Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light 24.12 Jaguar F-Pace. Co sprawdzić przed zakupem i co wymienić po?

ZF

Wymiana oleju w automatycznej skrzyni ZF – ważna jest regularność

By uniknąć usterek automatycznej skrzyni biegów, a jednocześnie zmaksymalizować wydajność pojazdu pod kątem zużycia paliwa, należy zadbać o regularną wymianę oleju przekładniowego. Eksperci firmy ZF Aftermarket wyraźnie podkreślają znaczenie regularnej kontroli stanu oleju i jej korzyści dla naszego pojazdu.

Prawidłowa pozycja pasażera i dobrze dopasowane pasy to podstawa bezpieczeństwa. Napinacz pasów ACR8 może je poprawić.

ACR8 jest aktywnym napinaczem pasów bezpieczeństwa produkowanym przez ZF. Urządzenie to współpracuje z zaawansowanymi systemami nowoczesnych samochodów, aby zapewnić jak najbezpieczniejszą pozycję pasażerów jeszcze przed zderzeniem.

ZF łączy siły z Foxconn w obszarze systemów podwozi samochodów osobowych

Foxconn – Hon Hai Technology Group nabyło 50 procent udziałów w ZF Chassis Modules GmbH. Współpraca obu firm w obszarze podwozi samochodowych ma za zadanie obustronnie rozwinąć działalność, a także poszerzyć grono klientów.

Jakie samochody będą produkowane za 5 lat? Realia, prognozy i mity.

W toczonych obecnie dyskusjach na temat przyszłości motoryzacji ścierają się skrajne opinie. Choć spora część osób, nawet tych zawodowo związanych z branżą, nie wierzy w elektromobilną przyszłość, ta powstaje już teraz i nie ma przed nią odwrotu. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że pojazdy opuszczające fabryki w tej chwili składają się z rozwiązań opracowywanych w […]

Jakie wyzwania stoją przed warsztatami i producentami części? ZF Aftermarket Chat 2023.

Tegoroczna edycja ZF Aftermarket Chat była już trzecim wydarzeniem tej serii. W tym roku poruszono kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem w obszarach takich jak cyfryzacja aftermarketu, rekrutacja nowych pracowników, produkcja i łańcuch dostaw, a także z tworzeniem gospodarki o obiegu zamkniętym. Spotkanie otworzył Dyrektor Dywizji ZF Aftermarket – Philippe Colpron.

ZF tworzy nową dywizję – zajmie się podwoziami

Nowa dywizja firmy ZF będzie łączyć wiedzę specjalistyczną w zakresie rozwoju i produkcji układów kierowniczych, hamulcowych i amortyzacyjnych.

70 niutonometrów na kilogram masy silnika – przełomowy napęd już w fazie testów

Silnik o masie nieco przekraczającej 74 kg jest w stanie wygenerować moment obrotowy w wysokości 5200 niutonometrów. Jego szczytowa moc to ok. 374 KM, a moc ciągła jest niższa zaledwie o jedną czwartą. Mowa o najnowszym, ultra-kompaktowym napędzie, który jest już testowany w warunkach drogowych. Jego twórcą jest firma ZF, która właśnie zaprezentowała możliwości swojego […]

ZF to wywodzący się z Niemiec, globalny koncern technologiczny, dostarczający podzespoły oraz systemy do samochodów osobowych, użytkowych, a także dla przemysłu. W przypadku motoryzacji, firma jest jednym z wiodących dostawców na rynku pierwszego montażu (OE), jednak aktywnie działa także na rynku wtórnym (aftermarket). ZF oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie produktów i oprogramowania w dziedzinach kontroli ruchu pojazdu, zintegrowanego bezpieczeństwa, zautomatyzowanej jazdy i mobilności elektrycznej. Zatrudnia ponad 150 tys. pracowników na całym świecie, posiadając niemal 200 zakładów produkcyjnych w ponad 30 krajach świata. ZF jest właścicielem znanych na rynku wtórnym marek części zamiennych: Sachs, Lemforder i TRW, których produkty uzyskują pozytywne opinie użytkowników. Więcej informacji na temat działalności i produktów ZF można znaleźć w powyższych artykułach.