Dla pojazdów wyposażonych w silniki o większej mocy, TRW oferuje gamę tarcz hamulcowych High Carbon, które cechuje lepsza stabilność i charakterystyka pracy, gdyż są w stanie wytrzymać wyższe temperatury i są mniej podatne na odkształcenia.

Dla zwiększenia bezpieczeństwa i ułatwienia montażu, TRW oferuję także gamę tarcz ze zintegrowanymi łożyskami i pierścieniami czujników ABS. Ponadto firma będzie w najbliższym czasie poszerzać swój asortyment o tarcze Semi Compound.

– „Projektujemy i wytwarzamy nasze tarcze, aby jak najlepiej spełniały swoją rolę w dynamicznych układach hamulcowych, wykorzystując unikalną wiedzę i doświadczenie charakterystyczne dla True Originals – Prawdziwych Oryginałów TRW. Nasza kampania tchnęła nowe życie w termin „wyposażenie oryginalne”, nadając mu całkowicie nowy wymiar” – dodaje Smart.

Kampania skierowana jest do odbiorców na wszystkich poziomach globalnego łańcucha dostaw: dystrybutorów, warsztatów i użytkowników końcowych. Działanie reklamowe z nią związane prowadzone są na terenie: Francji, Niemiec, Włoch, Polski, Portugali, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii.

Aby obejrzeć historię Kitty, przejdź do: https://www.trwaftermarket.com/pl/tarczehamulcowe

Dowiedz się więcej

Pojedź na motocyklową wyprawę do Hiszpanii! Konkurs TRW.
Pojedź na motocyklową wyprawę do Hiszpanii! Konkurs TRW.

Chcesz przedłużyć sezon motocyklowy na hiszpańskim wybrzeżu Costa Blanca? Wygraj tygodniowy wyjazd z TRW i Motofiestą do Centrum Testowego Motocykli Yamaha położonego w okolicach słynnego kurortu Alicante. Wystarczy kupić produkty TRW za 150 zł, wymyślić hasło, które najtrafniej charakteryzuje markę TRW. Zwycięża 5 osób! TRW produkuje wysokiej klasy części do motocykli – klocki i tarcze […]

Sprawdź układy wspomagania TRW AFTERMARKET
Sprawdź układy wspomagania TRW AFTERMARKET

W dzisiejszych czasach, od producentów pojazdów na całym świecie oczekuje się zmniejszenia masy pojazdów, obniżenia ich kosztów eksploatacji oraz redukcji emisji spalin. To z kolei przekłada się na producentów części i systemów, którzy opracowują coraz to bardziej zaawansowane technologie oszczędzania paliwa, jak również modyfikują te istniejące. Liderem w tej dziedzinie jest ZF Group, właściciel marki […]

Strona internetowa TRW Aftermarket uruchomiona w Brazylii
Strona internetowa TRW Aftermarket uruchomiona w Brazylii

Firma TRW Aftermarket ogłosiła uruchomienie swojej strony www.trwaftermarket.com w Brazylii, kontynuując tym samym rozwój oferty cyfrowej i zapewniając wszechstronne wsparcie dla klientów na terenie Ameryki Południowej.   Dynamiczny i nowoczesny wygląd strony oraz intuicyjna nawigacja stworzona została na wzór globalnych platform internetowych firmy, zapewniając klientom dostęp do najświeższych informacji na temat produktów i usług. Strona […]

Komentarze

Brak komentarzy