Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
14:18 Retrofity LED – legalne czy nie, vademecum wiedzy – MotoFocus TV 11:58 Brembo prezentuje roczny raport zrównoważonego rozwoju 11:27 O.K. Serwis pozyskał nowego głównego partnera 10:12 Granty za projekty proekologiczne – szansa dla firm także z branży motoryzacyjnej 22.04 W Pszczynie otwarto nowy oddział jednego z dystrybutorów

ZF

Całkowicie elektryczny układ hamulcowy opracowany przez ZF dla pojazdów definiowanych programowo

Podczas ZF Next Generation Mobility Day w Szanghaju firma ZF po raz pierwszy zaprezentowała nowy, całkowicie elektromechaniczny układ hamulcowy. Siła hamowania jest generowana na każdym kole przez silnik elektryczny, tj. bez układu hydraulicznego i płynu hamulcowego. Układ hamulcowy został opracowany w centrach badawczo-rozwojowych ZF w Chinach, USA i Niemczech z przeznaczeniem na rynek globalny.

Groupauto International przyznało tytuł “Dostawca Roku 2023”. Kogo wyróżniła sieć dystrybutorów?

Podczas dorocznego kongresu w Stambule, Grupoauto International uhonorowało nagrodą najlepszego dostawcę roku 2023. Tegoroczną nagrodę przyjął Philippe Colpron, Dyrektor Dywizji ZF Aftermarket.

Wymiana oleju w automatycznej skrzyni ZF – ważna jest regularność

By uniknąć usterek automatycznej skrzyni biegów, a jednocześnie zmaksymalizować wydajność pojazdu pod kątem zużycia paliwa, należy zadbać o regularną wymianę oleju przekładniowego. Eksperci firmy ZF Aftermarket wyraźnie podkreślają znaczenie regularnej kontroli stanu oleju i jej korzyści dla naszego pojazdu.

Prawidłowa pozycja pasażera i dobrze dopasowane pasy to podstawa bezpieczeństwa. Napinacz pasów ACR8 może je poprawić.

ACR8 jest aktywnym napinaczem pasów bezpieczeństwa produkowanym przez ZF. Urządzenie to współpracuje z zaawansowanymi systemami nowoczesnych samochodów, aby zapewnić jak najbezpieczniejszą pozycję pasażerów jeszcze przed zderzeniem.

ZF łączy siły z Foxconn w obszarze systemów podwozi samochodów osobowych

Foxconn – Hon Hai Technology Group nabyło 50 procent udziałów w ZF Chassis Modules GmbH. Współpraca obu firm w obszarze podwozi samochodowych ma za zadanie obustronnie rozwinąć działalność, a także poszerzyć grono klientów.

Jakie samochody będą produkowane za 5 lat? Realia, prognozy i mity.

W toczonych obecnie dyskusjach na temat przyszłości motoryzacji ścierają się skrajne opinie. Choć spora część osób, nawet tych zawodowo związanych z branżą, nie wierzy w elektromobilną przyszłość, ta powstaje już teraz i nie ma przed nią odwrotu. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że pojazdy opuszczające fabryki w tej chwili składają się z rozwiązań opracowywanych w […]

Jakie wyzwania stoją przed warsztatami i producentami części? ZF Aftermarket Chat 2023.

Tegoroczna edycja ZF Aftermarket Chat była już trzecim wydarzeniem tej serii. W tym roku poruszono kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem w obszarach takich jak cyfryzacja aftermarketu, rekrutacja nowych pracowników, produkcja i łańcuch dostaw, a także z tworzeniem gospodarki o obiegu zamkniętym. Spotkanie otworzył Dyrektor Dywizji ZF Aftermarket – Philippe Colpron.

ZF to wywodzący się z Niemiec, globalny koncern technologiczny, dostarczający podzespoły oraz systemy do samochodów osobowych, użytkowych, a także dla przemysłu. W przypadku motoryzacji, firma jest jednym z wiodących dostawców na rynku pierwszego montażu (OE), jednak aktywnie działa także na rynku wtórnym (aftermarket). ZF oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie produktów i oprogramowania w dziedzinach kontroli ruchu pojazdu, zintegrowanego bezpieczeństwa, zautomatyzowanej jazdy i mobilności elektrycznej. Zatrudnia ponad 150 tys. pracowników na całym świecie, posiadając niemal 200 zakładów produkcyjnych w ponad 30 krajach świata. ZF jest właścicielem znanych na rynku wtórnym marek części zamiennych: Sachs, Lemforder i TRW, których produkty uzyskują pozytywne opinie użytkowników. Więcej informacji na temat działalności i produktów ZF można znaleźć w powyższych artykułach.