Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
15:32 Czy do starych silników należy wlewać “gęstszy” olej? 14:18 Retrofity LED – legalne czy nie, vademecum wiedzy – MotoFocus TV 11:58 Brembo prezentuje roczny raport zrównoważonego rozwoju 11:27 O.K. Serwis pozyskał nowego głównego partnera 10:12 Granty za projekty proekologiczne – szansa dla firm także z branży motoryzacyjnej

Bilsteingroup

Rozwiązania febi: pełny zestaw wahacza Forda Focusa I

Ze względu na zaawansowaną korozję pomiędzy tulejkami metalowo-gumowymi a śrubami mocującymi podczas demontażu tylnego wahacza zawieszania (febi nr 32582) mogą pojawić się poważne problemy. Bardzo często jedynym sposobem rozłączenia części jest przecięcie i zniszczenie śrub. W efekcie należy zastosować nowe śruby i nakrętki.

Rozwiązania febi: Tylny wahacz zawieszenia Forda – kompletny zestaw

Wymiana tylnych wahaczy zawieszenia w samochodach Ford Focus oraz C-Max stanowi często duże wyzwanie. Ze względu na zaawansowana korozję połączenie pomiędzy tulejami metalowo-gumowymi a śrubami mocującymi może zostać zdemontowane wyłącznie przez zniszczenie tych ostatnich.

Rozwiązania febi: jak podnosić Teslę na podnośniku?

Przedstawiamy procedurę unoszenia pojazdów Tesla Model 3, S i X przy pomocy zestawu nakładek podnośnika febi.

Otwarcie nowego centrum logistycznego bilstein group w Niemczech

27 października 2021 roku, czyli mniej niż dwa lata po rozpoczęciu budowy, Burmistrz Karin Welge oraz Dyrektorzy Zarządzający Grupy – Jan Siekermann i Karsten Schüßler-Bilstein – dokonali uroczystego otwarcia nowego, zlokalizowanego w Gelsenkirchen, Centrum Logistycznego bilstein group. Kompleks ten jest drugą główną lokalizacją logistyczną bilstein group w Niemczech.

Rozwiązania Blue Print: wymiana oleju w BMW i3

Niektóre wersje elektrycznego modelu BMW i3 posiadały tzw. funkcję Range Extender, czyli dwucylindrowy silnik spalinowy, wykorzystywany jako generator prądu dla silnika elektrycznego pojazdu. Umożliwiało to zwiększenie zasięgu auta.

Układ hamulcowy w Toyocie Prius 3. generacji

Wprowadzona na rynek w roku 1997 Toyota Prius była pierwszym samochodem hybrydowym produkowanym na dużą skalę. Od tego momentu Toyota sprzedała na świecie ponad 15 milionów pojazdów hybrydowych. Każdy nowy model oznacza kolejne zmiany pod względem mechanicznym i technicznym. W roku 2009 firmy Toyota i Lexus wprowadziły zmieniony układ hamulcowy w modelach Prius, Yaris, Auris/Corolla […]

Bilsteingroup to grupa motoryzacyjna, zrzeszająca kilka marek, działających na niezależnym rynku części samochodowych. Do Grupy bilstein należą marki febi, SWAG oraz Blue Print, oferujące szeroki asortyment części zamiennych do wielu układów pojazdu. Bilsteingroup jest firmą rodzinną, której początki sięgają roku 1844 i są związane z działalnością Ferdinanda Bilsteina. Od 1921 r. działalność firmy jest skoncentrowana na motoryzacji. Do dziś przedsiębiorstwem zarządzają kolejne pokolenia rodu Bilsteinów. Szeroka oferta marek febi, SWAG i Blue Print to efekt łączenia własnej produkcji oraz współpracy z innymi producentami części na całym świecie. Części dostarczane od firm zewnętrznych są testowane w laboratoriach Bilsteingroup przed dopuszczeniem do sprzedaży. Więcej informacji na temat działalności Bilsteingroup oraz marek grupy można znaleźć w powyższych artykułach.